105. forduló, 111. forduló, James Lowder összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 19. 12h:17'
EZ A 703. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
704. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4302
SZÁMLA : XXXX

JAMES LOWDER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Odüsszeusz, amikor összefutottatok, adott neked 8 fűszertartót. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 764. hetének nyerőszámai: 17, 10, 6. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 44 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 5. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy esőidézés varázslat. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 30 31 40 mozogsz 30 31 40
Továbbsuhansz a folyosón. [30. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [31. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [32. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő. Felpakolsz.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.]
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dűnekukac van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [36. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csupasz gigaféreg! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csupasz gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}


Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [39. PONT.] Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.]
[77 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 42 25 43 mozogsz 42 25 43
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.]
Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] Egy gigaféreg lárva lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csupasz gigaféreg! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs és 1 bányászcsákány. Gyorsan kiüríted a ládát.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [25. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. [39. PONT.]
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [43. PONT.]
[63 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 45 48 mozogsz 45 48
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [44. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokféreg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a homokféreg bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a homokféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a homokféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy homokféreg! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a homokféreg farkát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod a homokféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A homokféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. [45. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Mész tovább, előre. [46. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [47. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [48. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
[35 pontot használtál fel, van még 78.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 73.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 49 50 mozogsz 49 50
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 490 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy gigaféreg lárva lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Egy rücskös gigaférget veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a rücskös gigaféreg farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. Magad mögé lököd a pitiáner harcos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő rücskös gigaféreg trófeát. 1144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
[14 pontot használtál fel, van még 54.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 44.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

lm 1 mozogsz 1
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [49. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [48. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [47. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [46. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [40 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 111 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 19, 21.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY)
A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed.

FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

James Lowder, egy kopasz, félszemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (37). Ez a 106. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 147 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 38 Menekülés: 20 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 332/318 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (29) Varázspont: 230/98 Pénz: 2001 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 86/46
Eddig összesen 614 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7366 TP-t kaptál. Jelenleg 195835 TP-d van. A következő szinthez még 64165 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, ezoterikus mardel, tüskés harci gromak. A 97. fordulódban 2833 arany került a bankszámládra. 2889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 20 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 17 (+1)
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 21 dobófegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 .); mérg. ubuk tüske (#137) (2 .); bumeráng (#249) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 13 (+1) 11. taumaturgia: 16 12. versengés: 5
13. harcművészetek: 17 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 7
16. pszi: 12 17. vadászat: 6 18. bányászat: 11
19. főzés: 1 20. csapatmunka: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
királygyík (#26) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 1

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
478 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 bányászcsákány (#434)
1 bronzpajzs (#89) 1 ezüstszelence (#1602) 1 féregíz nyakpánt (#1601)
1 liumbe hajtás (#655) 18 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, dűnekukac (#357), csupasz gigaféreg (#7038), gigaféreg lárva (#7037), homokféreg (#121), rücskös gigaféreg (#7039)

Üzenet küldése a karakternek