250. forduló, 252. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 23. 9h:12'
EZ A 316. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
317. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,65] koordinátán.
Vikimanó (5256) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 1 darázsfarkat.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+254 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. A lottó 1138. hetének nyerőszámai: 22, 29, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ekharion bébi nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 426.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

fkt 582 10 felt. készítesz az 582. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 406.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 396.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy Ramirez feszítővasát. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 386.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[170,64] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+4% teo] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 1 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [171,63] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+4% teo] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 402 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő! (ld. enc.) {max. életpontja: 85-94.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal középső lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 13 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {támadása: 38.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak éjkornis trófeát, és kinyersz egy alkalmas orbitális mackósajt trófeát. 2 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 106, gyógyulás: 15, összesen: -91 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 330.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

be 661 bemész a 661. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 328.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[172,63] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. {max. életpontja: 116-155.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+4% teo] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 varkaudar csizma (ld. enc.). 1 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon Daddy irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő! {támadása: 16.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő! {támadása: 16.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 fabontót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Találsz valamit: 1 szöges páncél. Elteszed.

(Továbbmész...) [173,63] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 34.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 58, gyógyulás: 10, összesen: -48 ÉP}


(Továbbmész...) [174,63] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. {támadása: 22.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 26 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 229 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült drakolich lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 28 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [63 pontot használtál fel, van még 265.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

kt 138 5 elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[175,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a Raia szent lovagja jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 629 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ősquwarg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [176,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 197.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 197.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[177,62] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+14.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 165, gyógyulás: 35, összesen: -130 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [178,62] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronotapír. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Elszántan a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 109, gyógyulás: 17, összesen: -92 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [179,62] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {max. életpontja: 801-900.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Látsz egy krómkaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 132.]

ef 8 519 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 76.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: szk 360 361 768 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ekharion bébit. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 3. BP: bb 70 85 152 beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 4 óndarabot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 31.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 15, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a nektoraf. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

WOORGARD (231. SZÖRNY)
A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent).

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 40 (49) Szint: 25 Merészség: 4/5 Magasság: 186 cm
IQ: 28 (37) Támadás: 36 (38) Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 29 (34) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 31 (38) Életpont: 401/318 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 8
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 755/5 Pénz: 5611 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 18/10 Pszi pont: 124/17 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1858 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 549 TP-t kaptál. Jelenleg 1 474 512 TP-d van. A következő szinthez még 225 488 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Raia szent lovagja, orbitális mackósajt. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 11461 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/17 ökölvívás: *19/102 szúrófegyverek: 27/73 (+7%)
vágófegyverek: 17/50 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 12/43
dobófegyverek: 24/37 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,62 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 56, 59, 65, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/68 2. nyomkövetés: 29/77 (+4%) 3. mászás: 13/38 (+6%)
4. csapdakészítés: 30/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 56/46
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 13/8 9. szörnyidomítás: 10/19
10. teológia: 26/75 (+63%) 11. taumaturgia: 37/56 (+24%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 17/52 (+8%) 14. harcművészetek: 10/67 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 29/40 (+20%) 17. pszi: 12/66 (+16%) 18. zárnyitás: 8/56
19. vadászat: 7/14 20. bányászat: 30/86 (+15%) 21. úszás: 15/12
22. főzés: 11/13 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 8 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 6 (limit: 564), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 613.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 241, a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 25 710.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1186 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) 13 tükörpáncél (#519) 215 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
27 esszenciakristály (#350) 849 jégszilánk (#1128) 1133 tükör (#43)
3 nyomkereső talizmán (#671) 1955 sárkánypikkely (#292) 108 gyógykenőcs (#313)
98 katonai kötszer (#1508) 3440 ugh méreg (#166) 1 trikornis nyereg (#1536)
10 mágusszelence (#1076) 19 térhajlító kavics (#1539) 47 őskristály-szilánk (#1525)
510 quwarg tojás (#360) 388 kaktuszbogyó (#429) 2 bronz taider (#641)
27110 kaja (#2) 2 aranytű (#272) 3 ryuku sisak (#688)
4 Xanathal karkötője (#956) 4 ryuku mellvért (#689) 2 ryuku kesztyű (#690)
7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku köpeny (#693) 1 kentaurusz szőttes (#1641)
1 pókkarmok (#886) 1 Korrissh sisakja (#1658) 1 Fókuszpenge (#639)
1 fejsze (#1240) 1 olló (#335) 3 Eldereth szilánk (#512)
1 ryuku karvédő (#687) 75 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 gyenge méreg (#26) 5 madártoll (#112) 5 sünmedve tüske (#14)
5 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 1 ezüsttőr (#322) 2 fabontó (#106)
3 gyöngymangó (#135) 20 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 rövid íj (#107) 1 szöges páncél (#65) 4 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
61
62
63
64
65
66
(170,64) ekharion (#232), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely
(171,63) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299), orbitális mackósajt (#229)
(172,63) varkaudar felderítő (#7133), mély szakadék (#154), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(173,63) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(174,63) művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153), drakolich (#760)
(175,62) Raia szent lovagja (#239), művészi porolit (#720), oltár
(176,62) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(177,62) kultúrmasztodon (#227), Raia oltár
(178,62) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(179,62) woorgard (#231), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek