230. forduló, 232. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 10. 15h:01'
EZ A 258. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
259. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,73] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Vörös Gondróval. Fairlight szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bronz végzetmedált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mithril kesztyűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpe ősharcos trófea, egy törpe kínzómester trófea és egy márvány drakón trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ekharion bébi nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 564.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 563.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 562.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 552.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 5. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 537.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 7. KP: h 1167 2 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag buggyantott tojást. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom volt! Hatása is egyedülálló, üdének, frissnek érzed magad. (Fiatalodtál 3 évet.) 312 tapasztalati pontot kaptál. [4 pontot használtál fel, van még 528.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 478.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 473.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[100,74] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontváz lord. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord jobb lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a csontváz lord nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a zombi mester bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 555 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51766.

(Továbbmész...) [99,75] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy kétfejű troll. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 111-130.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 8 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 557 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 51976.
Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

(Továbbmész...) [98,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kőevő Hansy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sebesült törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a törpemammut fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. {max. életpontja: 149-168.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [30 pontot használtál fel, van még 443.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[98,77] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki testét. Kritikus ütés! (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 12 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét főgnóm bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét főgnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 8 mérg. ubuk tüskét. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [98,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt tigris. {max. életpontja: 117-127.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 nagy vaskulcsot. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz Torqqal. Fairlight apostola. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy északi tűzsárkány trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [66 pontot használtál fel, van még 377.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 21 tigroszlán fogat 21 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért.
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. {egészsége: 21.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. (Auralátás: Fifikás Smug - 6125. kalandozó) Otthagyod a másik kalandozót.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. {egészsége: 17.} Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [101,79] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az élőholt sullár fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Második ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 560 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 52291.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,78] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord. {támadása: 29.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 149-168.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lee-MBO lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 347.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [13 pontot használtál fel, van még 334.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy zombi mester jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted! {támadása: 26.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb karját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester bal lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [15 pontot használtál fel, van még 319.]

szk 7133 765 365 keresed a 7133. szörnyet a 765. szörnyet a 365. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy varkaudar felderítőt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 318.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [38 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 7, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 23 (25) Agresszió: 4 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 37 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 25/59 év
Egészség: 29 Életpont: 402/392 Jellem: jó (462) Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (24) Varázspont: 552/204 Pénz: 366 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 30/19 Pszi pont: 53/37
Eddig összesen 2230 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 053 TP-t kaptál. Jelenleg 1 235 207 TP-d van. A következő szinthez még 164 793 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, Ciang Csí, óriásféreg. A 205. fordulódban 2032 arany került a bankszámládra. 2499 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 29/96 (+8%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/38
lőfegyverek: 28/5 (+5%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 72/54 (+22%) 2. nyomkövetés: 51/18 (+27%) 3. mászás: 12/57 (+5%)
4. csapdakészítés: 16/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/10 6. gyógyítás: 40/25
7. titkosírás: 5/25 8. felderítés: 9/14 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 17/70 (+10%) 11. taumaturgia: 29/59 (+17%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 31/94 (+20%) 14. pszi: 7/35 (+8%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 22/13 (+3%) 17. vitalitás: 2/86 18. bányászat: 31/57 (+1%)
19. úszás: 1/0 20. főzés: 7/66 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), noth szellem (#250), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), noth szellem (#250)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170, 189.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 52396.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 925 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 * méregfog (#1553)
5 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
4 Trákin csákánya (#367) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 23 mérg. ubuk tüske (#137) 20 tüske (#22)
42 ubuk tüske (#131) 29 * vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 vas dobónyíl (#189)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 2 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
2 hősiesítő medál (#1558) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
21 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 5]
5 fűszertartó (#210) [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 63]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 61 csepp spiritusz (#170), fér még: 159]
5 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 204 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
7 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 127]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233)
9 gyógykenőcs (#313) 1 + hibátlan gyémánt (#680) 17 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
7 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 aranytoll (#572)
24 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
6 bunthar bőr (#733) 50 csuklyavirág (#133) 4 darázsszárny (#652)
18 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
2 ezüstdarab (#326) 5 fekete gyöngy (#99) 2 galachmit (#310)
12 grifftojás (#179) 32 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 9 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) 14 kőszem (#304) 34 lidércesszencia (#1074)
87 madártoll (#112) 47 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 2 moa obszidián (#380) 3 mocsári penke (#148)
12 mutáns csont (#331) 6 nektoraf faggyú (#667) 24 pirkit (#153)
13 púderkő (#119) 7 pular kristály (#239) 15 quwarg tojás (#360)
3 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264)
7 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
7 smirglilevél (#29) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
8 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702)
1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 2 vapár ág (#110)
18 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 158.93 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 grifftojás (#179) 1 mákrózsa virág (#56)
1 nagy vaskulcs (#186) 7 tigroszlán fog (#63) 1 vashegyű nyíl (#176)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 8 angyalok gyűrűje (#529) 2 elkarog szőr (#665)
7 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074)
6 madártoll (#112) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(98,76) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, művészi porolit (#720), törpemammut (#115)
(98,77) márványtorony (#175), Sheran oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), erszényes elkarog (#354)
(98,78) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vérfürdető magszim (#148), élőholt tigris (#766), hegymélyi lidérc (#7084)
(99,75) kétfejű troll (#163), dermesztő lidérc (#645), élőholt tigris (#766), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Torq (2264. kalandozó)
(100,74) a 46. labirintus bejárata, Fairlight oltár, erszényes elkarog (#354), csontváz lord (#177), zombi mester (#251)
(100,78) Tharr oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), zombi mester (#251)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,73) pattanóböde (#145)
(101,78) csontváz lord (#177), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt sullár (#216), dermesztő lidérc (#645)

Üzenet küldése a karakternek