137. forduló, 139. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:13'
EZ A 1061. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
1062. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,45] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 nagy vaspajzs (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
Ok, FLH 1 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 10 249 felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal
Ok, FLH 10 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ft 6128 támadod a 6128. kalandozót
FT 6128 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 271.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[113,45] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány színes dözmöng nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a színes dözmöng. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Érdekes, a normál kaja iránt nem mutat érdeklődést. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy ongóliant hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

(Továbbmész...) [114,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvágod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,45] A síkság után kisebb hegyek következnek. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadtroll bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadtroll testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 248.]

m 2 0 1 mozogsz keletre, északkeletre
[116,45] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [117,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy epokitféreg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [19 pontot használtál fel, van még 229.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

111 112 113 114 115 116 117 118
43
44
45
46
(113,45) színes dözmöng (#78), Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720)
(114,45) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,45) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, vadtrollok (#70)
(116,45) manaelementál (#290), kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), ork sámán (#345)
(117,44) vérfürdető magszim (#148), Raia rúnaköve, Tharr oltár, 31. jellempróba, epokitféreg (#147)

[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.


(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

be 574 2 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal karját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával kilukasztod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Így szólsz: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Izomaggyal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy tatu ködmön (ld. enc.)} Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Elmenivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Azt mondod: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [5 pontot használtál fel, van még 164.]

be 592 bemész az 592. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Nagyszakállú Draenar vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

bot (#4) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db,
csontszurony (#12) 4 ap /db, szögletes kő (#17) 1 ap /db, fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db,
ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db,
bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db,
rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db,
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, agyartőr (#420) 1500 ap /db, mágusölő (#422) 3600 ap /db,
pengepajzs (#425) 1800 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db,
mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, szellempajzs (#461) 8000 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, lidérckorona (#531) 12000 ap /db, tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db, tünde nyíl (#554) 12 ap /db,
csatabárd (#555) 62 ap /db, bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, biami kvazárlándzsa (#568) 560 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db,
bronz taider (#641) 10000 ap /db, ryuku köpeny (#693) 170 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db, hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db,
ryuku evező (#1152) 60 ap /db, teriád tőr (#1277) 200 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, teriád pöröly (#1283) 600 ap /db,
teriád kard (#1284) 600 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, teriád íj (#1288) 1800 ap /db, biethlan kard (#1291) 13500 ap /db,
biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db,
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db,
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, jégpasztilla (#1566) 90 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, trix amulett (#1707) 600 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db, vaskard (#2084) 72 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, biami kvazárlándzsa (#568) 280 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db,
bumeráng (#249) 4 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 15 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, ezüsttőr (#322) 8 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, királyi korona (#338) 150 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db,
kvazár kesztyű (#445) 60 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mágusköpeny (#453) 200 ap /db,
mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, szigony (#389) 14 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, zangrozi csizma (#451) 25 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 159.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
púderkő (#119) 1 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db,
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
helytartói jogar (#228) 70 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sötét ital (#284) 100 ap kortyonként, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
din formázó minta (#301) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db,
ezüstdarab (#326) 8 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db,
moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db,
halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db,
rájabőr (#404) 6 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db,
gór formázó minta (#444) 50 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, csalánvirág (#582) 16 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, pszi kristály (#618) 60 ap /db,
törpe őskő (#633) 1000 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, liumbe bimbó (#656) 30 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
rubinkő (#679) 300 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, Iszonyat csápja (#838) 960 ap /db, yetifog (#863) 8 ap /db,
kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db,
cápazsír (#932) 8 ap /db, bahrot bőr (#938) 10 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
párducszem (#1073) 4 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db,
jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db,
tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, ryuku harmatgyűjtő (#1159) 58 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db,
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db,
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db, teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje,
gourry tojás (#1455) 6 ap /db, teriád kobak (#1461) 39 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db,
draklentojás (#1516) 160 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db,
aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db, ork sör (#1701) 32 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, áldott kő (#642) 20 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db,
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bunthar bőr (#733) 5 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db,
fülemüle síp (#1576) 90 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db,
grákóbőr (#41) 3 ap /db, gromak bőr (#268) 8 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
halcsont (#390) 2 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db,
jégtörő korong (#1079) 8 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kulcskarika (#648) 90 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, légiós hátizsák (#1560) 300 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db,
mágusköpeny (#453) 200 ap /db, manakristály (#500) 100 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 500 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rájabőr (#404) 3 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
rakolits por (#669) 7 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, roxati zárfaló (#314) 100 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db, Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, súlyzó (#347) 9 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vapár ág (#110) 10 ap /db,
varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 154.]

ve 249 20 megveszed a 249. tárgyat 20
Vásároltál 20 bumerángot. 160 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 154.]

ve 112 40 megveszed a 112. tárgyat 40
Vásároltál 40 madártollat. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[96,108] Továbbmész a város utcáján.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 148.]

ee 338 192 1551 eladod a 338. tárgyat a 192. tárgyat az 1551. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mentát karkötőt. 90 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[95,107] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 142.]

be 497 10 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bokáját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hegyi góliát testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a hegyi góliát bokáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hegyi góliát testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy hegyi góliát.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hegyi góliát testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a hegyi góliát bokáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok. Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [45 pontot használtál fel, van még 97.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ef 2 511 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 83.]

ef 17 518 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 1576 0 0 használod az 1576. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (hány TVP-t akarsz elkölteni). [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 12, 17.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY)
Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal).

TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 20 (32) Szint: 19 Merészség: 7/4 Magasság: 155 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 19 (25) Védekezés: 42 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 485/268 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 5
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 461/257 Pénz: 13171 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 38/21 Pszi pont: 66/24
Eddig összesen 742 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 819 TP-t kaptál. Jelenleg 342 031 TP-d van. A következő szinthez még 107 969 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, hegyi góliát. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 126. fordulódban 41672 arany került a bankszámládra. 41880 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/85 szúrófegyverek: 22/11 (+11%) vágófegyverek: 3/82 (+36%)
ütőfegyverek: 10/70 lőfegyverek: 12/71 (+16%) dobófegyverek: 21/61 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 117,44
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/61 2. nyomkövetés: 30/80 (+10%) 3. mászás: 6/35
4. csapdakészítés: 18/53 (+36%) 5. csapdaészlelés: 2/11 6. gyógyítás: 9/45
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 3/83 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 20/90 (+6%) 11. taumaturgia: 16/49 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/78
13. versengés: 2/88 14. harcművészetek: 4/72 15. zene: 1/18
16. szörnyismeret: 5/22 17. pszi: 8/75 (+18%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 7/60 20. bányászat: 10/85 21. főzés: 5/44
22. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9907. szövetség (#9907) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) energiatüskék (#29) >> 9907. szövetség (#9907)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
színes dözmöng (#78) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 109 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
180 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngysor (#192)
1 mentát karkötő (#1551) 3 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 bumeráng (#249) 1 elkarog szőr (#665) 39 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 nyílvessző (#108) 4 ragasztó (#83)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98
105
106
107
108
109
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), varkaudar íjász (#687), hegyi góliát (#244)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(97,107) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), Izomagy (6129. kalandozó), Elmeni (6130. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek