92. forduló, 94. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 1. 16h:33'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,9] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 390 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40295.
[5 pontot használtál fel, van még 231.]

ef 6 513 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[80,10] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 392 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40495.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [81,11] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy érző szívű dromedár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,12] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hamariberkenye egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy érző szívű dromedár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 nekrofun medált.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 394 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40695.
A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Felismered a közeledőt. Csak egy óriás skorpió. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás skorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 153.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

ek 116 35 1 t. energia kisütése: 116 35 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

lm 3 6 13 mozogsz 3 6 13
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy gigaféreg lárva lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva farkát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT] Hamarosan egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ásó, 1 fűszertartó (ld. enc.) és 1 sáfránypor. Felpakolsz.
A fenébe! Egy zsákutca. [6. PONT.]
Egy szerencsétlenül járt troll zsoldos fekszik a járatban. Alig maradt belőle valami. [5. PONT]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 szent kehely. Felpakolsz. Hamarosan egy csupasz gigaférget pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a csupasz gigaféreg farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csupasz gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[72 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 15 17 11 mozogsz 15 17 11
Továbbsuhansz a folyosón. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy gigaféreg lárva lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 csillezsályalevél annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 434 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 varázskő. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT]
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.]
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve oldás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [12. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [9. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Hirtelen egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [72 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 19 24 23 mozogsz 19 24 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 28 30 25 mozogsz 28 30 25
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 22 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 7 (10) Menekülés: 35 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 12 Életpont: 280/232 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 171/1 Pénz: 1314 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 30/5
Eddig összesen 873 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 091 TP-t kaptál. Jelenleg 232 687 TP-d van. A következő szinthez még 27 313 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, quwarg harcos, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 11/64 ütőfegyverek: 23/92 (+5%)
lőfegyverek: *21/100 (+14%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,66 mezőn táborozol, a 170. labirintusban, 1. szinten, 10. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/15 (+22%) 2. nyomkövetés: 18/86 (+13%) 3. mászás: 2/74
4. csapdakészítés: 9/30 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/48 (+11%) 6. gyógyítás: 35/48
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 2/40 9. teológia: 4/39
10. taumaturgia: 4/38 (+21%) 11. szörnyismeret: 6/58 12. vadászat: 6/46
13. bányászat: 10/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 394 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40695.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1193 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) 1 méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 37 tüske (#22)
17 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Sisakok
1 * bőrsisak (#57)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Eldaran karkötője (#373)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 fűszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
5 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 30]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
3 vizestömlő (#3) [bennük 39 korty víz (#27), fér még: 21]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fenőkő (#1618) 5 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tüskecsapda (#242)
7 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 5 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 7 dorony tüdő (#212)
36 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105)
4 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 166 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85)
34 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
9 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97) 5 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 18 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
8 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 10 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tiume batyuja (#660)
1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 18 vasérc (#152)
3 vízionár szem (#102) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 81.39 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 csillezsályalevél (#1253) 1 éjkő (#2369) 4 kaja (#2)
13 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 fűszertartó (#210) 1 gyógykenőcs (#313)
1 nekrofun medál (#253) 5 sáfránypor (#211) 1 szent kehely (#257)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82
8
9
10
11
12
13
(79,9) zombi (#49)
(80,10) tormikus egér (#218), szintszívó (#96), csontlepke (#746), egy ismeretlen isten rúnaköve
(80,12) a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753), csontlepke (#746), autentikus vámpír (#154), óriás skorpió (#72), gigaféreg lárva (#7037), csupasz gigaféreg (#7038)
(81,11) érző szívű dromedár (#753)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csapdakészítés fejlődésében volt egy hiba, ami a síkokon jött elő néha, amikor egy karakter elfogott egy szörnyet. A hibát javítottuk. Ha valaki még rendellenes csapdakészítés fejlődést tapasztal, kérjük, jelezze!
* - Azon karatereknél, akiknek a neve kevesebb mint 3 betű, vagy a név első három karakterében ékezetes betű van, volt egy hiba. Az olyan épületes küldetésekben, ahol random kérnek tárgyakat, az ilyen karaktereknél hibás értékek szerepeltek. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek