55. forduló, 57. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 12. 15h:01'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,3] koordinátán.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy királygyík nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 187.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +155 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kf 219 kézbeveszed/felveszed a 219. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 152.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[76,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a kérődző etra fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Szöges bunkóval eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált lajhárlord trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kérődző etra trófeát. 735 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt mágus áll veled szemben.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis kérődző etra trófeát, és kiszedsz egy élőholt mágus trófeát. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+58 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy sírlidérc.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Itt csata lesz.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Szerencsére nem ettél semmit a közelmúltban, így öklendezni sem tudsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach jobb hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az északi aurach nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontlepke.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kicsit megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Második ellenfeled egy szintszívó.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Találsz nála 1 Tharr Keresztjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 109 (limit: 1345), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) (ld. enc.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [74,3] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy főutcát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű, kecskeszakállas mutáns férfival. (ld. enc.) Bőre teljesen fehér! Dornodon hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy mocsárivérc trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy pókkirálynő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
[110 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,3] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod az orgyilkos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran kántora. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy gyakorlónadrágot, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kreiton jótündér trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy bumshir óriásmacska trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy bronz taidert tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lihahulilania. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [72,3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a halálmadár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 22.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[71,2] Tovább barangolsz a fák között. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. (ld. enc.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy vadász tatu egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász quwarg volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 6 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a láplidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A láplidérc a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Tharr elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. zafírját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy láplidérc trófea és egy quwarg szabotőr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Összeismerkedtek. Az ő neve Lothar Blackwolf. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy varkaudarölő éremet, egy vérpettyes gyűrűt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy bandita trófea, egy láplidérc trófea és egy élőholt mágus trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Puella Leporis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. "

(Továbbmész...) [70,1] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 26 keresed a 26. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy királygyíkot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

THARR KERESZTJE (287. TÁRGY)
Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt.

HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY)
Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni.

ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll.

FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY)
Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat!

MUTÁNS (9. FAJ)
A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni.

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY)
"Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól."
Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod?

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 13 (15) Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 19 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 102/102 év
Egészség: 12 Életpont: 196/110 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 80/55 Pénz: 9 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 24/1
Eddig összesen 363 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 008 TP-t kaptál. Jelenleg 39 901 TP-d van. A következő szinthez még 8 099 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, láplidérc, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1/74 vágófegyverek: 3/10 (+11%) ütőfegyverek: 20/49 (+18%)
lőfegyverek: 17/94 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -);
70,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/46 (+33%) 2. nyomkövetés: 11/69 (+20%) 3. mászás: 2/41
4. csapdakészítés: 4/74 (+18%) 5. gyógyítás: 28/0 (+88%) 6. titkosírás: 2/2
7. felderítés: 2/40 8. teológia: 2/60 9. szörnyismeret: 2/73 (+33%)
10. vadászat: 4/59 11. bányászat: 2/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. cseréptetős torony (549): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 110 (limit: 1345), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11240.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 775 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697) 4 díszes rézpajzs (#84)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 1 csontszurony (#12) 1 esszenciakristály (#350)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fúvócső (#20) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * parittya (#18) 2 rézgolyó (#343) 1 * szöges bunkó (#8)
3 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 6 aurach fog (#657) 3 bakkura bőr (#95)
4 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 16 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 7 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 67 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
4 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 5 rézdarab (#70)
21 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
27 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69)
17 szvó-ektoplazma (#151) 9 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15)
4 varányszem (#30) 8 vasérc (#152) 13 vízionár szem (#102)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 58.69 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
26 arany (#50) 1 kerek kő (#19) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 2 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tharr Keresztje (#287)
60 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
0
1
2
3
4
(70,1) mély kút (#93), 45. jellempróba, Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(71,2) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), vadász quwarg (#241), láplidérc (#352), Lothar Blackwolf (1311. kalandozó), Puella Leporis (2338. kalandozó)
(72,3) halálmadár (#351)
(73,3) orgyilkos (#131), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Lihahulilania (1900. kalandozó)
(74,3) útonálló (#130), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, oltár, főutca (#399), egy mutáns férfi
(75,3) északi aurach (#350), csontlepke (#746), szintszívó (#96), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), ház (#400), 21. jellempróba
(76,3) kérődző etra (#368), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), Raia oltár, 49. jellempróba
(77,3) királygyík (#26)

Üzenet küldése a karakternek