132. forduló, 134. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 26. 12h:05'
EZ A 286. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
287. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 400 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,-95] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Végre megtanultak az első alakváltók repülni, amikor a Vak Orgoróhoz címzett fogadóban részeg randalírozást kezdtek. A paranormális jelenséget az alakváltók ülepe és a kidobótroll talpának nagy erejű ütközése váltotta ki.
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

a 661 3395 2 átadod a 661. tárgyat a 3395. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 alligátorbőrt Táncoló Penge részére. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[98,-96] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. (ld. enc.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.).

(Továbbmész...) [99,-96] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy Mallon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a Mallon jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mallon bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mallon vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 16 életpontot vesztettél. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a Mallon fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Mallon testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Selymes Salina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Süpped. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Felefel. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[24 pontot használtál fel, van még 259.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Kősisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db,
elit csatavért (#295) 60 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, stukilövedék (#414) 2 ap /db,
mágusölő (#422) 3600 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
rubin fejék (#729) 280 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db,
mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bakkura csizma (#96) 11 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db,
láncing (#222) 50 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 36 ap /db,
rövid kard (#171) 23 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 55 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db, vaskard (#2084) 36 ap /db, vassisak (#160) 22 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 254.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 36 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db,
polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db,
ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, alligátorfog (#663) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókampó (#165) 15 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
Morgan kristálya (#659) 20 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, olló (#335) 10 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, rákpáncél (#97) 4 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje,
sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
Vásároltál 10 vasércet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 176 10 megveszed a 176. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 231 663 396 eladod a 231. tárgyat a 663. tárgyat a 396. tárgyat
Eladtál 3 acélpengőkét. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 2 alligátorfogat. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 álomport. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 63 331 179 eladod a 63. tárgyat a 331. tárgyat a 179. tárgyat
Eladtál 15 tigroszlán fogat. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 grifftojást. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 199 232 97 eladod a 199. tárgyat a 232. tárgyat a 97. tárgyat
Eladtál 1 karbin plazmát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ilkin ércet. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 239 665 eladod a 239. tárgyat a 665. tárgyat
Eladtál 2 pular kristályt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 2 elkarog szőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 2 mozogsz keletre
[100,-96] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor súrolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy pusztulás sírjait. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 237.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 207.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[99,-95] Épületek tűnnek fel. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Quirov közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a Quirov bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Quirov testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a Quirov jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a Quirov bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 68 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [98,-95] Még mindig a városban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az útonálló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 183.]

be 536 bemész az 536. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. Rögtön megkérdezi: - Hogy s mint, miben segíthetek? - tűnődve nemet intesz a fejeddel, majd távozol. [Használd a TAN parancsot.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

tan 10 tanulsz: 10
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. A bölcs alaposan átvizsgálja a tárgyaidat, miközben elmondod neki, hogy milyen tárgyakat ismersz. - Ohó, találtam valamit! - mondja a gnóm. - Javaslom, hogy töprengj el igen alaposan azon, hogy vajon mire lehet jó: az acéltű ... további töprengés... a tinta ... további töprengés... a sallank karom ... további töprengés... a spiritusz ... további töprengés... az ugh méreg ... további töprengés... a kőkés ... további töprengés... a távcső ... további töprengés... az ásó ... további töprengés... a mákrózsa virág ... további töprengés... más valamire is az ásó. Mosolyogva zsebre teszi a kialkudott 100 aranyat, aztán elbúcsúzik tőled. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[98,-96] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.).

(Továbbmész...) [97,-97] Továbbmész a város utcáján.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (566. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 144.]

be bemész
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Lépj beljebb, kedves látogató! - majd beljebb vezet. Ódon bútorok sejlenek fel a homályban, a földön vastag porréteg. A szobán egy macska méretű patkány szalad végig. Megborzongasz. Beléptek egy még sötétebb és homályos szobába. Egy asztalt látsz, túlsó végén egy meghatározhatatlan alakú és külsejű valami ül. Ahogy ránézel, feléd int valamivel, ami akár a keze is lenne. - Foglalj helyet! - hangja mély, parancsoló, emberinek tűnik. Lehuppansz az asztal innenső végénél álló székre. Ahogy beszélgetni kezdtek, kiderül, hogy a ház ura szívesen alkalmazna segítőket, akik leveszik a teher egy részét a Szegényeket Segítő Nodonrod Baráti Kör válláról, persze megfelelő juttatás ellenében. Készségesen ajánlkozol. Az éhezők számára gyűjtünk ruhát, télire. Ehhez nagy szükség lenne néhány vadász tatu bőrre! (Szám szerint nyolc darabra.) Innen északra van egy vad tatu fészek, ott be tudod gyűjteni a szükséges mennyiséget. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[96,-98] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Találsz egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Oopssz, ez mellément! A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [97,-99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Találsz egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 87.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 6 mérg. ubuk tüskét. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 59.]

gyk 6 40 gyakorolsz a 6. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Még sokat kell gyakorolnod.

[40 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: szk 156 0 0 keresed a 156. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 291 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY)
Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak.

MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna.

NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 31 (33) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 266/180 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 138/31 Pénz: 1425 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/17
Eddig összesen 908 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 957 TP-t kaptál. Jelenleg 236 399 TP-d van. A következő szinthez még 23 601 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: 13/24 (+33%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 17/88 dobófegyverek: 2/89

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 .); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,16 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/75 2. nyomkövetés: 27/14 3. mászás: 10/65 (+14%)
4. csapdakészítés: 12/79 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/4 6. gyógyítás: 14/60
7. titkosírás: 2/32 8. felderítés: 4/72 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 9/17 (+12%) 11. zene: 4/54 12. szörnyismeret: 8/19
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 6/76 15. bányászat: 21/36
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 nagy vaspajzs (#161) 2 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 * kőkés (#6) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
1 * rövid kard (#171) 9 ubuk tüske (#131) 1 vadászkés (#1264)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34)
4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 27 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 1 + piranha zsákvédő (#337)
5 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 3 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 13]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 47]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
6 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
6 főnixtoll (#563) 1 gyöngymangó (#135) 11 kaktusztüske (#114)
1 liumbe hajtás (#655) 5 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 17 óndarab (#85) 52 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 rakolits por (#669) 10 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 sáfránykristály (#675) 13 sallank karom (#128)
4 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 1 varkaudar csont (#1113)
10 vasérc (#152)

Összsúly: 80.05 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 2 alligátorfog (#663)
1 álompor (#396) 2 elkarog szőr (#665) 1 grifftojás (#179)
4 ilkin érc (#232) 4 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 mutáns csont (#331) 2 pular kristály (#239) 1 rákpáncél (#97)
15 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nodonrod kitűző (#1533)
6 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257) 10 vasérc (#152)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101
-100
-99
-98
-97
-96
-95
-94
(96,-98) márványtorony (#175), Raia oltár, 23. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109)
(97,-99) márványtorony (#175), Fairlight oltár
(97,-97) a 47. labirintus bejárata, sötét kastplom (#566)
(97,-95) fogadó # (#610)
(98,-96) útonálló (#130), helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), sötét gnóm (#132)
(98,-95) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), útonálló (#130)
(99,-96) Mallon (#960), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)
(99,-95) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), Quirov (#975)
(100,-96) quwarg harcos (#201), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A mágianövel‹ (2295) nem használódott el, amikor valaki feltette egy tárgyára. A hibát javítottuk, és azoktól levontuk, akik már használták.
* - Az intardragnitokat az enceiklopédiájuk alapján nem lehet berakni a régi dragnitverziójukkal együtt. Ez hibás volt. Javítottuk. Aki eddig együtt használta az intra és régi dragnit párokat, az - legyen szíves - vegye ki kristálykinyeréssel ez egyiket.

Üzenet küldése a karakternek