150. forduló, 152. forduló, Lisszia Ariaral összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 28. 15h:04'
EZ A 749. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
750. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4673

LISSZIA ARIARAL KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,64] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 arany éjmedált.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+153 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+335 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1321. hetének nyerőszámai: 12, 28, 19. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy halálmadár nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. [+1% teo] Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Morgan kristálya. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 5. KP: kf 811 0 0 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 2067 2438 kézbeveszed/felveszed a 2067. tárgyat a 2438. tárggyal
A ruhádra illeszted a q. demoralizátort. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

cir 27 vándorcirkusz látogatása 27
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [+1% tau] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 9 arany! (+4 szerencse.) 786 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 280.]

h 892 16 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 16 esszenciát (+160 fejlesztési pont). (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fno 6 1 fejl. pont elköltés 6 1
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a regeneráció képesség növelésére. (szörnyek 4 ép-vel kevesebbet sebeznek ezentúl.) [0 pontot használtál fel, van még 280.]

ek 503 106 96 t. energia kisütése: 503 106 96
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
63
64
65
(140,64) halálmadár (#351)

[106,96] Az erdőt síkság váltja fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy beomlott q. gödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Találsz egy borkonyó cserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy kisebb quwarg isten vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. [+2% teo] A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

h 2349 244 használod a 2349. tárgyat
Az idő relikviája felizzik, azonban csak akkor tudod meg, hogy sikerült-e az, amit szerettél volna, ha bemész a labirintusba. [100 pontot használtál fel, van még 175.]

be 244 bemész a 244. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] [+2% teo] IQ-d TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 9 12 17 mozogsz 9 12 17
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. [+1% teo] A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [6. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. [+3% teo] A láncravert quwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 94, gyógyulás: 19, összesen: -75 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [9. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 5 kerek kő [*], 1 elf csont, 1 kőkés [*] és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy láncravert quwarg az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a láncravert quwarg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 25 életpontot sebeztél. [+2% teo] A láncravert quwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A láncravert quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 manakristály és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. [+1% teo] Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [17. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 quwarg tojás és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [90 pontot használtál fel, van még 80.]

lm 34 53 mozogsz 34 53
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kis szobába érkezel. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. [+2% teo] Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. [+2% teo] Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. [+3% teo] Hiába próbálsz hátrálni, a 3 q. rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester bal első lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. [+3% teo] A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [77 pontot használtál fel, van még 3.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 150 TVP-t. [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 153.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. IQ-d TF-elődött. (+652 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 148.]

ef 73 520 energia fejlesztése 73
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 3, 29.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az ősi szilmill. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY ÉJMEDÁL (2438. TÁRGY)
Az arany éjmedált azok kapták jutalmul, akik a legeredényesebben küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+60 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény.

KARAKTERLAP

Lisszia Ariaral, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. Sheran apostola vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 30 (42) Szint: 29 Merészség: 10/1 Magasság: 119 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 55 (57) Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 19 (26) Védekezés: 51 (56) Menekülés: 30 % Életkor: 4/240 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 572/387 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 24 (35) Varázspont: 1305/783 Pénz: 3460 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 78/28 Pszi pont: 152/383 EFejl: 30
Eddig összesen 2112 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 628 TP-t kaptál. Jelenleg 2 618 186 TP-d van. A következő szinthez még 381 814 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, kisebb quwarg isten, ongóliant. A 93. fordulódban 134873 arany került a bankszámládra. 161847 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/56 (+2%) vágófegyverek: 33/34 (+8%) ütőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 29/32 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -26.); tolmokov-koktél (#351) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 33. ponton
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,64
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 106,96
Az idő kódexe: legutóbb 151. fordulóban.
Legfeljebb 47 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 874 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/69 2. nyomkövetés: 46/98 (+5%) 3. mászás: 3/66
4. csapdakészítés: 26/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/40 6. gyógyítás: 2/8
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 8/40 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 41/67 (+27%) 11. taumaturgia: 66/77 (+36%) 12. szerencsejáték: 6/27
13. versengés: 20/81 14. harcművészetek: 1/62 15. zene: 2/32
16. szörnyismeret: 29/62 (+37%) 17. pszi: 20/30 (+2%) 18. zárnyitás: 5/81
19. vadászat: 4/85 20. vitalitás: 6/54 21. bányászat: 24/98
22. testépítés: 15/26 23. úszás: 1/0 24. főzés: 11/51 (+11%)
25. csapatmunka: 2/23

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
6. regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
varázsenergia (#161) varázspáncél (#156) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> hegymélyi lidérc (#7084)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> élőholt tigris (#766)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.
Kész: 1, 9, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
az ősmágus botja (415)
az ősmágus köpenye (416)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 52 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1425 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Az idő kulcsa (#2349) 16 kreiton esszencia (#892) 1 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 1 vas dobónyíl (#189) 35 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 elf csont (#664) 1 fekete gyöngy (#99)
9 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
1 Morgan kristálya (#659) 30 quwarg kristály (#2238) 20 quwarg tojás (#360)
1 tudás gyöngye (#522)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozón megígérteknek megfelelően az ingyenforduló levonását: A program csak akkor von ingyenfordulót, ha a forduló legalább 31 zsetonba kerülne, és ekkor 31 zsetont helyettesít. (Azaz 41 zsetonos forduló 1 ingyenfoduló + 10 zsetonba kerül.) Ha 31-nél kevesebb zsetonba kerül a forduló, akkor a program csak abban az esetben von ingyenfordulót, ha nincs elég zseton a számlán.
* - Javítottuk az öklös varázslatlövő gyűrűket, hogy működjenek kalandozók ellen is.
* - Fegyver-ököl balansz: Az öklös gyűrűk bekerülésével az ököl sebzése jelentősen több lett a fegyvereknél, így a következő változtatásokkal hozzuk egyformára az ököl és a fegyverek sebzését: 1. A Tűz síkos jobbkezes fegyverek kaptak +20 sebzést. 2. A balkezes ökölgyűrűk jóval gyengébben lövik a varázslatokat. 3. A Rúnakesztyű bónuszai változtak: +25 AC, +300 max. ép., +1 támadásszám, +15 sebzés ököllel, +20 harcművészet, +13 sebzés kalandozók ellen, +20 támadás kalandozók ellen, +20 támadás ökölharc esetén. Olimpián és szörnyek ellen is így egyforma a két harci stílus sebzése, csak picit más a sebzés megoszlása a fizikai és mágikus sebzés tekintetében, de sokkal kisebb ilyen téren is a különbség, mint korábban. A Miniolimpiák és további tesztelések eredményeképpen még lehet változtatás, ha szükségesnek látjuk.

Üzenet küldése a karakternek