167. forduló, 169. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 27. 15h:04'
EZ A 605. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
606. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

XLEWERS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,119] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerő Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerűen nem hagyhatod, hogy nagy elődeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlődött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölőd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az ősökben volt a hiba, Egyszerűen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1034 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 1076 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: elmormolod a 243. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az időtorzítás varázslatot! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

cir 127 vándorcirkusz látogatása 127
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1097 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-47 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-44 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

kb 2 25 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kb 814 1 kiveszel a bankból a 814. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

bb 687 56 313 beraksz a bankba a 687. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku karvédőt. Beraksz a bank széfjébe 33 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 10 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kf 527 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ff 568 1227 felt. fegyverváltás: 568 1227
Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa << energialándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ffk 300 50 felt.fv.kozkázata: 300 50
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 50 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kf 1227 kézbeveszed/felveszed az 1227. tárgyat
Elrakod a biami kvazárlándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az energialándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

vpf 200 VP elővétele: 200
Felszabadítottunk neked 107 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-50 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy csodák kútját.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Fairlight főpap-jelöltje. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy csápos otagi trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Quarella Songes. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,119] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bávatag golombár jobb lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a bávatag golombár jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (37 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-47 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-44 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 37, gyógyulás: 34, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[24 pontot használtál fel, van még 231.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,119) művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), bávatag golombárok (#165)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 221.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 216.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,119] Még mindig füves síkságon vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,119] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-47 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-44 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 32, gyógyulás: 44, összesen: +12 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar íjász támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-47 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-44 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 24, gyógyulás: 27, összesen: +3 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl, 3 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP], egy bőrsisak és egy mutáns csont. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-47 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-44 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+5% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-47 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-44 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 14, gyógyulás: 38, összesen: +24 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+5% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-47 varázspont.] [+7% teo] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 12, gyógyulás: 36, összesen: +24 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3454 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 35, gyógyulás: 43, összesen: +8 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany, egy vassisak, 8 ugh méreg és egy rézgolyó. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Találsz egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nőstény varkaudar. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 168 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 83, gyógyulás: 10, összesen: -73 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Kóbor Hollóval. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy angolna szálkát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Bullion Gotfrieddal. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Hétkilenceddel. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyémántsisakot, egy hoarián sarut, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy Urgod kesztyűjét, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy bűbájlidérc trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 169.]

vpf 1000 VP elővétele: 1000
Felszabadítottunk neked 969 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[200,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+5% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 44, gyógyulás: 2, összesen: -42 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[200,116] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,115] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy borzalmas varkaudar közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+5% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 145.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[199,114] A terep továbbra is ritka erdő. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar varázsló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+5% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 224 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy fekete lótuszt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,113] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy varkaudar hadúr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 219 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany, egy vasérc és egy fekete gyöngy. 3527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 37, gyógyulás: 6, összesen: -31 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar hadúr közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 241 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 3527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 228 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. 2212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ubuk dobónyíl és 2 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+5% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Marokra fogva az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 217 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+5% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő. 3527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 61, gyógyulás: 8, összesen: -53 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy bev formázó minta, egy fekete gyöngy és 2 vas dobónyíl. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +110 életerő.)
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 92.]

ek 273 10 244 t. energia kisütése: 273 10 244
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 44 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ek 273 10 239 t. energia kisütése: 273 10 239
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 10 VP-nél kevesebb, plusz 39 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 690. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 30, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 25 (36) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 36 (38) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 76 Menekülés: 20 % Életkor: 99/103 év
Egészség: 26 Életpont: 374/271 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 24 (38) Varázspont: 1120/35 Pénz: 1469 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 35/8 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1011 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46779 TP-t kaptál. Jelenleg 884476 TP-d van. A következő szinthez még 115524 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, küklopsz, ongóliant. A 161. fordulódban 9405 arany került a bankszámládra. 9734 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 29/27 (+26%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 25/78 (+11%)
dobófegyverek: 8/96

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (300%) << energialándzsa (#1227) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/19 (+30%) 2. nyomkövetés: 53/64 (+36%) 3. mászás: 1/15
4. csapdakészítés: 8/48 5. csapdaészlelés: 6/34 6. gyógyítás: 30/82
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 17/66 (+34%) 9. szörnyidomítás: 9/74
10. teológia: 60/34 (+111%) 11. taumaturgia: 78/21 (+182%) 12. szerencsejáték: 16/40
13. versengés: 13/15 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 15/36 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 10/15
19. bányászat: 8/22 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232))
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +46 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
állatvédelem (#192) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> ekharion (#232)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
200 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 10 gyógykenőcs (#313)
23 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 3 nyílvessző (#108)
1 pondróvér (#1232) 1 ryuku karvédő (#687) 1 sallank karom (#128)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bev formázó minta (#299) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 1 ezüstshuriken (#327) 4 fekete gyöngy (#99)
6 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 1 mutáns csont (#331)
1 obszidián karkötő (#229) 1 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107)
2 ubuk dobónyíl (#138) 10 ugh méreg (#166) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152) 1 vassisak (#160) 153 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,119) művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), bávatag golombárok (#165), 41. jellempróba
(199,112) varkaudar hadúr (#270), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), varkaudar vajákos (#690)
(199,113) varkaudar hadúr (#270), 255. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(199,114) varkaudar varázsló (#271), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(199,115) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), borzalmas varkaudar (#166)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Kóbor Holló (2865. kalandozó), Bullion Gotfried (3682. kalandozó), Hétkilenced (5705. kalandozó)
(200,116) vark. kardtáncos (#693), Dornodon rúnaköve
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 47. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(201,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 43. jellempróba, Fairlight oltár, 255. jellempróba, csataremák (#694)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek