22. forduló, 24. forduló, Kalythmos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 2. 9h:07'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4669
SZÁMLA : XXXX

KALYTHMOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [28,1] koordinátán.

t 52 68 33 támadod az 52. szörnyet a 68. szörnyet a 33. szörnyet
FT 52 parancs tárolva. FT 68 parancs tárolva. FT 33 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 6 mozogsz nyugatra
[27,1] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tazunkaróka. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A tazunkaróka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 154.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 146.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 138.]

f 85 70 kísérletezel a 85. tárggyal a 70. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bronzhegyű lándzsát. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 118.]

f 124 kísérletezel a 124. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[27,0] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt mágus volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [27,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy lila brekk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a lila brekk bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Marokra fogva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a csontváz fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[26,-3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy királygyík nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a királygyík bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [25,-4] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fabontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal megütöd a fabontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megütöd a fabontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt mágus ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete gránittorony (535. épület.). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 58.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál.] Gyorsan átfutja a térképet, aztán izgatottan hozzád fordul. Igen, jól gondoltuk! Dornodon kincseinek egy részét a közelben rejtették el! Ezek a kincsek nagy segítséget jelentenének a további harcban a sötét oldal ellen. - a harcos a szemedbe néz, a válladra teszi a kezét, és ezt mondja: - megbízom benned annyira, hogy hozzád forduljak: járj utána a kincsnek! Cserébe felajánlom, hogy mindent megtarthatsz a három ezüst nyakéken kívül. - a harcos egy óra munkával megfejti a térképet titkosító rejtjelezést, és megmutatja neked a kincs rejtekhelyét. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 4 jóságpont jár.]

6
4 5
1
3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 12. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, északra 6 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[26,-4] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő fabontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a fabontó szójer fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy zoloboo nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A zoloboo néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 7 mérgezett tüskét. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [27,-5] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 33.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 25.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 5.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY)
A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek...

ZOLOBOO (77. SZÖRNY)
A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit.

KARAKTERLAP

Kalythmos, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 23. fordulód.

Erő: 12 Szint: 7 Merészség: 6/5 Magasság: 160 cm
IQ: 14 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 50 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 11 Életpont: 103/78 Jellem: jó (8) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 9 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 90 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 382 TP-t kaptál. Jelenleg 2 723 TP-d van. A következő szinthez még 1 277 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, pókvadász.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkósbot (#9) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 -);
27,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 31

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1370 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. gyógyítás: 11
4. zene: 2 (+1) 5. zárnyitás: 1 6. vadászat: 4
7. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer)
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer), bakkura (#52) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 4 (limit: 835), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 400.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a II. nyílt olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 7 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9) 1 * fúvócső (#20)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
7 mérgezett tüske (#23) 1 parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 * furulya (#233) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37)
1 fémrúd (#104) 1 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
2 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 12 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
1 púderkő (#119) 2 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
9 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 30.27 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 7 mérgezett tüske (#23) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(25,-4) fekete gránittorony (#535), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), fabontó szójer (#71)
(26,-4) fabontó szójer (#71), zoloboo (#77)
(26,-3) királygyík (#26), zombi (#49), oltár
(27,-5) 18. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(27,-2) lila brekk (#11), csontváz (#48), oltár
(27,-1) 28. jellempróba, gátvakond (#57)
(27,0) evaporőr (#69), 15. jellempróba
(27,1) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), 29. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), tazunkaróka (#81)

Üzenet küldése a karakternek