Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 2. 9h:07' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4669 SZÁMLA : XXXX |
t 52 68 33 | támadod az 52. szörnyet a 68. szörnyet a 33. szörnyet |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A tazunkaróka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 85 70 | kísérletezel a 85. tárggyal a 70. tárggyal |
f 104 | kísérletezel a 104. tárggyal |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy lila brekk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a lila brekk bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Marokra fogva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a csontváz fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a királygyík bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-4] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fabontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal megütöd a fabontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megütöd a fabontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 535 | bemész az 535. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 53.]
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Meglengetve a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször eltalálod a fabontó szójer fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A zoloboo néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 7 mérgezett tüskét. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-5] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY) Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
ZOLOBOO (77. SZÖRNY) A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 103/78 | Jellem: | jó (8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkósbot (#9) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 -); |
27,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 31 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1370 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 (+1) | 2. nyomkövetés: | 8 (+1) | 3. gyógyítás: | 11 |
4. zene: | 2 (+1) | 5. zárnyitás: | 1 | 6. vadászat: | 4 |
7. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), bo-skorpió (#54) (csak egyszer), bakkura (#52) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 4 (limit: 835), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 400. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 7 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | * | bunkósbot (#9) | 1 | * | fúvócső (#20) | |
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
7 | mérgezett tüske (#23) | 1 | parittya (#18) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | * | furulya (#233) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 12 | madártoll (#112) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | púderkő (#119) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | |||
9 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 2 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
Összsúly: 30.27 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | királygyík bőr (#44) | 7 | mérgezett tüske (#23) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | víz (#27) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
-6 | |
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|