181. forduló, 183. forduló, Mylene Cassius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 17. 9h:10'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
338. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4194
SZÁMLA : XXXX

MYLENE CASSIUS KALANDJAI


497 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Fekete a bőre. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy pókkirálynő trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve L escargot. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfival. Elenios első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy szem szimbólumot visel. Felszerelését egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Bal kezében egy csontszablyát tart. Hátasa egy idomított goldugar. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Beren Peredhil. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+3 életpont gyógyulás.) Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Elmond egy azonnali gyógyítást. Sebeid gyógyulnak: +105 életerő.
Az 1. napon összefutsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Ciang Csí trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thpreg Yw'Hite. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku ostromteknős trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve E=mcnégyzetné. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.)
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy pattanóböde trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rasty Buragghia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arianne. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Megbarátkoztok egymással. Az ő neve San-diel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vörös Veronika. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Egy bakkura csizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mac The Fallen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy sullár a hátasa. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Storm. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Bad G. pszi-regenerációjától.
Spear Hackman önfeláldozása révén megmenekültél Pszina pszi-regenerációjától.
Don Marquez, amikor összefutottatok, adott neked egy cápaölő tőrt (ld. enc.), egy bíbor erőövet, egy sárga erőövet, egy rejtőköpenyt (ld. enc.), 2 manifeszt.nyúlványt (ld. enc.), 36 polip szívókát (ld. enc.) és egy mákrózsa virágot. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokra bukkansz. Azt is megállapítod, hogy férfié. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy hosszú fekete hajszálat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 37 20 megveszed a 37. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,52] Továbbra is síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm vadított gorombillafarhátot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összefutsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy liumbe trófea és egy vérszomjas csüldő trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Green Dragon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[50 pontot használtál fel, van még 252.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[98,49] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [99,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Találsz egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinsólyom lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a proteinsólyom testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinsólyom fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a proteinsólyom jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked a proteinsólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a proteinsólyom nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a proteinsólyom testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A proteinsólyom többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [52 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,46] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [100,45] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dombi yeti került az utadba. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [100,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 156.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 155.]

* 2. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 125.]

* 3. BP: keresed a 121. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vörös rakolits. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 85.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os.

REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

KARAKTERLAP

Mylene Cassius, egy hófehér, hosszú hajú, világoskék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hittérítője vagy. Ez a 182. fordulód.

Erő: 26 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 105 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 28 (34) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 278/119 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 285/39 Pénz: 116 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 157/400
Eddig összesen 764 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2971 TP-t kaptál. Jelenleg 266812 TP-d van. A következő szinthez még 73188 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, proteinsólyom. A 176. fordulódban 89 arany került a bankszámládra. 97 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 14
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << raptor szablya (#482)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 23 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 7
7. gyógyítás: 49 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 17 (+1) 12. taumaturgia: 11
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 6 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 10 20. bányászat: 28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fejszét (#1240) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), kérődző etra (#368), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agybénítás (#114) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!

Összsúly: 75.82 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 harci kalapács (#174) 1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 ilkin érc (#232)
1 kötél (#92) 1 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 sólyomcsőr (#1223) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
(95,52) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(96,51) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,50) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, 27. jellempróba, tűzrakó hely (#1169), Green Dragon (3939. kalandozó)
(98,49) Sheran oltár, 21. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(99,48) oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(100,44) vörös rakolits (#356)
(100,45) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(100,46) bibircsók-óriás (#120), oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155)
(100,47) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), proteinsólyom (#771)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.
* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.
* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.
* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek