15. forduló, 17. forduló, Kira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. szept. 15. 9h:30'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4512
SZÁMLA : XXXX

KIRA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,38] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) A lottó 1094. hetének nyerőszámai: 16, 20, 19. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 100 pontért
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már félig készen van az oltár. 75 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 55.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[76,38] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával súrolod a piromenyét testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [75,38] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szőrlajhár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod a szőrlajhár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 37.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[76,39] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [77,38] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőszáli disznó került az utadba. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 19.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 24, 6.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

KARAKTERLAP

Kira, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah követője vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 11 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 181 cm
IQ: 15 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 13 Életpont: 91/69 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 5
Szerencse: 11 Varázspont: 17/17 Pénz: 3077 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 44 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 112 TP-t kaptál. Jelenleg 1 648 TP-d van. A következő szinthez még 352 TP szükséges. Trófeáid: pókvadász, sünmedve. A 14. fordulódban 7500 arany került a bankszámládra. 7537 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 4 dobófegyverek: 4

77,53 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 4 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. versengés: 1 8. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkósbot (#9) 1 kőkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127)
2 rövid kard (#171)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya szimbólum (#139)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 3 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 grákóbőr (#41)
4 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44) 3 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 5 sünmedve tüske (#14)

Összsúly: 22.96 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78
37
38
39
40
(75,38) szőrlajhár (#141)
(76,38) piromenyét (#99), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(76,39) 48. jellempróba, Dornodon oltár, sörényes ubukok (#89), tetemember (#123)
(77,38) kőszáli disznó (#34), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár

Üzenet küldése a karakternek