162. forduló, 196. forduló, Erbatari Edric összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. szept. 17. 21h:39'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: szept. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3923
SZÁMLA : XXXX

ERBATARI EDRIC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,44] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+176 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a khór darázs. (+4 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 224 19 26 elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: tps 13 0 0 TVP spórolása: 13 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 13 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [13 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: hh 2306 1100 1629 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 340.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 339.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy széljárás varázs hatalmát. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [1 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: vv 71 90 27 elmormolod a 71. varázslatot a 90. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 336.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 334.]

fvh 23 felt. varázslat haszn. 23
Harci varázslataidat használni fogod minden 23. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 2 6 5 mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra
[135,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megérinted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre egy tűzbokor van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy gumifa van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Észreveszel egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Ellenfeled, egy darázsfelhő, figyelmeztetés nélkül támad rád!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? 57 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 3 életpontot sebeztél. A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 53 életpontot vesztesz.) 51 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 282, gyógyulás: 6, összesen: -276 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez túl sok neked! Menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-10 varázspont.] Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Andezit Tódor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gumifa van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dehidrátor közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [133,45] Hegyvidékre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 274.]

kt 189 5 elkészíted a 189. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 vas dobónyilat. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 224.]

h 1508 használod az 1508. tárgyat
A gyógyulás útjára lépsz, miután nagy adag katonai kötszert rátekersz a sérült testrészeidre. (+20 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 223.]

ek 334 1 23 t. energia kisütése: 334 1 23
Harci mágia: villámkéz, 23. szinttől. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

flh 17 felt. lőfegyver haszn. 17
FLH 17 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

flh 19 189 felt. lőfegyver haszn. 19 a 189. tárggyal
Ok, FLH 19 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[132,46] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Találsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ran'Amart Morgurth irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy kék orchideacserjét. Délre egy manilla-fa van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy ovimon-bokor van. Északnyugatra egy amniosz-fa van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [131,47] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megkarcolod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű. 1 383 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy manilla-fát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy ovimon-bokor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Utad során felfedezed egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr szentelő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bronz éjmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy gólem talizmánt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. jádekövét, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. irtó medált, egy q. ölő éremet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy teriád főmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [131,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Látsz egy márványtornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy technokolin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy manilla-fát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy móricserje van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy gumifa van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [46 pontot használtál fel, van még 177.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 142.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 92.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[132,49] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy móricserjét. Találsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Ellenfeled, egy hegyi góliát, figyelmeztetés nélkül támad rád!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi góliát jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi góliát bal karját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 6 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 146, gyógyulás: 12, összesen: -134 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő!
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-10 varázspont.] Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó hordóagyú mameluk egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 6 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 110, gyógyulás: 15, összesen: -95 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 manifeszt.nyúlványt.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-10 varázspont.] Hmm, egy quwarg nagymester! Erre tényleg nem számítottál itt!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 37 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 6 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 139, gyógyulás: 5, összesen: -134 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 csontpálcát.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-10 varázspont.] Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Megnyirbálja a massza ollója a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 tigroszlán fogat. 6 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 105, gyógyulás: 5, összesen: -100 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, egy rákpajzs és egy aranylánc. Elhagyod a phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy adószedő hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rát-fa van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-10 varázspont.] Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+800 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [133,50] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-10 varázspont.] Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Painkiller orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kék orchideacserjét. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy álomvirág van. Nyugatra egy rát-fa van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [134,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy gumifa van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy álomvirág van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [76 pontot használtál fel, van még 16.]

v 7 111 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 13.]

m 4 mozogsz délre
[134,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Észreveszel egy márványtornyot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy gumifát. Délkeletre egy szent tölgyfa van. Délre egy mínosz-kúp van. Nyugatra egy álomvirág van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: tpf 13 0 0 TVP elővétele: 13 pontért
Felszabadítottunk neked 13 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: ek 503 116 45 t. energia kisütése: 503 116 45
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132 133 134 135 136
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
(131,47) ryuku futárbérenc (#765), egy ismeretlen isten rúnaköve, nekrofun (#173), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), egy mutáns férfi
(131,48) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. jellempróba, ragyás burástya (#111), nyuhaj karbin (#110)
(132,46) dombi yeti (#366), kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(132,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), hegyi góliát (#244), hordóagyú mameluk (#254), quwarg nagymester (#214), massza (#217), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(133,45) Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(133,50) nukleáris cickányok (#155), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(134,44) darázsfelhő (#763), phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(134,51) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(134,52) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(135,44) bunthar (#396), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)

[116,45] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rát-fát. Délkeletre egy korongfa van. Délre egy tündöklő szobor van. Délnyugatra egy álomvirág van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy álomvirág van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 3. BP: szk 7133 184 131 keresed a 7133. szörnyet a 184. szörnyet a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 4. BP: vv 83 14 3 elmormolod a 83. varázslatot a 14. varázslatot a 3. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 14.]
Szupersebesen mormolsz. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 12.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 7.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 10, 6.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Egy kaját habzsol be az érző szívű dromedár. 2 kaját töm magába a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Erbatari Edric, egy barna, rövid hajú, barna szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fairlight misszionáriusa vagy. Papi hited: 125. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 31 Merészség: 3/5 Magasság: 169 cm
IQ: 34 (45) Támadás: 61 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 27 (40) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 25/29 év
Egészség: 21 (32) Életpont: 812/530 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 23
Szerencse: 24 (51) Varázspont: 881/737 Pénz: 3612 arany Kép. pont: 57
Tudatpont: 35/25 Pszi pont: 171/170
Eddig összesen 2875 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 085 TP-t kaptál. Jelenleg 3 822 844 TP-d van. A következő szinthez még 177 156 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, aranyfecske, ongóliant. A 182. fordulódban 11619 arany került a bankszámládra. 11662 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 24/70 (+13%) szúrófegyverek: 24/2 (+4%)
vágófegyverek: 29/8 (+4%) ütőfegyverek: 23/96 lőfegyverek: 22/0
dobófegyverek: 30/58 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar che-kard (#1112)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,45 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 134,52
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,45
JLKzott minoszkúpok: 63, 65, 57, 58, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/11 2. nyomkövetés: 40/6 (+40%) 3. lopás: 1/29
4. mászás: 9/92 (+9%) 5. csapdakészítés: 30/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/71
7. gyógyítás: 4/77 (+1%) 8. titkosírás: 12/30 (+24%) 9. felderítés: 13/68
10. szörnyidomítás: 11/99 11. teológia: 49/79 (+47%) 12. taumaturgia: 48/54 (+17%)
13. szerencsejáték: 8/36 14. versengés: 7/94 15. harcművészetek: 21/18
16. zene: 13/42 17. szörnyismeret: 31/71 18. pszi: *19/100
19. vadászat: 3/19 20. bányászat: 32/98 (+2%) 21. testépítés: 1/91
22. úszás: 5/84 23. főzés: 10/44 24. csapatmunka: 3/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
ásol max. 30 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
trikornis (#104), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 0, max: 50)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) agyburok (#90) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +11 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK
khór darázs (#348) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 47.
Kész: 9, 16, 17, 45.

HŐSTETTEID
A második morf invázióban megölt morfok száma: 876, az összesen kapott pontszám: 90995.
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt!
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 163. Szerzett pont: 22861. Beállított erő: 0 Összpont: 45541

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 344.41 kg Megterheltség: 145%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 318 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 1 hosszú íj (#111)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 katonai kötszer (#1508)
5 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 18 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170) 10 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
109 arany (#50) 7 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
1 bordacsont (#16) 1 bunthar bőr (#733) 2 csontpálca (#329)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa ékkő (#2718) 1 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 rákpajzs (#98) 1 sáfránypor (#211) 4 tigroszlán fog (#63)
1 trófea nyaklánc (#196) 3 ugh méreg (#166) 5 vas dobónyíl (#189)


Üzenet küldése a karakternek