Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 18. 9h:09' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
kf 276 | kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat |
fgy 45 30 1 | felt. gyógyítás 45 30 |
fse 6 | felt. segítség 6 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
kt 22 5 | elkészíted a 22. tárgyat (5 darabot) |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a királygyík bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
al 83 56 102 | áldozol: a 83. tárgyat az 56. tárgyat a 102. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-11] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 218 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ep 146 100 | építed a 146. tárgyat 92 pontért |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY) Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd... |
NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY) Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 119/86 | Jellem: | jó (4) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 63 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 13 (+1) | lőfegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -5.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (6 -); |
43,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zárnyitás: | 4 | 9. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 6 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 53. |
Összsúly: 28.31 kg | Megterheltség: 64% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | királygyík bőr (#44) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | szem szimbólum (#142) | 1 | szivárványszív (#1529) | 4 | tüske (#22) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|