Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 14. 9h:10' EZ A 792. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD 793. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: kf 441 560 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal |
* 8. KP: vv 165 188 182 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 53 243 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 243. varázslatot |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
ek 7 3 4 | t. energia kisütése: 7 3 4 |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
fkt 2371 10 1 | felt. készítesz a 2371. tárgyat (10 darabot) |
fkt 2372 10 | felt. készítesz a 2372. tárgyat (10 darabot) |
hu 516 503 | hulladék: 516 503 |
ek 273 2 14 | t. energia kisütése: 273 2 14 |
hh 1154 1534 504 | használod az 1154. tárgyat az 1534. tárgyat az 504. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy moa üveggömb tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr bal első lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}
tv 36 40 | támadó/véd. varázslat a 36. varázslatot a 40. varázslatot |
v 82 327 | elmormolod a 82. varázslatot |
fkt 1253 100 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (100 darabot) |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 53 243 224 | elmormolod az 53. varázslatot a 243. varázslatot a 224. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás villámló testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 177, gyógyulás: 49, összesen: -128 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a viharóriás jobb lábát. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 145, gyógyulás: 144, összesen: -1 ÉP}
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [392,46] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Suhanó Árny. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Suhanó Árny jobb karját. (8 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ében dobónyilat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 92 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Suhanó Árny testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Suhanó Árny bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Suhanó Árny fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ha nincs ekkora szerencséd, a szörny támadása már megfosztotta volna testedet a fejedtől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 koponya gyűrű. 7 029 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 319, gyógyulás: 119, összesen: -200 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok nyakát. (8 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok bal vállát. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 52, gyógyulás: 134, összesen: +82 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb szárnyát. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón testét. (8 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 244 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zafír drakón jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 618 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 28, gyógyulás: 147, összesen: +119 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi báró jobb oldalát. (7 támadással 487 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal végigvagdosod a Notermanthi báró bal lábát. (8 támadással 247 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 106 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a Notermanthi báró nyakát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi báró testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb, egy arany papi karkötő, 22 arany és egy gyöngymangó. 11 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1082, sebződés: 369, gyógyulás: 33, összesen: -336 ÉP}
(Továbbmész...) [393,45] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy viharóriás barlangot. Nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Északra egy sárkánybarlang van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy viharóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a viharóriás testét. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 174, gyógyulás: 19, összesen: -155 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg tigristestét. (8 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg bal karját. (7 támadással 521 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a taalru herceg jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy pszi kő és egy fekete gyöngy. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a márvány drakón pikkelyes testét. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod a márvány drakón bal oldalát. (7 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a márvány drakón pikkelyes testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 236 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A márvány drakón a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 138, gyógyulás: 28, összesen: -110 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a taalru herceg bal oldalát. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 11 arany és egy királyi korona. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [391,43] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár! (ld. enc.)
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 48, gyógyulás: 12, összesen: -36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány drakón nyakát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a márvány drakón bal hátsó lábát. (8 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a márvány drakón jobb első lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a márvány drakón farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal karját. (8 támadással 233 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Sötétség Hercege testét. (9 támadással 652 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 234 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 26 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 8 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 242, gyógyulás: 13, összesen: -229 ÉP}
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
[368,9] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 256 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ében hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a márvány drakón testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 210 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg tigristestét. (8 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a taalru herceg jobb karját. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 94, gyógyulás: 20, összesen: -74 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 106 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege jobb lábát. (8 támadással 244 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (9 támadással 651 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 8 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 229, gyógyulás: 12, összesen: -217 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (7 támadással 186 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a márvány drakón testét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a márvány drakón testét. (7 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar che-karddal végigvagdosod a márvány drakón testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 128, gyógyulás: 27, összesen: -101 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró jobb lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi báró testét. (8 támadással 507 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 229 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Notermanthi báró bal vállát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 103 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy királyi korona és egy fekete gyöngy. 11 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 167, gyógyulás: 15, összesen: -152 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi báró izmos testét. (8 támadással 535 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Notermanthi báró testét. (8 támadással 262 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 98 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany, egy vasérc, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs. 11 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 184, gyógyulás: 19, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [58 pontot használtál fel, van még 191.]
szk 327 | keresed a 327. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 20 514 | energia fejlesztése 20 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
SUHANÓ ÁRNY (7616. SZÖRNY) Ezt félelmetes árnymanó orgyilkost a yaurr birodalom lakói csak a körözési plakátokról ismerik. Nincs olyan élő személy, aki találkozott volna vele. Te most megtudtad a rejtekhelyét, de légy óvatos! Nem véletlenül halott mindenki, aki látta őt! |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY) A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna. |
MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY) A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten. |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
THARGODAN KORONA (543. TÁRGY) A Thargodan koronák nagyhatalmú mágikus tárgyak, amelyeket a legsötétebb Thargodan hercegek viselnek. Védettségedet 6-tal, max. lehetséges életpontodat 20-szal növeli. Azonban amikor a fejedre illeszted, valamilyen kellemetlen dolog kúszik végig rajtad, egy láthatatlan, félelmetes bizsergés. Hát igen, nagyon is lehetséges, hogy valamilyen sötét, gonosz átok lappang ebben a varázstárgyban! De mindegy, ez igazándiból nem sokat számít, hiszen a dolognak nem látod semmi külső jelét. Persze azért lehet, hogy mégsem kéne hordani, biztos ami biztos... |
Erő: | 61 (70) | Szint: | 35 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 38 (45) | Támadás: | 39 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 35 (41) | Védekezés: | 81 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/131 év |
Egészség: | 37 (45) | Életpont: | 499/469 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 1225/568 | Pénz: | 4826 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 88/3 | Pszi pont: | 172/428 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/16 | ökölvívás: | 19/58 (+8%) | vágófegyverek: | 45/84 (+19%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 36/8 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
367,8 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 395 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 120/53 (+69%) | 2. nyomkövetés: | 52/89 | 3. mászás: | 25/16 (+432%) |
4. csapdakészítés: | 35/72 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 21/28 | 6. gyógyítás: | 58/34 |
7. titkosírás: | 7/53 | 8. felderítés: | 25/40 | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 47/76 (+68%) | 11. taumaturgia: | 71/97 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 7/37 |
13. versengés: | 16/32 | 14. harcművészetek: | 11/31 | 15. zene: | 6/57 |
16. szörnyismeret: | 35/98 (+22%) | 17. pszi: | 22/49 (+13%) | 18. zárnyitás: | 17/11 |
19. vadászat: | 5/91 | 20. vitalitás: | 4/85 | 21. bányászat: | 31/12 (+11%) |
22. testépítés: | 17/80 | 23. úszás: | 8/63 | 24. főzés: | 20/24 |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704), óriásmassza (#840), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
fürgülés (#92), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 88, 91, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 8, 13, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 607 (limit: 745), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55695. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 32 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 138 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
100 | bomló esszencia (#2367) | 10 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar szablya (#516) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1130 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | halálkristály (#2372) | 6 | jégkristály (#593) | 2 | királyi korona (#338) | |||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | pszi kő (#248) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 5 | sárkányfog (#617) | |||
1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 5 | vasérc (#152) |
366 | 367 | 368 | 369 | |
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|