160. forduló, 162. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 22. 20h:45'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,114] koordinátán.
Táborozásod 1. napján james Lowder átadott neked 10 megsemmisítőt.
Táborozásod 1. napján james Lowder átadott neked 1 rájabőr úszógatyát.
Táborozásod 1. napján james Lowder átadott neked 1 drakolder gyűrűt.
Táborozásod 1. napján james Lowder átadott neked 1 kulcskarikát.
Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 318.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tárgyvédelem varázslat! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 316.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 314.]

cir 41 vándorcirkusz látogatása 41
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,115] Fák, mindenütt csak fák. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [140,116] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a purifikátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [140,117] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardszárnyú pocok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 274.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[139,118] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz. 72 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 21, gyógyulás: 11, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Korgó gyomrod figyelmet követel. [8 pontot használtál fel, van még 266.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy bandita.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 197 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita nyakát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a bandita jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával eltalálod a bandita testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod a bandita bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 2 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 255, gyógyulás: 49, összesen: -206 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar bajnok támad meg.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 38 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 3 587 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 151, gyógyulás: 72, összesen: -79 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 hattyútollat. Érdekes! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy varkaudar bajnok.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 3 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 153, gyógyulás: 71, összesen: -82 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +102 életerő.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar kósza támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar kósza jobb karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) 50 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel megérinted a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) 48 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 3 099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 283, gyógyulás: 61, összesen: -222 ÉP}

Találsz nála 3 ragasztót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy lajhárlord támad rád.

Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a lajhárlord testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a lajhárlord bal vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 181, gyógyulás: 39, összesen: -142 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy varkaudar bajnok.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 97 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 3 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 213, gyógyulás: 73, összesen: -140 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 trikornis szarvat. Érdekes! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kardfogú fülemüle!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle bal oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöfködöd a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 37, gyógyulás: 36, összesen: -1 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb varkaudar bajnok támad meg.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! A szörnyű fájdalmat jóleső feketeség kíséri, zuhanás a feledés kútjába. Hamarosan beáll a klinikai halál. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [5 életpontod maradt.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 261.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[139,119] Fák, mindenütt csak fák. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Felfedeztél egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar íjász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tüzet köpsz. 79 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 65, gyógyulás: 15, összesen: -50 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [139,120] A terep továbbra is sűrű erdő. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy varkaudar mágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 70 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [138,121] Tovább barangolsz a fák között. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Találsz egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alaria Volerdi. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrös azuka lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar íjász lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 45, gyógyulás: 19, összesen: -26 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 237.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar jön feléd.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy élőholt mirg támad rád.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 192.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 172.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

137 138 139 140 141
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
(138,121) varkaudar falu (#1109), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), szőrös azukák (#903), varkaudar íjász (#687), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189)
(139,118) szutykos remák (#191), bandita (#758), varkaudar bajnok (#190), varkaudar kósza (#347), lajhárlord (#757), kardfogú fülemüle (#146)
(139,119) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar íjász (#687)
(139,120) varkaudar mágus (#128)
(140,115) varkaudar felderítő (#7133), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(140,116) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), trikornis (#104), purifikátor (#157)
(140,117) 23. jellempróba, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 elkarog szőrt. **) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 24 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 61, gyógyulás: 18, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 86 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet köpsz. 73 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy kronoelementál. Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [75 pontot használtál fel, van még 87.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-2 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 249 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 11, 25.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KULCSKARIKA (648. TÁRGY)
Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni.

DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (83). Ez a 161. fordulód.

Erő: 36 (51) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 43 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 70 Menekülés: 35 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 620/565 Jellem: jó (483) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 620/41 Pénz: 38624 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 185/228
Eddig összesen 2541 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 990 TP-t kaptál. Jelenleg 2 177 852 TP-d van. A következő szinthez még 122 148 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 26/20 (+18%) ütőfegyverek: 26/15 (+8%)
lőfegyverek: 27/6 (+5%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 138,121
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 138,121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/67 (-300%) 2. nyomkövetés: 16/74 (+24%) 3. mászás: 13/81
4. csapdakészítés: 15/5 (+27%) 5. csapdaészlelés: 2/43 (-300%) 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 11/95 (-278%) 9. szörnyidomítás: 4/48
10. teológia: 29/32 (+3%) 11. taumaturgia: 34/79 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/67
13. versengés: 9/67 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/87
16. szörnyismeret: 5/76 17. pszi: 19/25 (+5%) 18. zárnyitás: 1/71 (-300%)
19. vadászat: 2/53 20. vitalitás: 3/79 21. bányászat: 17/59 (+15%)
22. úszás: 5/0 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, szellemkastély (41)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1174, az összesen kapott pontszám: 289970. (összesen ölhető: 1194 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1871 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 elkarog szőr (#665) 13 gyógykenőcs (#313) 9 kerek kő (#19)
1 varázskő (#305) 43 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
252 arany (#50) 1 hattyútoll (#1222) 4 madártoll (#112)
1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 2 rövid íj (#107) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96
106
107
108
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), ében halálhajcsár (#295)

Üzenet küldése a karakternek