340. forduló, 448. forduló, Vérvörösalkonyfény összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 17. 15h:05'
EZ A 379. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
380. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4115
SZÁMLA : XXXX

VÉRVÖRÖSALKONYFÉNY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 párducszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 714.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 709.]

* 2. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 704.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]

* 4. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 700.]

* 5. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+15 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 712.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Legutóbbi kalandjaid okán, komor a hangulatod, így ma igen borongós történetet adsz elő. Előszeded emlékeidből a legszörnyűbb élőholtakat, amelyeket csak ismersz, és sorra megjeleníted azokat. A gyengébb idegzetű anyókák már az első néhány mozgó tetem láttán elalélnak, és a keményebb fából faragott háziasszonyok is csak nehezen tartanak ki a legvégéig. Persze mindig akadnak fiatalok, akik a legvadabb képsorokat is végigizgulják. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (136 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 692.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a dudán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+162 arany). (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 662.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a dudán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+604 arany). (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+2 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 632.]

ek 396 13 t. energia kisütése: 396 13
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 622.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,113] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 kőkalapács. Elrakod. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összefutsz Leana Mor'liennel. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 610.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A kihívás tornyának bizonyos szakértelem próbáihoz egy-egy varázslat ismerete ill. tárgy birtoklása szükséges. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A legnehezebb labirintusokban nem fogsz boldogulni magas titkosírás szakértelem nélkül. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Léteznek még a sárkányoknál is nagyobb hatalmú lények. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Létezik egy iszonyatos ragály, amit csak mutánsok kaphatnak meg. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az energiatámadások nevetséges sebzést okoznak egy igazán jó kalandozónak. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Létezik egy létsík, ahová a Moák menekültek birodalmuk összeomlásakor, és még most is ott élnek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 598.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az ősi Moa kultúra nagyhatalmú tárgyakat hagyott hátra, csak tudni kell a módját, hogy megkeresd. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mentális képességek fejlesztéséhez pszi-kövek szükségesek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A Moák távolsági fegyverei jóval hatékonyabbak az adamantit nyílvesszőnél. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A halál sosem végzetes - mindig visszatérhetsz, de egyre nehezebben. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az életszívás varázslat sűrű erdőben működik a legjobban. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A legnehezebb labirintusokban nem fogsz boldogulni magas titkosírás szakértelem nélkül. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 586.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Már a nyugati vidéken is több kolostor található, magas- és alacsonyhegységben. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mély kutakban és labirintusok mélyén találhatsz zöld üveget. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A varkaudar birodalmának fővárosának neve Healfall, és mélyen a föld alatt található. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A szuperpszi kövek titkát csak a triklem drakolderek ismerik. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az árnyéktűz egy iszonyatos roncsoló erővel rendelkező varázslat. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Soha ne kockáztasd meg, hogy jellemed megváltozzon, miután már egy isten hitét követed. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A tudósok szerint a szutykos remák képességének működését zavarhatja bizonyos anyag. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A legnagyobb hatalmú alakváltók képesek gázzá változva átsuhanni az ajtók alatt. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az elpusztított növények kb. fél év alatt sarjadnak ki újból. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Ha kincsek után akarsz ásni, leginkább a bozótosban érdemes próbálkozni. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A kihívás tornyának bizonyos szakértelem próbáihoz egy-egy varázslat ismerete ill. tárgy birtoklása szükséges. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az energiatámadások nevetséges sebzést okoznak egy igazán jó kalandozónak. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az ősi Moa kultúra nagyhatalmú tárgyakat hagyott hátra, csak tudni kell a módját, hogy megkeresd. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az ősi Moa kultúra nagyhatalmú tárgyakat hagyott hátra, csak tudni kell a módját, hogy megkeresd. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A csontpálcával a mágikusan védett vagy ezüstfegyverrel sebezhető lényeket is le lehet ölni. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Egy másik kalandozó leölése hatalmas mennyiségű tapasztalatot jelent. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Azt regélik, hogy aki többször volt kitéve a szintszívás gyötrelmeinek, az immúnissá válhat rá. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A szuperpszi kövek titkát csak a triklem drakolderek ismerik. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+114 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy quwarg királynő.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 520.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Léteznek még a sárkányoknál is nagyobb hatalmú lények. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Azt regélik, hogy aki többször volt kitéve a szintszívás gyötrelmeinek, az immúnissá válhat rá. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az energiatámadások nevetséges sebzést okoznak egy igazán jó kalandozónak. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 514.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Messze északon és délen tenger mossa a félsziget határait. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A teológia és taumaturgia szakértelem annál gyorsabban fejlődik, minél nagyobb hatalmú varázslatokat használsz. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mentális képességek fejlesztéséhez pszi-kövek szükségesek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az árnyéktűz egy iszonyatos roncsoló erővel rendelkező varázslat. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Élelemszerzésnél sokat számít, ha van nálad dárda, rövid íj (jobb) vagy hosszú íj (még jobb). (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A legnagyobb hatalmú alakváltók képesek gázzá változva átsuhanni az ajtók alatt. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A szuperpszi kövek titkát csak a triklem drakolderek ismerik. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Ha egy jó karakternek már 8 jóságpontja van, feltételes segítség parancsot kap. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 498.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Némely quwarg boly mélyén kisebb quwarg istenség lapít. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A csontpálcával a mágikusan védett vagy ezüstfegyverrel sebezhető lényeket is le lehet ölni. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Raia és Dornodon a legnagyobb hatalmú istenek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mély kutakban és labirintusok mélyén találhatsz zöld üveget. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A kihívás tornyának titkos szintjéhez a kulcsot Szárnyas Ton birtokolja. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 488.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A létsíkok között a legnagyobb vagyont a Tguarkhanok halmozták fel. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az életszívás varázslat sűrű erdőben működik a legjobban. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+114 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy erszényes elkarog.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 454.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az óriások földjén háznyi szörnyek is élnek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Azt regélik, hogy aki többször volt kitéve a szintszívás gyötrelmeinek, az immúnissá válhat rá. (+1 gonoszság.) Elérted a tökéletes gonoszságot! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mórigyümölcs használatával eltávolíthatsz a szervezetedből nem odaillő dolgokat. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Gtruloh ZZokraz, Moa mester alagutakat épített a föld alatt, amelyekben hihetetlen sebességgel száguldoztak különös fémjárművek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mély kutakban és labirintusok mélyén találhatsz zöld üveget. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az elpusztított növények kb. fél év alatt sarjadnak ki újból. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Gtruloh ZZokraz, Moa mester alagutakat épített a föld alatt, amelyekben hihetetlen sebességgel száguldoztak különös fémjárművek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Egy sebesült szörny a következő harcig maximális életpontjának 25%-át gyógyulhatja vissza. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Az elpusztított növények kb. fél év alatt sarjadnak ki újból. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Létezik egy iszonyatos ragály, amit csak mutánsok kaphatnak meg. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Tornyok és épületek környékén a legcélszerűbb KUTatni: majdnem mindenki itt szokott elrejteni dolgokat. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Gyorsvarázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Soha ne kockáztasd meg, hogy jellemed megváltozzon, miután már egy isten hitét követed. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 430.]

