162. forduló, 166. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 23. 16h:32'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,116] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy varázsszem varázslat. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 288.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 286.]

hu 249 98 188 hulladék: 249 98 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 179 3 t. energia kisütése: 179 3
Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+10 TVP). [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 282.]

f 391 kísérletezel a 391. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mászó-karperecet. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 272.]

m 4 mozogsz délre
[119,117] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megérinted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Északra tart. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 177 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a vortexmágus testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 192 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 185 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 559, gyógyulás: 58, összesen: -501 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.)
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu, 1 Illúziósárkány, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér. Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 5 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 1 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó, 1 Temető, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Garokk, 3 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó. Ez terc! Vesztettél. 783 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 39 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (196 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. (ld. enc.)

Tüzet köpsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ősi szellem szellemtestét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Az ősi szellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az ősi szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 54, gyógyulás: 16, összesen: -38 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Egy szörnyet pillantasz meg, amely gyors iramban feléd közeledik. Nyálkás csáprágói ijesztően merednek előre, és élelem után kutakodnak. Egy pillanat alatt felméred, hogy e nem mindennapi lény ellen nem sok esélyed, és valószínűleg csak egy finom fogásként végeznéd az étlapján. Mint a kámfor, úgy hagyod ott az ocsmányságot, visszafutva az úton, amerről érkeztél. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Teleeszed magad. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 233.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 213.]

usz 21 úszol 21 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [21 pontot használtál fel, van még 192.]

usz 22 úszol 22 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [22 pontot használtál fel, van még 170.]

v 96 73 58 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

118 119 120
115
116
117
118
(119,117) quwarg királynő (#153), tavacska, északra tartó szekérkaraván (#1215), Tharr oltár, vortexmágus (#418), ősi szellem (#422), trosnyogó szakóca (#192), hínárevő piranha (#194)

[73,58] Lakott területre érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
drótszőrű pincsi (#22) 2 ap /db, sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, piromenyét (#99) 31 ap /db, uzbány (#102) 51 ap /db, sóhajtó dorony (#112) 63 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

id 7168 50 idomítod a 7168. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a hegyi szamár idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 95.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Teleeszed magad. (-2 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 aranygyűrűt 48 aranyért, 3 borostyán függőt 18 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 esszenciakristályt 106 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 7 mérg. ubuk dobónyilat 49 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 87.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):



deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db,
ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 4 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db,
óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db,
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db,
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 6 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, rókafarok (#124) 4 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db,
két kard szimbólum (#144) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, vassisak (#160) 33 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 123 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db, grifftojás (#179) 15 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 15 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, szuperkötél (#209) 3 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db,
acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, lant (#238) 27 ap /db,
pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, smaragd kulcs (#241) 36 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, kvazár (#244) 16 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1200 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db,
remák szív (#264) 18 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
purifikátor háj (#269) 27 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, Szent Kulacs (#285) 750 ap /db,
Tharr Keresztje (#287) 750 ap /db, energiapajzs (#290) 9000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, sárkánypikkely (#292) 30 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, kvazár pajzs (#296) 150 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db,
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db,
arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, galachmit (#310) 225 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
acéltű (#334) 1 ap /db, piranha zsákvédő (#337) 12 ap /db, királyi korona (#338) 225 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, esszenciakristály (#350) 397 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db,
degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, káosz szimbólum (#361) 15 ap /db,
Trákin csákánya (#367) 300 ap /db, gránit őrszobor (#369) 375 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db,
moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa zafír (#381) 60 ap /db, moa üveggömb (#383) 7 ap /db,
moa burát (#384) 18 ap /db, polip szívóka (#391) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, vas fejpánt (#408) 22 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db,
stukilövedék (#414) 1 ap /db, teknőcteknő (#416) 18 ap /db, era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db,
agyartőr (#420) 1125 ap /db, mágusölő (#422) 2700 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 6 ap /db, bogyógránát (#430) 6 ap /db,
bányászcsákány (#434) 34 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db,
Muezli aranykeze (#442) 1312 ap /db, roxati üvegszem (#443) 405 ap /db, gór formázó minta (#444) 37 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 90 ap /db,
zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, mágusköpeny (#453) 2400 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, szellempajzs (#461) 6000 ap /db,
obszidián tüske (#481) 90 ap /db, raptor szablya (#482) 37 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, lidérckorona (#531) 9000 ap /db, dentor bőr (#551) 52 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, mópat tetem (#584) 6 ap /db, jégkristály (#593) 30 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db,
angyalok kesztyűje (#609) 105 ap /db, viharamulett (#611) 60 ap /db, sárkányfog (#617) 30 ap /db, törpe őskő (#633) 750 ap /db,
áldott kő (#642) 30 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db,
darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, aurach bőr (#658) 21 ap /db, alligátorbőr (#661) 15 ap /db,
alligátorfog (#663) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db,
sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db, szulfin (#676) 30 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db,
rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db, ryuku buzogány (#696) 105 ap /db,
medúzacsáp (#703) 7 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db,
ritualista amulett (#708) 75 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, kreiton fókusz (#853) 120 ap /db, sziklazúzó (#857) 562 ap /db, vörös zselé (#862) 7 ap /db,
yetifog (#863) 6 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, tarantulakarom (#887) 30 ap /db, szürke briliáns (#908) 45 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db, nothar bogyó (#923) 6 ap /db, cápazsír (#932) 6 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, hókutya nyakörv (#1077) 15 ap /db,
mammutbőr (#1078) 9 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, behemótköröm (#1081) 15 ap /db, hósárkány szív (#1082) 30 ap /db,
jégisten amulett (#1087) 7500 ap /db, hibátlan cetbőr (#1090) 450 ap /db, törpe szekerce (#1105) 300 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1125 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1200 ap /db,
bőrkantár (#1125) 45 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, ryuku evező (#1152) 45 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db,
ektoplazma (#1185) 69 ap /db, vámpírfog (#1221) 4 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, holdbőr (#1236) 21 ap /db, teriád tőr (#1277) 150 ap /db, teriád edény (#1278) 105 ap /db,
teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, teriád pöröly (#1283) 450 ap /db, teriád kard (#1284) 450 ap /db,
teriád íj (#1288) 1350 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 10125 ap /db, biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 10125 ap /db,
draklen csizma (#1301) 2745 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db,
fekete drakpikkely (#1308) 90 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, Durghal pörölye (#1311) 7425 ap /db,
Méniach kardja (#1312) 7425 ap /db, Aurgir lándzsája (#1314) 7425 ap /db, moa kémlelő (#1333) 213 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db,
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, wakizashi (#1370) 1125 ap /db, nunchaku (#1372) 1125 ap /db, sode (#1374) 900 ap /db,
ogwawa kulcs (#1376) 180 ap /db, draklen kulcs (#1377) 90 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje,
mérg. teriád tőr (#1381) 195 ap /db, anguaxin váladék (#1382) 21 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 18 ap /db, teriád kobak (#1461) 29 ap /db,
azuka vese (#1462) 13 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 74 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 675 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 1875 ap /db, megsemmisítő (#1540) 112 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 810 ap /db,
Blounther gyűrűje (#1548) 2250 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 382 ap /db, mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, méregfog (#1553) 900 ap /db,
aenouth ködkürt (#1554) 1725 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db,
Krough fejdísze (#1570) 1012 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 618 ap /db, griff nyakék (#1579) 180 ap /db,
fenőkő (#1618) 225 ap /db, bátorság medálja (#1653) 225 ap /db, boszorkánykendő (#1697) 90 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db,
Dendeitren gyűrűje (#1713) 1125 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, ganüid tájológömb (#1819) 2250 ap /db, gyémánt gyűrű (#1854) 750 ap /db,
nerub fúvócső (#1869) 1012 ap /db, nerub szemfog (#1871) 4 ap /db, behemót amulett (#1872) 225 ap /db, nerub hasító (#1879) 1500 ap /db,
nerub csontszablya (#1881) 225 ap /db, őrjöngő agyar (#1914) 300 ap /db, mogul szemgolyó (#1976) 600 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:

acélpengőke (#231) 3 ap /db, aenouth ködkürt (#1554) 460 ap /db, agyartőr (#420) 100 ap /db, áldott kő (#642) 20 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, angyalok gyűrűje (#529) 150 ap /db, aranylánc (#191) 20 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytoll (#572) 40 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db, bányászlámpa (#1687) 50 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db,
biami kvazárlándzsa (#568) 280 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, bőrkantár (#1125) 30 ap /db, boszorkánykendő (#1697) 40 ap /db,
bozontfonat (#1563) 330 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, cetbőr válltömés (#1091) 350 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, dalb.kristálycsizma (#674) 800 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, destabilizátor (#1275) 250 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drakolder gyűrű (#969) 1000 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, Élet gyűrűje (#1166) 5000 ap /db,
etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db,
ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db,
feneketlen bugyor (#570) 300 ap /db, fokhagyma (#403) 4 ap /db, fülemüle síp (#1576) 90 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db,
grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hattyútoll (#1222) 1 ap /db,
holdbőr (#1236) 14 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 180 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db, jégisten amulett (#1087) 1000 ap /db, jégszív (#282) 15 ap /db,
kaktuszbogyó (#429) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, koboldkorona (#1629) 300 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
kreiton fókusz (#853) 80 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db, kulcskarika (#648) 90 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db,
lapkorong (#80) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, légiós hátizsák (#1560) 300 ap /db, lidércesszencia (#1074) 7 ap /db,
lidérckorona (#531) 800 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, lótuszvirág (#447) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, mágusköpeny (#453) 200 ap /db, Mallon botja (#1526) 180 ap /db, manakristály (#500) 100 ap /db,
márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókampó (#165) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, megsemmisítő (#1540) 50 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db, moa smaragd (#377) 25 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
Morgan kristálya (#659) 20 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, nap szimbólum (#141) 10 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, obszidián függő (#195) 10 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
polip szívóka (#391) 2 ap /db, pszi katalizátor (#610) 300 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 660 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 500 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db,
rákpáncél (#97) 4 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 20 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, ritualista amulett (#708) 50 ap /db,
rókafarok (#124) 3 ap /db, rövid íj (#107) 8 ap /db, roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, rum (#1419) 17 ap /db,
sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sallank karom (#128) 2 ap /db, sámán erszény (#650) 10 ap /db, sárga erőöv (#276) 40 ap /db,
sáska amulett (#668) 15 ap /db, saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tatu dob (#234) 4 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db,
tépett lobogó (#1864) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, törpe védőgyűrű (#1104) 180 ap /db,
Trákin csákánya (#367) 80 ap /db, troll csont (#704) 4 ap /db, tükörpáncél (#519) 800 ap /db, tüskecsapda (#242) 8 ap /db,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vámpírfog (#1221) 3 ap /db, varázskő (#305) 30 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, Végítélet (#636) 600 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vortexvessző (#2331) 106 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zafír erőöv (#397) 100 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 82.]

kb 2 40 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

ve 343 40 megveszed a 343. tárgyat 40
Vásároltál 40 rézgolyót. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,117] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,117] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet köpsz. 77 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,118] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 30.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[116,117] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [19 pontot használtál fel, van még 11.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy ezt a KT képességet használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 258 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 19, 24.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY)
Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége.

ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY)
Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (86). Ez a 165. fordulód.

Erő: 36 (51) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 43 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 70 Menekülés: 35 % Életkor: 40/43 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 624/624 Jellem: jó (503) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 626/55 Pénz: 41187 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 185/274
Eddig összesen 2613 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 015 TP-t kaptál. Jelenleg 2 297 855 TP-d van. A következő szinthez még 2 145 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/74 (+39%) ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 26/52
ütőfegyverek: 26/61 (+5%) lőfegyverek: 27/21 (+1%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
115,117 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 138,121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/67 2. nyomkövetés: 17/48 (+20%) 3. mászás: 13/92 (+4%)
4. csapdakészítés: 16/5 (+25%) 5. csapdaészlelés: 2/43 6. gyógyítás: 42/57
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 12/17 9. szörnyidomítás: 4/98 (+50%)
10. teológia: 29/44 (+3%) 11. taumaturgia: 35/9 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/87 (+10%)
13. versengés: 10/14 (+23%) 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/87
16. szörnyismeret: 6/6 17. pszi: 19/45 (+5%) 18. zárnyitás: 1/71
19. vadászat: 3/13 20. vitalitás: 3/89 (+10%) 21. bányászat: 19/9
22. úszás: 5/93 (+33%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, szellemkastély (41)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) varázsszem (#184)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 192, 201, 204.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1194, az összesen kapott pontszám: 296720. (összesen ölhető: 1200 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1849 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranygyűrű (#193) 3 borostyán függő (#162) 2 bumeráng (#249)
2 csontpálca (#329) 1 esszenciakristály (#350) 1 göcsörtös bunkó (#123)
6 gyógykenőcs (#313) 14 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 1 rézpáncél (#71)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
428 arany (#50) 34 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
39 rézgolyó (#343) 3 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119 120
116
117
118
119
(115,117) quwarg boly (#359), 31. jellempróba, Dornodon oltár, nekrofun (#173)
(116,117) 21. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(117,118) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(118,117) oltár, ryuku légiós (#361)
(119,117) quwarg királynő (#153), tavacska, északra tartó szekérkaraván (#1215), Tharr oltár, vortexmágus (#418), ősi szellem (#422), trosnyogó szakóca (#192), hínárevő piranha (#194), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek