228. forduló, 230. forduló, Máz-Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 22. 12h:03'
EZ A 697. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD
698. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4278
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

MÁZ-LEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,47] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 441.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

fvh 18 felt. varázslat haszn. 18
Harci varázslataidat használni fogod minden 18. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
P 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 434.]
[A parancs tárolásra került.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

ftv 61 146 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 146. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

tv 34 32 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot a 32. varázslatot
34. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

m 8 mozogsz északra
[137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben # irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 419.]

jlk 1151 jelszó kimondása 1151
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében.
Hosszú ideig vársz, de semmi sem történik. Úgy látszik, hibás volt a megfejtés. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[138,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}

Látsz egy márványtornyot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [139,45] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő. Elhajítod a vacak ryuku ostromteknős trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku csapásvezető trófeát. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 101, gyógyulás: 28, összesen: -73 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,45] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra rohansz. {KCC:} Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ezüstkarddal felnyitod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 53, gyógyulás: 32, összesen: -21 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, M.C. Silverhand lábát masszírozza. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [58 pontot használtál fel, van még 356.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkuljiusbolk. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[140,46] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [139,47] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 17, összesen: +10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Johnnyu Lee. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi bal lábát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {KCC:} Rövid karddal megkarcolod az ekharion bébi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ekharion bébi trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 39, gyógyulás: 36, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [34 pontot használtál fel, van még 317.]

m 6 5 8 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra
[138,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.


(Továbbmész...) [137,48] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre támadsz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 19, összesen: +11 ÉP}


(Továbbmész...) [137,47] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bea Melindre egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra.
Összefutsz Raggardi Csemetével. Leah eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Anathera Tsunggal. Gyönyörű énekhang ragad ki gondolataid tengeréből. Kíváncsi tekintettel pillantasz körbe, s először fel sem fogod, amit látsz, oly hihetetlen. Egy csodás szépségű mutáns lány közeledik feléd. Kezében lant, ujjai bágyadt táncot járnak a húrokon. Melankolikus, lassú dal remeg a légben. Szemhéjad lassan elnehezedik, s végül megadod magad, elnyom az álom. Nemsoká felébredsz, s egy rövid üzenetet találsz a zsákodra tűzve: "Anathera Tsung köszöni ajándékod!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 287.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg harcos.

Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Rövid karddal súrolod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 12, gyógyulás: 34, összesen: +22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 257.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku légiós.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 23, gyógyulás: 27, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 227.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku légiós.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal karját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 197.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [6 pontot használtál fel, van még 188.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 188 pontod maradt, ebből a következő körre 188 pontot vihetsz át. Kapsz még 370 pontot. A következő körben tehát 558 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Máz-Lee, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr bíborosa vagy. Papi hited: 151. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 229. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 26 (27) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 28 Életpont: 311/399 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 32 Varázspont: 329/145 Pénz: 42 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 79/15
Eddig összesen 1295 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8581 TP-t kaptál. Jelenleg 488287 TP-d van. A következő szinthez még 111713 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, bunthar, ekharion bébi.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/35 (+5%) szúrófegyverek: 8/22 vágófegyverek: 19/35 (+13%)
ütőfegyverek: 5/14 lőfegyverek: 17/68 dobófegyverek: 23/95 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << ezüstkard (#325) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -12.); bogyógránát (#430) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/66 2. nyomkövetés: 65/43 (+20%) 3. mászás: 11/39 (+8%)
4. csapdakészítés: 16/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/32 6. gyógyítás: 40/46
7. titkosírás: 3/53 8. felderítés: 10/7 9. szörnyidomítás: 6/44
10. teológia: 30/34 (+25%) 11. taumaturgia: 11/54 12. versengés: 2/78
13. harcművészetek: 23/7 14. zene: 4/54 15. szörnyismeret: 13/28
16. pszi: 11/14 (+20%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 11/96
19. bányászat: 4/86 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
őrjáratozó katona (#274), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vadítás (#81) (2730) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) kí koncentráció (#69) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170) tompítás (#40) >> elit gárdista (#266)
varázsvédelem (#34) >> harci mágus (#265) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 356 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 770.

Összsúly: 50.12 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 1 borostyán függő (#162)
1 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 41. jellempróba, művészi porolit (#720)
(137,47) friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Raggardi Csemete (1709. kalandozó), Anathera Tsung (3398. kalandozó), quwarg harcos (#201), ryuku légiós (#361)
(137,48) Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(138,46) manaelementál (#290), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(138,47) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(139,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 39. jellempróba, manaelementál (#290), ryuku csapásvezető (#778)
(139,47) trappoló dinymákok (#118), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ekharion bébi (#768)
(140,45) nukleáris cickány (#155), fényűző villa (#602), Chara-din rúnaköve, 43. jellempróba, Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(140,46) Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(140,47) oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek