100. forduló, 102. forduló, Saitama összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. máj. 29. 18h:52'
EZ A 148. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
149. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3941
SZÁMLA : XXXX

SAITAMA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,110] koordinátán.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Xenon Colina és Erbatari Edric. Erbatari Edric előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Vritamin is megérkezik. Megszemléli a vezetésed alatt összegyűlt csapatot. - Csak megbízható, elkötelezett harcosok tarthatnak velem. Ezt bizonyítandó, kérlek mutassátok meg a medált, amelyet azért kaptatok, mert csatlakoztatok a hadsereghez.
Előveszed és felmutatod a lajstrom medált. Vritamin vezetésével elindultok az erdőn át Kelet felé. Hamarosan csendre int benneteket, jelezve hogy már közel vagytok. Meg is halljátok a varkaudarok zaját, ugató nyelvükön hangoskodnak, néha szerszámokkal kopácsolnak. Óvatosan kilestek a fák közül, és meg is pillantjátok őket. Egy csapatnyi harcost egy jókora, fából ácsolt kőhajító és egy faltörő kos társaságában. Hatalmas szerkezetek, ezek elvontatásához legalább tíz törpemammutra lesz szükségük. Műr éppen azon kezdtek el gondolkodni, hogy miképpen is üssetek rajtuk, amikor hirtelen titeket támadnak meg lesből! Egyedül kell kiállnod egy varkaudar felderítő ellen. (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz.
Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 617 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


Xenon Colina két varkaudar felderítő, Erbatari Edric egy varkaudar felderítő, Erbatari Edric másolat egy varkaudar felderítő életét vette időközben. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +59 életerő.) A felderítőket levertétek, de mostmár nincs értelme rejtőzködni és taktikázni, lerohanjátok az ostromgépek körül várakozó többi varkaudart. Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy varkaudar katona.

Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél.
Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.)
Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar katona. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}


A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) A varkaudarok maradéka menekülni kezd, már kezdenétek is örülni a győzelemnek, de ekkor megjelenik az egyik vezérük!
Xenon Colinával, Erbatari Edriccel és Erbatari Edric másolattal indultok csatába. Ellenfeletek egy varkaudar hadúr! (ld. enc.)

Erbatari Edric egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Erbatari Edric másolat mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. Egy tompítás rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Erbatari Edric mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebzett. Erbatari Edric másolat távolról villámcsapás varázslatot lő a másikra. 92 életpontot sebzett. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő Xenon Colina felé. 36 életpontot vesztett.
Xenon Colina vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hadúr lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Erbatari Edric vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Erbatari Edric másolat vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lövedék becsapódik! Eltalálja a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny Xenon Colina támadja, félelemsugarait lövi felé. Társad ellenáll a támadásnak. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 752 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Erbatari Edric kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy obszidián karkötőt). {Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 314, összes sebződés: 36}

A vezér elvesztésével a többi varkaudarok végképp eluralkodik a rettegés, és ennek megfelelően menekülni is kezdenek. Győzelmetek megkoronázandó két óriási máglyát gyújtotok az ostromgépekből, majd a hadizsákmányt összeszedve gyorsan, a varkaudar sereg megérkezése előtt kereket oldotok. Az osztozás után neked 1 varkaudar csizma és 334 arany jut. (Xenon Colina 1 varkaudar páncéllal, 333 arannyal, 1 varkaudar lándzsával és 1 varkaudar korbáccsal , Erbatari Edric 1 sámán gyógykenőccsel, 333 arannyal és 1 varkaudar pálinkával boldogabban távozhat.) 8 025 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 191.]
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 3. KP: v 6 3 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 4. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 193.]

* 5. KP: p 69 0 0 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[95,111] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 971 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a harcias morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 883 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy brutális morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [96,111] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy brutális morf volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,112] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ez Valik erdeje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 760 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag " Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 159 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.)
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 470 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 138.]

h 1161 1 használod az 1161. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a sírlidérc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi támad rád.

Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír támad rád. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 118.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[98,113] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy harcias morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf farkát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a harcias morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A harcias morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a lomha morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zafír erőövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jo-Lee a Mágus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a halálmadár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [99,114] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a halálmadár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy harcias morf.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a harcias morf bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a lomha morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lomha morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 1 destabilizátort.

(Továbbmész...) [100,115] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb vállát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy védelmező morf.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a védelmező morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A védelmező morf karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 aenouth ködkürtöt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[101,116] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy halálos morf áll veled szemben.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf bal középső lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a halálos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálos morf meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 836 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy éltető morf volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [102,117] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy mágiamorfáló.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a mágiamorfáló bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a mágiamorfáló csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lomha morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 1 tudás gyöngyét.

(Továbbmész...) [103,118] Fák, mindenütt csak fák.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy lomha morf.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a lomha morf egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a domináns morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 ragasztót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 58.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a saválló fülbevalót, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

bb 350 358 2306 beraksz a bankba a 350. tárgyat (358 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 A Végzet kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 mozogsz keletre
[104,118] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trikornis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Mély Grum lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mély Grum testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a Mély Grum bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Mély Grum kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel eltalálod a Mély Grum testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a Mély Grum szélles vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Mély Grum pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vassisak és 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 1 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a domináns morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A domináns morf lendületes ütése célt téveszt. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf egyik lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a lomha morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 8 pirkitet. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

h 233 25 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [25 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: h 233 5 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [5 pontot használtál fel, van még 7.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (105,120) (102,118) (101,119) (103,116) (105,119) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 16, 18.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Egy kaját bezabál a goldugar. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY)
Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz!

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Saitama, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 319/281 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (30) Varázspont: 275/2 Pénz: 5417 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 15/5 Pszi pont: 34/20
Eddig összesen 838 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 910 TP-t kaptál. Jelenleg 538 532 TP-d van. A következő szinthez még 61 468 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, hegyi góliát, varkaudar varázsló. A 81. fordulódban 50365 arany került a bankszámládra. 51325 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/72 (+48%) szúrófegyverek: 11/0 vágófegyverek: 13/98 (+24%)
lőfegyverek: 6/28 dobófegyverek: 19/25

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
104,118 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 132 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 032 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/49 (+45%) 2. nyomkövetés: 6/73 (+22%) 3. mászás: 9/12
4. csapdakészítés: 8/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/85 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 2/8 8. felderítés: 3/46 (+11%) 9. szörnyidomítás: 5/35
10. teológia: 12/6 (+16%) 11. taumaturgia: 20/19 (+33%) 12. szerencsejáték: 4/86
13. versengés: 9/98 (+18%) 14. harcművészetek: 17/31 15. zene: 4/69 (+33%)
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: 6/52 (+8%) 18. zárnyitás: 2/16
19. vadászat: 6/43 (+11%) 20. bányászat: 7/73 21. testépítés: 5/64 (+11%)
22. főzés: 4/70 23. csapatmunka: 4/82

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) óriáserő (#53)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 50, 51, 52, 53, 54, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 1, 5, 9, 16, 17, 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 153, az összesen kapott pontszám: 15640. (összesen ölhető: 870 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 72. Szerzett pont: 8460. Beállított erő: 0 Összpont: 8460

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
73 arany (#50) 1 A Végzet kristálya (#2306) 1 esszenciakristály (#350)
2 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 bíbor morfplazma (#2450) 1 destabilizátor (#1275)
1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 1 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 4 kék morfplazma (#2442) 1 kis vaspajzs (#159)
1 koponya gyűrű (#1733) 1 lila morfplazma (#2448) 4 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mandibulapenge (#125) 1 Morgan kristálya (#659)
1 narancs morfplazma (#2449) 8 pirkit (#153) 1 ragasztó (#83)
1 tankány karom (#237) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varányszem (#30)
1 vassisak (#160) 2 vörös morfplazma (#2443) 1 zafír erőöv (#397)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
(95,111) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, erszényes elkarog (#354), harcias morf (#7619)
(96,111) sóhajtó dorony (#112)
(97,112) karmos tankány (#137), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), friss csatamező (#262), Tharr oltár, smaragdgólem (#417), sírlidérc (#172), zombi (#49)
(98,113) trikornisok (#104), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), halálmadár (#351)
(99,114) Elenios rúnaköve, halálmadár (#351), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621)
(100,115) ryuku légiós (#361), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619), Elenios oltár
(101,116) halálos morf (#7618), Raia rúnaköve
(102,117) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), mágiamorfáló (#7623), lomha morf (#7621)
(103,118) lomha morf (#7621), domináns morf (#7624)
(104,118) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Mély Grum (#7122), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621)

Üzenet küldése a karakternek