341. forduló, 343. forduló, Döngölő Bonga összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:13'
EZ A 375. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
376. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3863
SZÁMLA : XXXX

DÖNGÖLŐ BONGA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,22] koordinátán.
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+96 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: hh 1133 1253 135 használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 135. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 468.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 462.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 459.]

* 2. KP: vi 8 5 30 viselkedésed: 8 5 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 3. KP: ba 990 989 0 nem támadod a jó jelleműeket a semleges jelleműeket
BA 990 parancs törölve. BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 5. KP: bb 2 1113 331 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 48 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 6. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 444.]

* 7. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

* 8. KP: kf 1558 820 0 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 9. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

d 92 4 eldobod a 92. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 439.]

ek 7 12 8 t. energia kisütése: 7 12 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 taumaturgia.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 439.]

in 3395 63 1264 leírod a 3395. kalandozónak a 63. szörnyet az 1264. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy umor-pióca. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

kb 124 1 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 4 arany! (+4 szerencse.) 613 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 437.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (99,19)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó jön feléd.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus jön feléd.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus nyakát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (99,19)-> 32 arany, -2 ÉP]. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [30 pontot használtál fel, van még 407.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[121,23] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az erszényes elkarog testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. A következő kincseket találtad: egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (99,19)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a szintszívó nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgoró ollóját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az orgoró jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az orgoró sziklatestét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (99,19)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (99,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (99,19)-> 24 arany, -2 ÉP]. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Eassy-Lien Dib lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 373.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

v 198 113 45 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

120 121 122 123
21
22
23
24
(121,23) erszényes elkarog (#354), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(122,22) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)

[113,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ongóliant lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.)
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 363.]

v 84 78 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy színes dözmöngöt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 353.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[112,44] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [111,43] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [110,42] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux bal karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 3 fabontót [fabontó ládikóba-> (94,53)-> 15 arany, -2 ÉP]. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 303.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[109,42] Továbbra is magashegységben vagy. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bibircsók-óriás közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás jobb karját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [108,43] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor disznófejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mutáns pók!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg felderítő!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő jobb vállát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 bronzhegyű nyilat [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP]. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [107,42] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy renegát törpe!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a renegát törpe nyakát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe tömzsi testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A renegát törpe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy bányarém!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bányarém jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bányarém bal oldalát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a bányarém testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A bányarém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 9 ezüstdarabot. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [91 pontot használtál fel, van még 212.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[106,43] Továbbra is alacsonyhegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő jobb első lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bronzkulcsot [bronzkulcs ládikóba-> (94,53)-> 9 arany, -2 ÉP]. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vas dobónyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [105,42] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az érző szívű dromedár nyakát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lábával meglök az érző szívű dromedár. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével az érző szívű dromedár eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az érző szívű dromedár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 1 031 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [104,41] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 147.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[103,40] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 141.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

szk 357 124 keresed a 357. szörnyet a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 116.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 113.]

* 3. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 93.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 5. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 93 pontod maradt, ebből a következő körre 93 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Döngölő Bonga, egy kopasz, szürke szemű, rövid bajszú troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 31 (44) Szint: 32 Merészség: 8/1 Magasság: 262 cm
IQ: 26 (43) Támadás: 39 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 491 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 38 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 26/27 év
Egészség: 25 (28) Életpont: 421/421 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (48) Varázspont: 642/113 Pénz: 2160 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 40/11 Pszi pont: 237/164 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4005 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 705 TP-t kaptál. Jelenleg 4 047 478 TP-d van. A következő szinthez még 452 522 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, törpe ősharcos, troll bányász. A 301. fordulódban 14402 arany került a bankszámládra. 14618 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/21 szúrófegyverek: 17/7 vágófegyverek: 30/21 (+8%)
ütőfegyverek: 37/98 (+4%) lőfegyverek: 13/35 (+20%) dobófegyverek: 33/62 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << raptor szablya (#482) (200%) << méregfog (#1553) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (12 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (17 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
103,40 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 62, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 64 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 020 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/94 2. nyomkövetés: 87/85 (+42%) 3. lopás: 1/17
4. mászás: 17/43 (+8%) 5. csapdakészítés: 30/34 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/17
7. gyógyítás: 36/61 8. titkosírás: 20/76 9. felderítés: 27/18 (+4%)
10. szörnyidomítás: 27/2 11. teológia: 27/77 (+7%) 12. taumaturgia: 46/58 (+809%)
13. szerencsejáték: 3/23 14. versengés: 10/94 15. harcművészetek: 4/13
16. zene: 23/94 (+25%) 17. szörnyismeret: 50/83 18. pszi: 31/6 (+2%)
19. zárnyitás: 13/67 20. vadászat: 32/68 (+25%) 21. bányászat: 39/38 (+19%)
22. úszás: 2/17 23. főzés: 8/52 (+12%) 24. csapatmunka: 1/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 18 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 200 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ), hebrencs csapdát (#147) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), parittyát (#18) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot ), alligátorbőr cipőt (#662) (max. 2 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot ), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
sünmedve (#33), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), khór darázs (#348), bíbor szulfagor (#358), hadroszaurusz (#162), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
Sheran hívők (#995), nők (#999), férfiak (#998), ongóliant (#159), Krogan, a pusztító (#7001), aranyfecske (#283), szőrös azuka (#903), északi tűzsárkány (#219), zafír sárkány (#329), kisebb quwarg isten (#213), bumshir óriásmacska (#492), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) sorvasztás (#102, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (9173) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vérbeli borzongás (#46) >> velociraptor (#161) agybénítás (#114) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
teljes őrület (#118) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) agybénítás (#114) >> Krogan, a pusztító (#7001)
villámcsapás (#50) >> acélkolosszus (#35) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
agybénítás (#114) >> Orkhan Thai (#238) agybénítás (#114) >> káoszteknőc (#235)
agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> varkaudar bajnok (#190) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
pszi-acéltorony (#98) >> férfiak (#998) pszi-acéltorony (#98) >> nők (#999)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 drótszőr (#37) 21 kaja (#2) 4 kötél (#92)
2 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 8 pirkit (#153)
1 sáfránypor (#211) 5 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
185 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 9 ezüstdarab (#326)
1 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 2 kerek kő (#19)
1 kőszem (#304) 2 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70) 2 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 15 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
39
40
41
42
43
44
45
46
(105,42) érző szívű dromedár (#753)
(106,43) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117), érclelőhely
(107,42) oltár, elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085), bányarém (#7083), érclelőhely
(108,43) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(109,42) érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(110,42) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111)
(111,43) oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(112,44) uzbányok (#102)
(113,45) Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek