37. forduló, 39. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 23. 12h:05'
EZ A 829. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
830. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,0] koordinátán.
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 176.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]

hu 16 95 99 hulladék: 16 95 99
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

hu 104 125 124 hulladék: 104 125 124
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

hu 176 187 hulladék: 176 187
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[45,1] Lakott területre érkeztél. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 fémrudat 8 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 2 rókafarkat 6 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért.
Találkozol Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke.
Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "

(Továbbmész...) [46,1] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 2 vashegyű nyilat 12 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [46,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaszabolósáska nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nathan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél és egy fekete bőrcsizma. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar barlangot. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [69 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[45,3] Még mindig füves síkságon vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 89.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[44,2] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk tüske, egy bőrsisak és egy bronzpajzs. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy mérges pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a mérges pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,2] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy félelem-járó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó bal csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a félelem-járó bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a félelem-járó bal csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bal Dahin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [42,2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 6.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 178 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 38. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 8 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 124/124 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: -2
Szerencse: 12 (15) Varázspont: 13/13 Pénz: 142 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 18/13
Eddig összesen 245 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 098 TP-t kaptál. Jelenleg 4 734 TP-d van. A következő szinthez még 2 266 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, emberevő, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/23 (+33%) szúrófegyverek: 6/42 (+22%) dobófegyverek: 11/87 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
42,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/61 (+30%) 2. nyomkövetés: 3/90 (+36%) 3. mászás: 3/30 (+9%)
4. csapdakészítés: 2/89 (+23%) 5. gyógyítás: 18/34 6. felderítés: 2/67 (+48%)
7. szörnyidomítás: 1/54 8. harcművészetek: 9/10 9. szörnyismeret: 3/92
10. vadászat: 3/10 (+7%) 11. bányászat: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1796 TU szükséges.)

Összsúly: 40.85 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
3 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 4 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 rákpáncél (#97)
2 rókafarok (#124) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
116 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 fekete bőrcsizma (#247) 6 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 szöges páncél (#65) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
-1
0
1
2
3
4
(42,2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 3. jellempróba, Tharr oltár
(43,2) félelem-járó (#56), zombi (#49), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(44,2) varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar falu (#1109), mérges pók (#20)
(45,1) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), útonálló (#130), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(45,3) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, rájanyék (#58)
(46,1) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173)
(46,2) kaszabolósáska (#83), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 17. jellempróba, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200)

Üzenet küldése a karakternek