100. forduló, 150. forduló, Claire DeVrinn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 15. 9h:05'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3878

CLAIRE DEVRINN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,89] koordinátán.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Kaitlin Darkfist adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 35 szent jogart. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Kaitlin Darkfist a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 feneketlen bugyrot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 1233. hetének nyerőszámai: 21, 17, 28. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. Familiárisod állandó csivitelésével próbál a zsákmány nyomára vezetni. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

le 568 leveszed/lerakod az 568. tárgyat
Elrakod a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[116,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 29 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 28 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 139, gyógyulás: 27, összesen: -112 ÉP}


Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+23 varázspont). 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+23 varázspont). 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 13, gyógyulás: 39, összesen: +26 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [116,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+23 varázspont). 1 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[116,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nano Pallanthoff irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,84] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 30, összesen: +15 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,83] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 31, gyógyulás: 34, összesen: +3 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 250.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[116,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Roxxon lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy ovimon-bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,81] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [115,80] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 226.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[114,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg harcos jobb középső lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 218.]

kf 568 1 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ef 15 503 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 113.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 108.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

hu 181 329 233 hulladék: 181 329 233
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasalt bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz furulyát. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

hu 265 hulladék: 265
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: csontpálca (100,80)-> (15 ap), furulya (100,80)-> (kudarc), kristálygömb (100,80)-> (10 ap), vasalt bunkó (100,80)-> (kudarc), összesen 25 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 93.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 83.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 73.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 63.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 53.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 43.]

kb 317 160 445 kiveszel a bankból a 317. tárgyat (160 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar csizmát. Kiveszel a bank széfjéből 1 vassisakot. Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

bb 1113 56 522 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 151 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 26, 7.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY)
A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van!
Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned.

A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY)
Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta.
- Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét!
[A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.]

AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

KARAKTERLAP

Claire DeVrinn, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios hittérítője vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.

Erő: 33 (44) Szint: 24 Merészség: 9/5 Magasság: 125 cm
IQ: 22 (32) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 20 (28) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 18 (27) Életpont: 450/623 Jellem: jó (360) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (41) Varázspont: 849/479 Pénz: 825 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 59/50 Pszi pont: 164/28 EFejl: 30
Eddig összesen 1389 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 823 TP-t kaptál. Jelenleg 1 349 130 TP-d van. A következő szinthez még 50 870 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, tyrannoszaurusz rex, q. rohamosztagos. A 90. fordulódban 14740 arany került a bankszámládra. 15403 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/64 (+53%) szúrófegyverek: 28/53 (+2%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 12/70 dobófegyverek: 19/74 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) max. 1 db (5 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
114,79 mezőn táborozol
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 179 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/9 2. nyomkövetés: 40/27 (+24%) 3. mászás: 1/0
4. csapdakészítés: 26/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/0 6. gyógyítás: 19/29
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 11/1 9. szörnyidomítás: 2/4
10. teológia: 23/49 (+19%) 11. taumaturgia: 61/79 (+17%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 9/23 (+9%) 14. zene: 16/5 15. szörnyismeret: 25/61 (+20%)
16. pszi: 20/9 (+17%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 4/4
19. bányászat: 2/45 20. testépítés: 21/77 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
purifikátor (#157), vortexmágus (#418), smaragdgólem (#417), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 11 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9972,0) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) csábmosoly (#16)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
Familiárisod egy széncinege.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 115 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 985 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 1 drótszőr (#37) 1 furulya (#233)
1 keg gomba (#1615) 1 kristálygömb (#265) 141 mákrózsa virág (#56)
20 varkaudar csont (#1113) 1 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 főnixtoll (#563)
5 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 kvazár kesztyű (#445)
1 lapockacsont (#33) 8 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar csizma (#317) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
(114,79) quwarg boly (#359), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(115,80) Tharr rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), ragyás burástyák (#111)
(116,81) gorombillák (#38)
(116,82) Tharr oltár, kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 32. jellempróba
(116,83) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, 35. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(116,84) quwarg királynő (#153)
(116,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, uzbányok (#102)
(116,86) oltár, 32. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362)
(116,87) élőholt quwarg (#202), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba
(116,88) Fairlight oltár, korinthai amőba (#420), tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek