97. forduló, 99. forduló, Ryu Rover összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 14. 9h:20'
EZ A 583. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
584. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4058
SZÁMLA : XXXX

RYU ROVER KALANDJAI


57 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,52] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy topáz erényövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kardszárnyú pocok trófea, egy purifikátor trófea és egy burástya királynő trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jennifer Lopez. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 6. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Mielőtt összecsapnátok, ellenfeled fúvócsővel Rád lő. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az alakváltó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Feléd repül 3 tüske. Több lövedéke átfúrja a testedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alakváltó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Vashegyű lándzsával az alakváltó többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal az alakváltó gyengén megüti a testedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


A 8. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy Yurk, a profi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az elf bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod az elf bal vállát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) (istene védelmezi.) Csontsovány ellenfeledet lebecsülted, fura technikáival megzavart, védelmed gyengülőben... Szöges bunkóval az elf megpöccinti a fejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Méregfoggal az elf valamennyire megsebezgeti a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. {Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


A 10. napon Durgi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Rögvest segítségért kiáltasz. Szerencsére egy őrjárat épp a közelben van, és a tolvaj után ered.
A 13. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy kétfejű troll trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Odüsszeusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki fabontót. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 2 fabontót.
A 16. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy bandita trófea és egy Métely trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jislan Cele. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 jing-jang fejpántot (360 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra, amelyen idén a Fairlight bank jelentősen megnövelte a pénzdíjak összegét, sőt már nagyobb tapasztalatra is szert tehetsz. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a fémbontó szójer (ld. enc.), a reinkarnált motyogó (ld. enc.), a vérfürdető magszim (ld. enc.) és a láplidérc (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) márványkulcsot (ld. enc.), rézgolyót (ld. enc.) és fűszertartót (ld. enc.). Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 260.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+84 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 220.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

t 9146 1 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kf 556 kézbeveszed/felveszed az 556. tárgyat
Leveszed a bronz fejpántot, majd a fejedre teszed a jing-jang fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 106 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 200.]

a 407 4814 1 átadod a 407. tárgyat a 4814. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

dd 123
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[92,51] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,50] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy phua-kúpot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip puha testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a topránypolip testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Délre fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sünmedve testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[50 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[94,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Csillag egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,47] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 126.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+56 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 86.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 3 4 7 mozogsz 3 4 7
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] Egy útonállót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bunkó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belesel a szerszámoskamrába. Denevéreket riasztottál fel, amelyek heves szárnycsapásokkal menekülnek kifelé. Egyetlen szerszám sincs már itt. [4. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 vadász tatu bőr. Felpakolsz.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Egy sötét gnómot pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 54 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 rézkulcsot.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű (ld. enc.), 1 csontkés, 1 csuklyavirág és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
[48 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 7 12 12 mozogsz 7 12 12
Egyhelyben toporogsz.
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a teknőcpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

dd 4 5 9
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1 169 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3419 7000 1562 leírod a 3419. kalandozónak a 7000. szörnyet az 1562. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3419 136 171 leírod a 3419. kalandozónak a 136. szörnyet a 171. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét főgnóm. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 239 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

REINKARNÁLT MOTYOGÓ (752. SZÖRNY)
A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban.

VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY)
Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

KARAKTERLAP

Ryu Rover, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. A Vad Horda (#9171) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 14 Merészség: 6/7 Magasság: 149 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 218/96 Jellem: jó (16) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 Varázspont: 36/36 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 EFejl: 2
Eddig összesen 399 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1256 TP-t kaptál. Jelenleg 60060 TP-d van. A következő szinthez még 14940 TP szükséges. Trófeáid: sötét főgnóm, karmos tankány, bibircsók-óriás. A 98. fordulódban 82 arany került a bankszámládra. 82 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 7 (+1)
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 12 (+1) dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 23 3. lopás: 1
4. mászás: 4 (+1) 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 40 (+1) 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 2
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 4 12. harcművészetek: 16
13. szörnyismeret: 7 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 6
16. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer), Mágia Örökösei (#9135), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107), Arany Magisztrátus (#9106), Ars Magica (#9150), Jégmágusok Szövetsége (#9169), Illúzió Mesterei (#9129), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

Összsúly: 72.27 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 kerek kő (#19) 2 uzbány csőr (#169)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 2 bot (#4)
1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
1 csuklyavirág (#133) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 rézkulcs (#75)
5 sünmedve tüske (#14) 3 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,51) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(92,52) sötét kastplom (#569)
(93,49) nekrofun (#173), 33. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33), manifesztátor (#124)
(93,50) mély kút (#93), Leah oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(94,47) szürke rinocérosz (#346), a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(94,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.11.14 09:15 Változások a számládon! 77 zsetont átutaltak a(z) 6108. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.
* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.
* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek