Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 22. 9h:05' EZ A 172. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD 173. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4365 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: h 697 500 0 | használod a 697. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
bb 305 570 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (570 darabot) |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető támadó karját. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [133,45] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ran'Amart Morgurth. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kardszárnyú pocok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardszárnyú pocok bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad a kardszárnyú pocok ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc bal vállát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal megütöd az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt tigris farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 18 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 237.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A pordémon meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elfeledett kalandor lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde tüskés bőrét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a pattanóböde testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 261812 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -24 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
ek 7 17 3 | t. energia kisütése: 7 17 3 |
lm 2 26 27 | mozogsz 2 26 27 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
kb 305 20 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (20 darabot) |
lm 27 32 32 | mozogsz 27 32 32 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra bal vállát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [129,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával a kardszárnyú pocok bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich bal első lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal megütöd az élőholt tigris bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a smaragdgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 182 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 234, gyógyulás: 0, összesen: -234 ÉP}
(Továbbmész...) [130,43] Amerre csak a szem ellát, dombok.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [132,41] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elfeledett kalandor lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (60 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 6 fűszertartó, 4 tinta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
szk 359 | keresed a 359. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY) A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják. |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
Erő: | 23 (32) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 33 (43) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 13 (20) | Védekezés: | 41 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/52 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 513/113 | Jellem: | semleges (-13) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 21 (35) | Varázspont: | 648/3 | Pénz: | 3727 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 57/19 | Pszi pont: | 165/102 | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 11/38 | ütőfegyverek: | 28/94 (+9%) |
dobófegyverek: | 26/37 (+17%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,41 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 66 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/15 (+377%) | 2. nyomkövetés: | 20/82 (+25%) | 3. mászás: | 4/1 |
4. csapdakészítés: | 25/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/26 (+324%) | 6. gyógyítás: | 15/56 |
7. titkosírás: | 3/29 | 8. felderítés: | 12/26 (+311%) | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 24/10 (+65%) | 11. taumaturgia: | 44/43 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 5/65 (+11%) |
13. versengés: | 20/59 (+17%) | 14. zene: | 2/58 | 15. szörnyismeret: | 13/37 |
16. pszi: | 20/23 (+7%) | 17. zárnyitás: | 13/21 (+625%) | 18. vadászat: | 6/46 (+11%) |
19. vitalitás: | 2/19 | 20. bányászat: | 5/37 (+68%) | 21. főzés: | 9/54 (+10%) |
22. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
óriás patkány (#42), halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), gátvakond (#57), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
agyburok (#90) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 50, 51, 52, 60, 64, 66, 72, 136, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 103 (limit: 185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11110. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 49 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 757 TU szükséges.) |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
104 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bot (#4) | 1 | fáklya (#36) | 6 | fűszertartó (#210) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 4 | spiritusz (#170) | |||
7 | tinta (#101) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bunkósbot (#9) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | éjkő (#2369) | 5 | grifftojás (#179) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | varázskő (#305) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|