81. forduló, 83. forduló, Lord Shot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 3. 19h:32'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3934
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LORD SHOT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,50] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 lélekkövet. A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 tigroszlán fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: kf 1527 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 5. KP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] Öregedtél 3 évet. [30 pontot használtál fel, van még 199.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 9 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 169.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 139.]

v 96 134 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
49
50
51
(140,50) kérődző etra (#368), quwarg harcos (#201)

[134,61] Épületek tűnnek fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy edzőcentrumot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 121.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy csontváz lord!
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a csontváz lord bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 aenouth ködkürtöt. [4 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy mestervarázsló!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mestervarázsló jobb karját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a mestervarázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mestervarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +98 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy halálosztó kain!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálosztó kain jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a halálosztó kain jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 4 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 5 grifftojást. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 99.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy óriásféreg! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az óriásféreg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriásféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eldobod az értéktelenné vált mestervarázsló trófeát, és kiszedsz egy óriásféreg trófeát. 6 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 megsemmisítőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 95.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy ekharion! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Ek'Hor! (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ek'Hor ragyás testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az Ek'Hor jobb karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 43 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ek'Hor ragyás testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az Ek'Hor ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Ek'Hor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 41 életpontot vesztettél. Az Ek'Hor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ekharion dárda (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis elit gárdista trófeát, és kinyersz egy alkalmas Ek'Hor trófeát. 7 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 8 drótszőrt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 91.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy dermesztő lidérc!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lidércesszencia. 3 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 királyi koronát. [4 pontot használtál fel, van még 87.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy mestervarázsló!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mestervarázsló girhes testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a mestervarázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 titanitdukátot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 83.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 282 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [139,49] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [138,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Ayagira Tanaka. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ayagira Tanaka testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy igazgy. fülbevaló (ld. enc.), ezenkívül 1 ryuku futárcsizma (ld. enc.). 1 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 53.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[137,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérődző etra közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra bal első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bea Melindre irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 43.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi jön feléd.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a nómenklatúra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vashegyű nyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 23.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[136,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [135,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy trikornist. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: kf 441 0 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. 2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 13, 22.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 223 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY)
Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható.

ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL)
A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van!

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY)
Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Lord Shot, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah ministránsa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 41 (50) Szint: 24 Merészség: 8/4 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (26) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 22/114 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 416/348 Jellem: gonosz (22) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (44) Varázspont: 410/2 Pénz: 214 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 40/26 Pszi pont: 50/30 EFejl: 27
Eddig összesen 961 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 072 TP-t kaptál. Jelenleg 1 369 492 TP-d van. A következő szinthez még 30 508 TP szükséges. Trófeáid: Ek'Hor, ekharion, óriásféreg. A 60. fordulódban 16360 arany került a bankszámládra. 16880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/25 szúrófegyverek: *27/100 (+13%) vágófegyverek: 1/88
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 23/71 (+13%) dobófegyverek: 8/37

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
135,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 735 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/84 2. nyomkövetés: 12/8 (+17%) 3. mászás: 3/24
4. csapdakészítés: 9/74 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/22 6. gyógyítás: 7/35
7. titkosírás: 1/61 8. felderítés: 10/67 (+11%) 9. szörnyidomítás: 3/19
10. teológia: 12/24 (+6%) 11. taumaturgia: 31/8 (+28%) 12. szerencsejáték: 1/49
13. versengés: 5/84 14. zene: 1/20 (+11%) 15. szörnyismeret: 5/50
16. pszi: 8/94 (+9%) 17. vadászat: 3/19 (+34%) 18. bányászat: 3/56
19. testépítés: 31/39 (+22%) 20. úszás: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 405. Szerzett pont: 69084. Beállított erő: 90 Összpont: 69084

