38. forduló, 40. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 23. 9h:11'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


Az alábbi átkozott tárgyakat semmisítetted meg: 0 szopókő, 4 aranypikkely, 0 sötét tekercs, 0 kisebb zan, 0 főnixtoll, 0 kramenta varázskő, 0 vérvörös rózsa . 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,19] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

h 569 84 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a szörnyidézés varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 201 elmormolod a 201. varázslatot
A közelben van már istenednek rúnaköve! [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Százrétegű káposzta,
Benne tömérdek hangya.
[5 pontot használtál fel, van még 191.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[56,19] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, csillogó szemű troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. ametisztjét, egy mithril kesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,20] Még mindig füves síkságon vagy. Elérted Maad nyugati határát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 160 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy acéldarázs. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az acéldarázs potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel megütöd az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 167.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[53,22] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy mérges pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a mérges pók testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 159.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 159.]
[0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[53,21] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy sérült vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és kiszedsz egy vérszomjas csüldő trófeát. 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [53,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM "
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 143.]

jlk 2421 jelszó kimondása 2421
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 85 tapasztalati pontot kaptál.

10 11 14 16 17
9
8 13 18
19
6 7 15
12 21
20
4 5
1 22
3 23
2 24
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 22. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 138.]

szk 67 keresed a 67. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy húsevő magszimot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

bpb bef. parancs berakása:

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 133.]
[A parancs tárolásra került.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 93.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 8.
Jelenleg 2638 felépült monolit, és 7735 lerombolandó oltár van Ghallán. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 <idézendő szörny száma> paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár!

ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY)
Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni.

ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY)
Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy.

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din követője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 39. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 11 Merészség: 5/2 Magasság: 193 cm
IQ: 22 (23) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 (14) Életpont: 183/183 Jellem: gonosz (33) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (22) Varázspont: 93/93 Pénz: 540 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 4/0
Eddig összesen 206 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 181 TP-t kaptál. Jelenleg 21 856 TP-d van. A következő szinthez még 3 144 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, drónkeselyű, halálmadár. A 26. fordulódban 15894 arany került a bankszámládra. 16052 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/14 (+19%) szúrófegyverek: 10/83 (+12%) vágófegyverek: 1/69
ütőfegyverek: 5/8 lőfegyverek: 11/96 (+24%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); kerek kő (#19) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
53,65 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/79 2. nyomkövetés: 8/8 (+30%) 3. lopás: 1/77
4. mászás: 2/40 5. csapdakészítés: 10/75 (+38%) 6. gyógyítás: 12/50
7. titkosírás: 1/43 (+22%) 8. felderítés: 2/77 (+7%) 9. teológia: 5/71
10. szörnyismeret: 1/20 11. zárnyitás: 4/38 12. vadászat: 3/53
13. bányászat: 1/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 1)
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 1)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1382 TU szükséges.)

Összsúly: 71.58 kg Megterheltség: 58%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranypikkely (#415) 5 kerek kő (#19) 4 tüske (#22)
2 víz (#27) 1 Martian tekercse (#569)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 4 gyenge méreg (#26) 6 sünmedve tüske (#14)
3 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55 56 57 58
18
19
20
21
22
23
(53,20) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), oltár, 31. jellempróba, szent tölgyfa (#393), sünmedve (#33)
(53,21) vérszomjas csüldő (#114), 26. jellempróba, Tharr oltár
(53,22) szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), phua-kúp (#372), mérges pók (#20)
(54,21) oltár, 29. jellempróba, acéldarázs (#140)
(55,20) Chara-din oltár, rájanyék (#58)
(56,19) Elenios oltár, 34. jellempróba, sörényes ubukok (#89), süvítő rája (#113), egy troll férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.05.23 09:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (ľtkozott tárgyak megsemmisítése -> 2.)
2017.05.23 09:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Martian tekercse -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek