241. forduló, 243. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 2. 15h:07'
EZ A 897. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
898. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,75] koordinátán.
Táborozásod 1. napján Azumi átadott neked 4 hattyútollat.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy manifesztátor nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manifesztátor fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 32 ép-nyi sebzést okoztál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: vv 71 224 86 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. KP: vv 64 3 70 elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 459.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: hh 1099 1100 2306 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 1 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1133 1253 1534 használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 434. Kapsz 18 VP-t.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +98 max. életerő, +98 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 428.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 27 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 26 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 kristálygömböt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 41 VP-t.]

* 5. KP: vv 26 188 72 elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 10 VP-t.]

hh 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 223 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 2 VP-t.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 16 VP-t.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

tno 3 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

fkt 313 10 felt. készítesz a 313. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[123,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Már megint nincs rajtad sapja!" 32 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [123,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 116-155.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 25 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [123,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 17.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával felnyársalod a kérődző etra testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Vándor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 27 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 121-130.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 26 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 30 VP-t.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[123,79] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 28 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [122,80] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy velociraptor. {védettsége: 34 szúró, 25 vágó, 45 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Ghalláért!" 26 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod a velociraptor fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A velociraptor feléd harap, de sikertelenül. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 3 gyógykenőcsöt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,81] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő hadroszaurusz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "A PÖRÖLY nevében!" 25 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz jobb első lábát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a hadroszaurusz nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hadroszaurusz farkával melletted a levegőbe suhint. A hadroszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [42 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 42 VP-t.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[122,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 5000.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Ghalláért!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Teriád lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [122,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elfeledett kalandor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [121,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwarg bolyt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [27 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 27 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 23 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Azt üvöltöd: "Dögölj meg!" 29 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. [35 pontot használtál fel, van még 158. Kapsz 35 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[122,85] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [123,86] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Látsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Délre egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [124,87] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 115. Kapsz 43 VP-t.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy fémbontó szójer! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Lejárt az időd!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Ez egy orgoró! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+9.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Harcra fel, ma győzni kell!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgoró ollóját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgoró bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy hegymélyi lidérc! {védettsége: 45 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy hegymélyi lidérc! {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 9 vasércet. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. [32 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 32 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[124,88] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 17 VP-t.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya! {támadása: 8.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 30 életpontot sebeztél. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy mosolygó rettenet!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő! {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 18 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Ezt kapd ki!" 25 ép-nyi sebzést okoztál. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 bronzhegyű nyilat [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 20 VP-t.]

a 116 3847 8 átadod a 116. tárgyat a 3847. kalandozónak (8 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 8 móri gyümölcsöt Azumi részére. [5 pontot használtál fel, van még 41. Kapsz 5 VP-t.]

a 313 3847 15 átadod a 313. tárgyat a 3847. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 gyógykenőcsöt Azumi részére. [5 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 5 VP-t.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

120 121 122 123 124 125
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
(121,84) oltár, quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg nagymester (#214)
(122,80) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), velociraptor (#161)
(122,81) hadroszaurusz (#162), gumifa (#38), oltár
(122,82) manaelementál (#290), szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,83) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(122,85) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(123,79) quwarg királynő (#153), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(123,86) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), érclelőhely
(124,87) oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), orgoró (#170), hegymélyi lidérc (#7084)
(124,88) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, púpos burástya (#92), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)

[116,82] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Roxxon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.
[-3 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 22. Kapsz 14 VP-t.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: e 4 0 0 élelemszerzés 4 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [4 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [2 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]
Mostantól használhatod a Feltételes pajzshasználat (FPH) parancsot! (ld. enc.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-98 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 18, 3.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a haragvó pegazus. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 383 pontot. A következő körben tehát 383 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÉTELES PAJZSHASZNÁLAT
Nahát, hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Mivel már gyakorló fegyverforgató vagy (a legmagasabb fegyverszakértelmed elérte a 36-ot), ezért képes vagy megtenni azt, hogy a pajzsodat úgy rögzíted a hátadon, hogy egyetlen mozdulattal elő tudd kapni csata közben. Persze ekkor a bal kezes fegyveredet eldobod, de sebaj, majd a csata után felveszed. Nyilván számtalan előnye lesz annak, hogy ezt így okosan kifundáltad! Egy kis gyakorlás után már tökéletes a mozdulat, csata közben is alkalmazni tudod majd.
Mostantól használhatod az FPH (pajzs) (szörny) parancsot. Ennek hatására, ha a megadott szörnnyel csatázol, közvetlenül a közelharc előtt automatikusan a bal kezedbe veszed a parancsban megadott pajzsodat, és azzal harcolsz. A csata után visszacseréled a pajzsot arra, ami korábban a bal kezedben volt. Összesen maximum 30 beállított FPH parancsod lehet. A paraméternélküli FPH parancs törli az összes kiadott FPH parancsodat,

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran misszionáriusa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 53 (71) Szint: 38 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (63) Támadás: 75 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (40) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 159/166 év
Egészség: 30 (46) Életpont: 986/986 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 32
Szerencse: 30 (50) Varázspont: 1519/1511 Pénz: 15697 arany Kép. pont: 65
Tudatpont: 36/10 Pszi pont: 175/32 EFejl: 3
Eddig összesen 3236 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 028 TP-t kaptál. Jelenleg 7 121 864 TP-d van. A következő szinthez még 378 136 TP szükséges. Trófeáid: törpe ősharcos, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 207. fordulódban 38030 arany került a bankszámládra. 39758 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/75 szúrófegyverek: 36/7 (+7%) vágófegyverek: 21/30
ütőfegyverek: 4/23 lőfegyverek: 33/62 (+9%) dobófegyverek: 23/68 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << varkaudar szablya (#516) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 124,88
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1300 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/87 2. nyomkövetés: 63/23 (+38%) 3. mászás: 11/68 (+15%)
4. csapdakészítés: 29/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/32 6. gyógyítás: 32/19
7. titkosírás: 3/85 8. felderítés: 16/58 9. szörnyidomítás: 8/11
10. teológia: 53/30 (+24%) 11. taumaturgia: 62/14 (+2%) 12. szerencsejáték: 3/26
13. versengés: 11/91 14. harcművészetek: 13/13 15. zene: 3/10 (+3%)
16. szörnyismeret: 20/84 (+27%) 17. pszi: 23/15 (+9%) 18. zárnyitás: 3/3
19. vadászat: 10/51 (+7%) 20. vitalitás: 1/11 21. bányászat: 30/33 (+11%)
22. úszás: 2/36 23. főzés: 14/67 (+11%) 24. ordítás: 41/94 (+26%)
25. csapatmunka: 1/99

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 340
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213) ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 18.
Kész: 1, 9, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. (összesen ölhető: 1620 )
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 1 gyógykenőcs (#313) 8 móri gyümölcs (#116)
3 szárnyas hernyó (#69) 25 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
17 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 kristálygömb (#265)
2 lidércesszencia (#1074) 8 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226)
10 ugh méreg (#166) 14 vasérc (#152)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az olimpiai helyezések elévülési idejét 15 olimpiáról 10 olimpiára csökkentettük.
* - Átkozott tárgy csak akkor ugrik át karaktertalálkozáskor, ha mindkét karakter klasszikus, vagy mindkét karakter normál karakter.
* - Bővítettük a szörnyek számát, amikkel tesztcsatázni lehet. Most már a Negatív sík végéig lehet kihívni a szörnyeket.
* - Az árnyékvesszőt (2138) átneveztük kentaurvesszőre. Kentaurusz íjjal gyártható és kilőhető kentaurusz és árnyékíjból is.
* - A tőrvető vállszíj (1943) szintkorlátja 50-ről 25-re csökkent.
* - Klasszikus karaktertől ezentúl nem lehet lopni.

Üzenet küldése a karakternek