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a halál érintése (136)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
pszionikus védelem (307)
sötét rúna II. (359)
élőholt kísérők (360)
tudati feketemágia (390)
a mágia szeretete (393)
szórd két kézzel (397)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5551 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 2 * méregfog (#1553) 9 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
3 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 11 ezüsttollú nyíl (#363) 11 mérg. ubuk tüske (#137)
12 mérgezett tüske (#23) 4 nyílvessző (#108) 36 rézgolyó (#343)
1 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22) 14 ubuk tüske (#131)
44 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 ekharion dárda (#1557) 4 esszenciakristály (#350)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 45 nyu-shuriken (#157) 27 tolmokov-koktél (#351)
15 ubuk dobónyíl (#138) 13 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * bozontfonat (#1563) 2 királyi korona (#338)
1 * Krough fejdísze (#1570) 3 mentát korona (#1559) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * láthatatlan köpeny (#441)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
4 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
5 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
3 * fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
3 ezüst nyaklánc (#117) 2 hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 ezüst karkötő (#158) 2 mentát karkötő (#1551)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Nyergek
1 * féregnyereg (#1532)
Löttyök és porok, tartóstul
10 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 47]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 58 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
9 szent kehely (#257) [bennük 90 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 9 korty víz (#27), fér még: 31]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 5 áldott kő (#642) 1 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
4 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184)
3 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
22 gernim balzsam (#1894) 40 gyakorlómedál (#2729) 43 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 5 krónika (#1725) 1 Leah tekercse (#1258)
1 légiós hátizsák (#1560) 4 leviatán hólyag (#2182) 1 mászókampó (#165)
7 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 19 ork csodaszer (#1228)
10 + pszi kő (#248) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 titanitdukát (#1480) 4 varázskő (#305) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 18 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
19 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 9 drótszőr (#37)
3 eknozol (#540) 8 elkarog szőr (#665) 7 evaporőr háj (#105)
24 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 9 fülemüle agyar (#267)
3 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706) 7 grákóbőr (#41)
5 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 gyíkfű (#201)
37 gyöngymangó (#135) 8 hattyútoll (#1222) 3 hebrencs állkapocs (#130)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 jégszív (#282) 1 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 8 kőszem (#304) 1 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 7 lidércesszencia (#1074) 198 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
3 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 5 púderkő (#119) 6 purifikátor háj (#269)
53 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97)
1 raptor karom (#281) 5 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 22 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
9 smirglilevél (#29) 39 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47)
21 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 15 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 11 tigroszlán fog (#63)
6 trikornis szarv (#198) 6 vámpírfog (#1221) 43 varányszem (#30)
9 vízionár szem (#102)

Összsúly: 195.72 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 arany pikkelyvért (#456) 30 bruhatagnyelv (#1230) 32 ezüstdarab (#326)
9 fenőkő (#1618) 27 grifftojás (#179) 700 gyógykenőcs (#313)
14 kreiton esszencia (#892) 61 pirkit (#153) 16 rókafarok (#124)
3 tapasztalatkő (#975) 7 titanitdukát (#1480) 12 varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 8 gyógykenőcs (#313)
2 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 álompor (#396) 2 ekharion dárda (#1557)
1 ezüst karkötő (#158) 5 grifftojás (#179) 1 gyakorlómedál (#2729)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 királyi korona (#338) 1 kőszem (#304)
1 lidércesszencia (#1074) 1 megsemmisítő (#1540) 1 rókafarok (#124)
1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 sünmedve tüske (#14) 1 tigroszlán fog (#63)
1 titanitdukát (#1480)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138 139 140 141
46
47
48
49
50
51
(135,47) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, 35. jellempróba
(136,47) Dornodon rúnaköve, Tharr oltár, epokitféreg (#147)
(137,47) kérődző etra (#368), friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(138,48) Ayagira Tanaka (#965), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(139,49) élőholt quwarg (#202), gumifa (#38), Fairlight oltár
(140,50) kérődző etra (#368), quwarg harcos (#201), művészi porolit (#720), Leah oltár, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.02.03 19:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 5.)
2023.02.03 19:20 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lélekkő -> 1.)
2023.02.03 19:20 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek