70. forduló, 72. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 26. 9h:03'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,32] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1239. hetének nyerőszámai: 4, 14, 10. 7 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 228.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

kno 17 képesség-növelés 17
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 218.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. 2.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 188.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a szem szimbólumot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. 2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

fkt 43 2 felt. készítesz a 43. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 138.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[83,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. {max. életpontja: 61-68.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a sullár fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 orgyilkos tőr. Magadhoz veszed őket. [8 pontot használtál fel, van még 130.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 114.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[82,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 175 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [80,30] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy kőevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőevő kőtestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a kőevő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt templomot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [39 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[79,30] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy sullár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Mandibulakaszával megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "

(Továbbmész...) [78,29] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mutáns pók. {támadása: 9.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [77,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. [24 pontot használtál fel, van még 51.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[76,27] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Éjfátyol Kiara. Sheran hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy ragyás burástya trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 43.]

jlk 5111 jelszó kimondása 5111
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza szemöldökcsontját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fabontót. 815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Az árnyéktűz egy iszonyatos roncsoló erővel rendelkező varázslat. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 28.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 14.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[76,26] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hajnali Szél, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 6.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Jó szimatod van! A földön a következő tárgyakat találod: 3 lajhár csont. Magadhoz veszed őket. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 22.
Jelenleg 2645 felépült monolit, és 7589 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ÉJKÖVE (2181. TÁRGY)
Az örökkévalóság ékszerek legújabb változata ez az éjfekete ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +140 max. ÉP-t, +140 max. VP-t, +6-ot minden tulajdonságodra, +13 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +8 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz.

VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din ministránsa vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 18 (24) Szint: 16 Merészség: 5/2 Magasság: 193 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (21) Életpont: 421/347 Jellem: gonosz (79) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (28) Varázspont: 333/67 Pénz: 798 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/10 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 471 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 380 TP-t kaptál. Jelenleg 124 689 TP-d van. A következő szinthez még 55 311 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, arató csattanat, kérődző etra. A 52. fordulódban 15291 arany került a bankszámládra. 15979 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/44 szúrófegyverek: 16/30 (+9%) vágófegyverek: 3/61 (+40%)
ütőfegyverek: 7/10 (+5%) lőfegyverek: 16/25 dobófegyverek: 4/42 (+58%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,71 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/24 2. nyomkövetés: 15/43 (+25%) 3. lopás: 1/77
4. mászás: 4/19 (+14%) 5. csapdakészítés: 18/107 (+21%) 6. csapdaészlelés: 1/101
7. gyógyítás: 14/26 8. titkosírás: 3/87 (+11%) 9. felderítés: 5/73 (+6%)
10. szörnyidomítás: 1/71 11. teológia: 9/9 (+9%) 12. taumaturgia: 2/78
13. versengés: 7/60 14. zene: 1/57 15. szörnyismeret: 6/78 (+20%)
16. pszi: 1/78 (+6%) 17. zárnyitás: 7/7 (+100%) 18. vadászat: 4/9
19. bányászat: 4/87 (+17%) 20. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 643 TU szükséges.)

Összsúly: 131.68 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 1 szem szimbólum (#142)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 3 lajhár csont (#236)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 ormánygőte csont (#21) 1 sullár hólyag (#168)
4 ugh méreg (#166) 36 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
(76,26) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(76,27) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, Éjfátyol Kiara (3869. kalandozó), massza (#217), mérges nyukmár (#95)
(77,28) Chara-din rúnaköve, Tharr oltár
(78,29) oltár, mutáns pók (#117)
(79,30) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska, érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(80,30) kőevő (#62), 24. jellempróba, vaskohó (#155), oltár
(81,31) márványtorony (#175), Dornodon oltár, rájanyék (#58)
(82,32) Dornodon rúnaköve, 34. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(83,33) grok-képződmény (#149), oltár, sullár (#101)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.06.26 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 2181)
˙

Üzenet küldése a karakternek