32. forduló, 34. forduló, Kara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 29. 12h:03'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4411
SZÁMLA : XXXX

KARA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-42] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronzhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 176.]

gyk 64 20 gyakorolsz a 64. tárggyal 20 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy nagy boroshordókkal teli szobába érkeztél. Sajnos a hordók üresek. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[24 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 8 7 6 mozogsz 8 7 6
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Az ajtó mögött egy sötét, piszkos szoba van. [8. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Duer-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszablyával alaposan megvágod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Betoppansz egy lakószobának is nevezhető büdös helyiségbe. [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a Duer-ork testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Duer-ork megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a Duer-ork testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A folyosó végén levő szobába belépve, azonnal látod, hogy ez a főnök szállása. [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával alaposan megvágod a Duer-ork nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a Duer-ork testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Duer-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 1 mozogsz 1
Északra mész, és elhagyod a sötét kastélyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 108.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[46,-43] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy szőrlajhár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával felnyitod a szőrlajhár jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrlajhár leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontszablyával felnyitod a szőrlajhár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szőrlajhár leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigmetszed a zombi fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,-44] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszablyával megvágod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [45,-45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával megkarcolod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A sörényes ubuk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Utad során felfedezel egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+21 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 42.]

gy 12 gyógyítás 12 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+5 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Kara, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 4 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 133/119 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 29/15 Pénz: 94 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 153 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 TP-t kaptál. Jelenleg 13 335 TP-d van. A következő szinthez még 3 665 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 5

45,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 3 (+1)
4. gyógyítás: 17 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 2
7. zene: 3 8. vadászat: 5 9. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bumeráng (#249) 2 bunkó (#5)
2 * csontszablya (#64) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13)
3 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17)
13 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 nekrofun medál (#253)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1 gyógykenőcs (#313) 23 kaja (#2) 4 kötél (#92)
2 krónika (#1725) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 amniosz (#203) 3 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 3 lapockacsont (#33)
17 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
18 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 4 tükör (#43) 6 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 68.45 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48
-46
-45
-44
-43
-42
-41
(45,-45) sörényes ubuk (#89), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(46,-44) mélységi grittang (#103), oltár, 9. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(46,-43) szőrlajhár (#141), zombi (#49), egy ismeretlen isten rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(47,-42) a 7. labirintus bejárata, Duer-ork (#45)

Üzenet küldése a karakternek