vv 17 17 17 elmormolod a 17. varázslatot a 17. varázslatot a 17. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mentális képességek fejlesztéséhez pszi-kövek szükségesek. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Fürgén varázsolsz! Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A tudósok szerint a szutykos remák képességének működését zavarhatja bizonyos anyag. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): A mély kutakban és labirintusok mélyén találhatsz zöld üveget. (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[120,112] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [119,112] Fák, mindenütt csak fák. Ezt a fasort II. Ulem, az ötven évvel ezelőtt uralkodott Yaurr király fia ültette. Azóta már kisebb erdővé nőtte ki magát.


(Továbbmész...) [118,112] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [51 pontot használtál fel, van még 373.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[117,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Utad során felfedezel egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! (Önanalízis: +3% mászás.) Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [116,112] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (97,107)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 129, gyógyulás: 64, összesen: -65 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [115,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Látsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. (Önanalízis: +2% mászás.) Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 7 sünmedve tüskét. [sünmedve tüske ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [66 pontot használtál fel, van még 307.]

jlk 1611 jelszó kimondása 1611
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Hosszú ideig vársz, de semmi sem történik. Úgy látszik, hibás volt a megfejtés. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+114 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}

Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 272.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[115,114] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trollfa közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. [göcsörtös bunkó ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 14, gyógyulás: 17, összesen: +3 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [116,113] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 248.]

v 18 29 elmormolod a 18. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 29%-a alá esik. [-48 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

v 18 30 elmormolod a 18. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 30%-a alá esik. [-48 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

v 18 29 elmormolod a 18. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 29%-a alá esik. [-48 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

v 18 30 elmormolod a 18. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 30%-a alá esik. [-48 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

v 18 29 elmormolod a 18. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a vak őrület varázslatot! Mostantól akkor menekülsz csak el a harcból, ha életerőd az eredeti érték 29%-a alá esik. [-48 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

ep 146 10 építed a 146. tárgyat 10 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 7 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] A befejezéshez még 1466 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 113.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 110.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1464 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 90.]

* 3. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+114 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ryuku légiós.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 60.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 1, 26.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 60 pontod maradt, ebből a következő körre 60 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖKÉLETES GONOSZSÁG
Gonoszságod elérte a 666-ot! Lelked sötétebb, de legalábbis annyira sötét, mint a Sötét Létsík legmélyebb bugyrában üldögélő Thargodan hercegeké. Mostantól semmilyen ideológiai, sem mágikus, sem kasztroplanáris, sem egyéb módon nem csökkenhet a gonoszságod - igaz, nem is növekedhet, hiszen elérte a maximumot (vagy nevezzük inkább minimumnak?). Bizonyos küldetésekhez szükséges a Tökéletes Gonoszság elérése, mint ahogy alapvető feltétele a félistenné válásnak is. A 666-os gonoszságot elért kalandozók papi szintje varázslatok és egyéb szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

KARAKTERLAP

Vérvörösalkonyfény, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Leah bíborosa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 33 (38) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 50 (57) Támadás: 35 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 42 (49) Védekezés: 54 Menekülés: 29 % Életkor: 42/44 év
Egészség: 41 (46) Életpont: 529/461 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 19
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 1021/228 Pénz: 12176 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 53/0 Pszi pont: 181/140 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 67
Eddig összesen 3305 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10985 TP-t kaptál. Jelenleg 2158275 TP-d van. A következő szinthez még 141725 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, varkaudar hadúr. A 354. fordulódban 55211 arany került a bankszámládra. 59627 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 17
vágófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: 28 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << varkaudar lándzsa (#224)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); bumeráng (#249) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 83 3. mászás: 13
4. csapdakészítés: 23 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 55
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 9 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 43 11. taumaturgia: 62 12. versengés: 11
13. zene: 386 (+2) 14. szörnyismeret: 25 15. pszi: 29
16. vadászat: 16 17. bányászat: 31 18. úszás: 6
19. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
udvarolsz az 5331. karakternek
ásol max. 20 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Bytoxic (#1059) (csak egyszer), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +45 vp 4 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> trikornis (#104) banshee-sikoly (#373) >> orgyilkos (#131)
banshee-sikoly (#373) >> sötét gnóm (#132) banshee-sikoly (#373) >> ork bérgyilász (#781)
banshee-sikoly (#373) >> útonálló (#130) banshee-sikoly (#373) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
zombi (#49) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián.
2006 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.
2006 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 rókafarok (#124) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1009 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
1 kőkalapács (#13) 1 kristályfolyadék (#449) 1 párducszem (#1073)
1 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(115,113) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Tharr oltár, mérges nyukmár (#95), sóhajtó dorony (#112)
(115,114) trollfák (#80), kardfogú fülemüle (#146)
(116,112) tyrannoszaurusz rex (#160), Chara-din monolitja (#534)
(116,113) művészi porolit (#720), kérődző etra (#368), ryuku légiós (#361)
(117,112) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93)
(118,112) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 36. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(120,112) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(121,113) élőholt quwarg (#202), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), Leana Mor'lien (4883. kalandozó), quwarg királynő (#153), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek