184. forduló, 186. forduló, Don Kermorwan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. okt. 26. 22h:17'
EZ A 1018. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
1019. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3838
SZÁMLA : XXXX

DON KERMORWAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Meckanorral. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (88).} Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod 1. napján meckanor átadott neked 9 gyógykenőcsöt.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Meckanor és Abu-Habel-Khabeb. Abu-Habel-Khabeb bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Meckanor előhívja a nála lévő lélekkőbe zárt szellemet. Az lassan materializálódni kezd, felvéve megidézőjének alakját. Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Meckanor összetereli a csapatot, majd rövid beszélgetésbe elegyedik Pattogival, a gnóm szervezővel, akivel az utca kövén találkoztatok. Kis idő múlva együtt követitek őt, egyenest egy közeli, impozáns épület színpadjáig. Közben van időd alaposabban szemügyre venni ma esti társaid. Némelyiket már kinézete alapján bárdnak néznéd, mások inkább a zenéhez mit sem konyító harcos kalandozónak tűnnek. Azért reméljük, a látszat csal, és nem bőgtök le ma este.
Odabent már kisebb tömeg gyűlt össze, puccparádéba öltözött emberek, elfek, s számtalan egyéb szerzet, mindenfelé. Érdeklődve figyelik a bevonuló zenészeket, s egyesek arcán átsuhan valami, amit te lefitymáló mosolyként értelmezel. Nem számítanak tőletek szenzációs előadásra, de nagyot tévednek, majd meglátják! Az elhelyezkedés közben kiderül, zeneszerszámot nem szándékozik a házigazda adni, ő úgy vélte, mindenki a saját hangszerén játszik majd. Egyesek a jobbodon egyetértően dörmögnek valamit, mások felháborodva fejezik ki megrökönyödésüket a gnóm fickó felé. Pattogit azonban nem hatja meg a dolog, idegesen kiabál veletek, s valami szerződést emleget, amelyben lefektetett feltételeket mindannyiótoknak be kell tartanotok. Végül azonban nincs mit tenni, kénytelenek vagytok előkapni a saját hangszereiteket. Egy lantot veszel elő a hátizsákodból, ezen fogsz zenélni! Meckanor egy furulyát, Abu-Habel-Khabeb egy bűvös lantot, Meckanor másolat egy furulyát kap elő tárgyai közül. Ideje, hogy kezdődjön a koncert. Mindannyian elhelyezkedtek a színpad közepére állított székeken (legalább eze van a színháznak, ha már hangszere nincs), majd ki-ki játszani kezd a saját hangszerén. Csodás dallamok töltik meg a termet, beleadtok apait-anyait. A nézők remekbeszabott előadásnak lehetnek szemtanúi. Először még elcsípsz néhány kétkedő mosolyt, felvont szemöldökű tekintetet, de később ezek a teljes csodálatnak adják át helyüket. A zene teljes eksztázist okoz, s nem csupán a közönségnek, hanem zenekari társaidnak és önmagadnak is. Hosszú idő múlva hagyjátok csak abba, s a zárótraktus még sokáig ott cseng a levegőben. Aztán kitör a tapsvihar. A nézők állva éljeneznek! Felálltok, meghajoltok, a nézők még jobban tapsolnak. Igen, ilyen műértőknek élmény zenélni! Peckesen és büszkén sétáltok le a színpadról, egyenesen Pattogihoz, akinek arcáról a kezdeti feszültség teljesen távozott, s helyén csak örömteli vigyor maradt. A ma esti bevétel egy részét megkapjátok honoráriumként, plusz még némi jelképes tárgyjutalmat is. A kincs szétosztását követően neked 1 muzsikus füles (ld. enc.), 1 molitár dob (ld. enc.) és 266 arany jut. (Meckanor 1 muzsikus fülessel és 267 arannyal , Abu-Habel-Khabeb 1 bűvészpálcával és 267 arannyal lett gazdagabb.) Elégedetten távoztok mindannyian a színházból.
Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 10 000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 290.]
Az 1. napon összeakadsz Appleberryvel. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mind. kristályát, egy olimpiai rézmedált, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. pusztító medált, egy réz éjmedált, egy réz vadászmedált, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Thargodan karkötőt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy nitmák pengét tart. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. {ereje: 36.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+3 vérpont). [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: vv 12 26 28 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 293.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 291.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: vv 24 182 224 elmormolod a 24. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 287.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 285.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 5. KP: kf 397 0 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kf 315 1578 820 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kf 519 1550 477 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat az 1550. tárggyal a 477. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 285.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

cir 11 vándorcirkusz látogatása 11
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

hh 1099 1618 1546 használod az 1099. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 284.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 282.]
[A parancs tárolásra került.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[187,59] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 161 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 2 mocsári penke. 2 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 166, gyógyulás: 30, összesen: -136 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.).

(Továbbmész...) [186,59] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Meglapulsz egy árok mélyén. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy csapat őrjáratozó katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Van itt egy olimpiai aréna (634. épület.) és egy léghajóállomás (817. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy xirnox szív. 2 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 103, gyógyulás: 32, összesen: -71 ÉP}

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [33 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 1 8 megveszed az 1. tárgyat 8
Vásároltál 8 deus ex machinát. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ea 1218 1 eladod az 1218. tárgyat 1
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

hu 651 hulladék: 651
Hulladékgyűjtés törölve: rinóbőr. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 651 1 megveszed a 651. tárgyat 1
Vásároltál 1 rinóbőrt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 659 1 megveszed a 659. tárgyat 1
Vásároltál 1 Morgan kristályát. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 669 4 megveszed a 669. tárgyat 4
Vásároltál 4 rakolits port. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 5 5 1 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északkeletre
[184,61] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 160 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 4 életpontot sebeztél. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 20 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 194, gyógyulás: 36, összesen: -158 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (614. épület.).
Összeakadsz Szilánkkal. Elenios sekrestyése. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy mihlanil medált, egy örökkévaló holdkövét, egy purifikátor övet, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy zafír fülbevalót visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy viharóriás trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe nő táborát. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia plébánosa. Egy adamantit kesztyűt, egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy purifikátor övet, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Shear'niz'il trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia harcosa. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hótarantula köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy regeneráló övet, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy kísértetvándor trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[179,60] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [180,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 19 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}

Találsz egy grok-képződményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ezüstmókus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 3 gyöngymangót [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [49 pontot használtál fel, van még 200.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[181,58] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


(Továbbmész...) [182,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Demizson irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vajon mit rejthet a föld mélye? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Több marást ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 000 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 57, gyógyulás: 84, összesen: +27 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [183,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bíborgörény előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

[33 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[184,55] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,55] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 22 15 elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 tüskét. IQ-d TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy darázsfelhő.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 3 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1 életpontot sebeztél. A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 36 életpontot vesztesz.) 33 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 39 életpontot vesztesz.) 36 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 183, gyógyulás: 27, összesen: -156 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ellenfeled túl erős, így olajra lépsz. A szörny dühösen követ egy ideig, de nem ér utol. Az életed megmaradt, ráadásul még rabolnia sem sikerült tőled, ez már majdnem teljes siker! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 130.]

kt 5 3 elkészíted az 5. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 bunkót. IQ-d TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó quwarg nagymester. Na, ez se lesz barátságos találkozó! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 078 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 29, gyógyulás: 56, összesen: +27 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 iknegurint. (ld. enc.) Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy varkaudar varázsló akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 144 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 257, gyógyulás: 43, összesen: -214 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 2 ork csodaszert. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +112 életerő.) Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy kronokukac akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat. {max. életpontja: 241-270.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronokukac testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 10 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 35, gyógyulás: 39, összesen: +4 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez így nem lesz jó! Inkább a menekülést választod, és abban jobbank bizonyulsz ellenfelednél! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 98.]

kf 688 693 690 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 693. tárggyal a 690. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

kf 689 687 1657 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 687. tárggyal az 1657. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod a muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+18 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 56.]

* 3. BP: gyk 28 40 0 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: kf 709 0 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 5. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 2, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 342 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUZSIKUS FÜLES (1657. TÁRGY)
A muzsikus füles egy átlátszó, kulcsforma kristály, melyet egy vörösréz kerettel akaszthatsz a füledbe. Azt mondják, hogy aki ilyet hord, sokkal tisztábban hallja a hangokat, és ennek köszönhetően az általa játszott zene is kristálytisztább, élvezhetőbb lesz. Tegyél egy próbát a KF paranccsal, és zene szakértelmed rögtön meg fog nőni hárommal, és ha városban zenélsz, 10%-kal adományozókészebbek lesznek majd a helyiek. A muzsikus fülest akkor akaszthatod csak a füledbe, ha már van zene szakértelmed.

MOLITÁR DOB (1327. TÁRGY)
A molitárok a hegymélyi barlangrendszerekben élő lomha, nagytestű növényevők. Vastag bőrüket lenyúzva, és egy nagyobb teremtmény belül üreges csontvázára húzva, speciális hangszert kapunk, a molitár dobot.
Tökéletes megszólaltatásához nagyon ügyes zenésznek kell lenned, ha nem vagy az, inkább bele se fogj. A ryuku hadsereg egységeivel mindig tart egy-egy ryuku dobos, akik a katonák megfelelően harcias hangulatba hozásáért felelős. Az ütemes, pergő zene hatása számottevő. Történetesen, ha te vagy a dobos, annál eufórikusabb állapotba kerülhetsz, minél többen állnak körülötted. A molitár dobon játszás pillanatában (ha legalább 20 TVP-ért játszol), annyi plusz sebzést kapsz, ahány kalandozó körülötted tartózkodik (de egy bizonyos szám után már nem nő a kapott plusz sebzés, és a max. lehetséges sebzés szinttől függ, tehát minél magasabb szintű vagy, annál többet jelent a dob). Ez minden csata után eggyel csökken. A fordulód közben bármikor újra előveheted a dobot, hogy a megfelelő hangulatba hozhasd magad (de a plusz sebzés ilyenkor nem összeadódik, hanem csak kiegészítődik, pl. ha épp +5 sebzésed van a molitár dobtól, és zenélsz egy tízfős hallgatóságnak, még +5 sebzést kapsz). Ez a fordulód végén, vagy ha meghalsz, vagy D.E.M.-ezel, elveszik.
A kalandozók elleni csatában nem segít a dob által okozott harci láz. Ha zene szakértelmed még nem érte el a 20. szintet, nem tudod a molitár dobot szakszerűen megszólaltatni, így meg sem próbálkozol vele.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

IKNEGURIN (541. TÁRGY)
Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak.

KARAKTERLAP

Don Kermorwan, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Tharr ministránsa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 21 (40) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (39) Támadás: 38 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 22 (30) Védekezés: 57 Menekülés: 25 % Életkor: 28/30 év
Egészség: 19 (26) Életpont: 367/284 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 (38) Varázspont: 500/19 Pénz: 525 arany Kép. pont: 0
Vérpont: 21/19 Pszi pont: 78/58 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1088 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16 733 TP-t kaptál. Jelenleg 675 740 TP-d van. A következő szinthez még 124 260 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, hegyi góliát, sivatagi doareg. Jóllakottság: 406%. A 171. fordulódban 6000 arany került a bankszámládra. 6096 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 23/32 (+19%) szúrófegyverek: 15/80 (+3%)
vágófegyverek: 14/65 ütőfegyverek: 8/97 dobófegyverek: 21/33 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << varkaudar lándzsa (#224) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3
185,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 499 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/13 (+51%) 2. nyomkövetés: 29/52 (+5%) 3. mászás: 4/47 (+12%)
4. csapdakészítés: 13/86 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/35 6. gyógyítás: 23/61
7. titkosírás: 2/72 8. felderítés: 6/81 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 21/63 (+29%) 11. taumaturgia: 23/72 (+34%) 12. szerencsejáték: 6/30
13. versengés: 8/5 14. harcművészetek: 21/15 15. zene: 45/79 (+350%)
16. szörnyismeret: 13/37 17. pszi: 9/22 (+9%) 18. vadászat: 9/10
19. bányászat: 14/41 20. úszás: 9/9 21. főzés: 3/0
22. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (959,0) áldomás (#6) (959,0) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 67, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 3.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 129. Szerzett pont: 16324. Beállított erő: 30 Összpont: 16324

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4924 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
433 arany (#50) 4 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 2 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 álompor (#396) 3 bunkó (#5) 8 deus ex machina (#1)
1 iknegurin (#541) 1 kis káoszrelivkia (#2643) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 ork csodaszer (#1228) 4 rakolits por (#669)
1 rinóbőr (#651) 2 sáfránypor (#211) 2 sallank karom (#128)
15 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185 186
54
55
56
57
58
59
60
61
(179,60) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, tündöklő szobor (#1587), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia szent lovagja (#239)
(180,59) tüskés harci gromakok (#156), grok-képződmény (#149), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba
(181,58) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(182,57) Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), q. rohamosztagosok (#242), Raia szent lovagja (#239)
(183,56) nekrofun (#173), oltár, 33. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(184,55) Raia oltár, 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(185,55) quwarg királynők (#153), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, darázsfelhő (#763), quwarg nagymester (#214), varkaudar varázsló (#271), kronokukac (#285)

Üzenet küldése a karakternek