147. forduló, 152. forduló, Earth Spirit összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 17. 9h:27'
EZ A 273. JÁTÉKHETED, 150. FORDULÓD
274. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3797

EARTH SPIRIT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,122] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Ahogy a tegnap meg élénk, ma már hervadt vérvörös rózsát nézegeted, furcsa, nyugtalanító gondolat üt szöget a fejedbe: "Ez az én sorsom is..."
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 340.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 373. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 309. tárggyal az 1322. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

h 697 9000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+230 varázspont, -460 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 794 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 338.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 308.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 298.]

be 710 138 220 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 293.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 7 5 mozogsz keletre, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,122] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy nekrofunt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy ryuku hajóroncs van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy királyi őrsánc van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Shengoroth karmával megvagdalod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4296 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 113, gyógyulás: 161, összesen: +48 ÉP}


(Továbbmész...) [199,121] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy királyi őrsáncot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [198,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor császár közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával végigvagdosod a purifikátor császár testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 47 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával végigvagdosod a purifikátor császár testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (ld. enc.) 4360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 97, gyógyulás: 158, összesen: +61 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 272.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[197,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. [7 pontot használtál fel, van még 265.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +52 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[196,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [195,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [194,121] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3139 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 35, gyógyulás: 20, összesen: -15 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 244.]

al 70 128 36 áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a rézdarabot, a sallank karmot és a fáklyát. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Erőteljes, végtelen hatalmat sugárzó szavak csattannak a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy két kard szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 252 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 224.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 224.]

kb 211 20 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 229.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 254.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 264.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 269.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 289.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 294.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 304.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 226 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [240 pontot használtál fel, van még 74.]

h 144 használod a 144. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, halandó! Végrehajtottad hát a felszentelést! Hitem és követőim száma a földön egyre növekszik. Ezt részben neked köszönhetem. Jutalmad nem marad el! - ebben a pillanatban fantasztikus érzés tölt el, mintha élő energia futna végig a testeden (+1 erő, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 szerencse).
- Mostantól felszentelt papjaim közé tartozol. Mint hűséges követőm, természetesen állandó feladatod, hogy hitemet terjeszd. Ha jól végzed a feladatodat, hatalmad egyre csak növekedni fog. Az első varázslat, amelyet kapsz, az áldomás. (ld. enc.) Ha a következő feladatok bármelyikét teljesíted, újabb varázslatot és még nagyobb hatalmat kaphatsz: 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!
Ha végrehajtottad valamelyik feladatot, imádkozz egy oltáromnál [IM parancs, 30 pontért], és a jutalom nem marad el! [Ha egy vagy több tárgyat kell áldoznod, akkor azokat az IM parancs kiadásakor füstölöd el. KF-elt tárgyat nem fogsz feláldozni. A feladat teljesítése után bármennyi idővel imádkozhatsz. Ha több küldetést is végrehajtottál, többször imádkozz.] [Amennyiben elvesztenéd szent szimbólumod, az IM paranccsal bármikor fohászkodhatsz istenedhez, hogy adjon neked egy újat. Ehhez az IM 5 parancsot kell kiadnod.] Most pedig menj, és terjeszd az igét!
Félig öntudatlan állapotban hagyod el az oltárt. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

kotb 9128 belépés K.T.-be: 9128
Belépésedet fogod kérni a Vérvörös Légió K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

v 96 188 104 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(194,121) Tharr rúnaköve, 44. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(195,122) purifikátorok (#157)
(196,121) purifikátorok (#157)
(197,121) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(198,122) purifikátor császár (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(199,121) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)
(200,122) Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, ősdentor (#282)

[188,104] Lakott területre érkeztél.

A város szélén hat, igencsak terjedelmes batár áll. Félig-meddig elrothadt, élőholt sullárok vannak eléjük befogva. A rég elmúltak rendíthetetlen nyugalmával várakoznak. Vajon mi lehet ez? Közelebb mész, de a batárok le vannak zárva, senki nincs bennük. Hm... Talán odabenn... - gondolod, de mire épp eldöntenéd, hogy megkérdezed a kutatót, egy ismerős gnóm fickó kerül elő valahonnan. Az Olimpiai Aréna egyik felhajtója, Techila, a félszemű az! Úgy üdvözöl, mintha legalábbis minden este együtt italoznátok. Izgatott, és csillogó szemeiben valami nagy-nagy üzletet hamiskás üzenetét látod. Milyen kár, hogy aki kalandozónak vallja magát, mind tudja: Techilával életveszély üzletet kötni!
- Végre! Már alig vártalak! Holnap reggel indulunk, egy perccel sem várok többet rád. Ha gyorsan aláírod a kontraktust, még csatlakozhatsz... és könnyen meglehet, hogy ez lesz az utolsó alkalom, barátom! - nagyon buta képet vághatsz, mert méltatlankodva még hozzáteszi: - Tudod, amiről beszéltünk.
Valakivel nyilván összekever téged, de talán így van jól! Egy nevekkel sűrűn teleírt lapot, és egy tintába mártott lúdtollat nyom az orrod alá, közben pedig körbe-körbe tekintget, mintha attól tartana, valaki kilesi, mit csinál. Mielőtt lefirkantanád a neved, átfutod a névsort. Hm... Csupa ismert, neves kalandozó! Mi baj történhetne? Aláírod te is. A félszemű gnóm egy csapásra pökhendivé, és arrogánssá válik.
- Na azért! Most pedig elmondom az aréna... akarom mondani a fogadás szabályait. Az expedíció csak akkor indul, ha legalább tizen együtt vagytok, kevesebb kalandozóval nem vágok neki a Legendák Völgyének. Így is jó páran ott fogjátok hagyni a fogatok, de pont ez a lényeg, nem? - kérdi és felröhög. - Kincsosztás a legvégén. Menet közben nem lesz idő a kutakodásra, ezért ne is számolj potya haszonnal!
- De mégis, mi ez a Legendák Völgye? - valami gyanakvás-féle kezd kialakulni benned. A gyomrod lassan összeszorul.
- Majd megtudod, barátom. Majd megtudod - mondja a Techila, és faképnél hagy.
(11. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
Találkozol egy szőke hajú, csillogó szemű ember férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy Thargodan amulettet és egy törpe védőgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy sötét kaszás trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aranyszem. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Azt veszed észre, hogy egy szép Ma'yia furulyája van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy bűzölgő csizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy hakamát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy quwarg széltáncos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet és egy yiang kesztyűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy entitás manifesztum trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Összeakadsz Laria-ával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű, rövid bajszú ember férfival. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia isteni megnyilvánulása. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.smaragdját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Bropxat trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord Rochford. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy bo'adhun éjhozó trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy troglodita fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sneki. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 54.]

tk 11 4542 többszemélyes kaland 11 4542
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Lord Rochford. Amint ideér Ed Coan , a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 273. játékheted és a 150. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. (ld. enc.) Mosolyogva közli, hogy jelenleg 10 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 10 csengő aranytallért. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 10, 28.
Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 291 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY)
A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL)
A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót.

KARAKTERLAP

Earth Spirit, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr követője vagy. Ez a 150. fordulód.

Erő: 25 (32) Szint: 29 Merészség: 7/5 Magasság: 179 cm
IQ: 23 (28) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 40/47 év
Egészség: 14 (26) Életpont: 450/455 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 27 (45) Varázspont: 455/318 Pénz: 4085 arany Kép. pont: 28
Pszi pont: 204/24 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1847 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15415 TP-t kaptál. Jelenleg 2653557 TP-d van. A következő szinthez még 346443 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar katona, varkaudar vajákos, büntető praglonc. A 137. fordulódban 9103 arany került a bankszámládra. 9694 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 2
vágófegyverek: 37 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 31

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << Shengoroth karma (#1520) (80%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -24.); bumeráng (#249) (25 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 47 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 23 9. teológia: 29
10. taumaturgia: 44 11. szerencsejáték: 3 12. versengés: 10
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 19 15. pszi: 21 (+1)
16. vadászat: 2 17. úszás: 7 18. főzés: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
kentaurusz (#762), Raia szent lovagja (#239), varkaudar katona (#691)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt quwarg (#202) lángcsóva (#31) >> quwarg harcos (#201)
villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
135 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 tolmokov-koktél (#351) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dentor bőr (#551) 1 ezüsttőr (#322) 1 két kard szimbólum (#144)
5 purifikátor háj (#269) 2 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,104) a 171. labirintus bejárata, 11. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), Aranyszem (1322. kalandozó), egy árnymanó férfi, egy kobudera férfi, Laria (4138. kalandozó), Lord Rochford (5915. kalandozó), Sneki (5921. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Earth Spirit 150. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) mosolygó rettenet (#97) piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166)
sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
ezoterikus mardel (#184) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189)
vércápa (#193) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) quwarg nagymester (#214) élőholt sullár (#216)
massza (#217) pszi elementál (#221) kultúrmasztodon (#227) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230)
woorgard (#231) ekharion (#232) adószedő (#234) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237)
Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
kputtyintó csalán (#247) pszi őselementál (#258) trikornis herceg (#261) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271)
ősdentor (#282) kronotapír (#286) kronoelementál (#287) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299)
smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) halálmadár (#351)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) purifikátor császár (#393) ryuku gólem (#394) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639)
lábascet (#647) eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649) mammut zombi (#654) elemi hidegörvény (#664)
varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687) varkaudar iszákos (#688) nőstény varkaudar (#689) varkaudar vajákos (#690)
varkaudar katona (#691) vark. kardtáncos (#693) csataremák (#694) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753)
lajhárlord (#757) bandita (#758) drakolich (#760) bűbájlidérc (#761) kentaurusz (#762)
ryuku futárbérenc (#765) köpködő bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774) hattyúkirály (#776) ryuku csapásvezető (#778)
roguena (#779) ork bérgyilász (#781) szánalmas pondró (#792) Mallon (#960) Kitaszított (#962)
Ayagira Tanaka (#965) Quirov (#975) Ciang Csí (#978) Krogan, a pusztító (#7001)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
$mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75)
$bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
$hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) $kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
$nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) $rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) $vasalt bunkó (#181) $vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192)
$aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
$trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
dobóháló (#221) $láncing (#222) $smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
helytartói jogar (#228) $obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) tatu dob (#234) $tankány karom (#237)
$pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) nagy aranykulcs (#246) $fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) templom (#256) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) $kristálygömb (#265)
$kvazár sisak (#266) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) $ametiszt medál (#275) $sárga erőöv (#276) $rejtőköpeny (#277) $umbatari karkötő (#278)
$tyrex csont (#280) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) $bíbor erőöv (#291) $varkaudar páncél (#294)
$elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) arx formázó minta (#298) $bev formázó minta (#299) Fairlight köpenye (#303)
kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307) $ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314)
$optiri agysisak (#315) $varkaudar csizma (#317) $ezüsttőr (#322) $ezüsthegyű nyíl (#323) $ezüstshuriken (#327)
$csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) királyi korona (#338) $rézgolyó (#343) shinai gömb (#348)
tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) ezüsttollú nyíl (#363) kinemfogyó tegez (#368) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) $szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) $zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) $era formázó minta (#418) agyartőr (#420)
pengepajzs (#425) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) $kvazár kesztyű (#445)
fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) kristályfolyadék (#449) zangrozi csizma (#451) arany pikkelyvért (#456)
fiatalság itala (#473) zafír fülbevaló (#477) $cápaölő tőr (#480) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kihívás tornya (#502)
aranytermő ládikó (#504) Eldereth kristály (#511) $varkaudar szablya (#516) tükörpáncél (#519) Luthius karkötője (#527)
óriásölő (#528) lidérckorona (#531) zafír védőgyűrű (#532) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
$dentor bőr (#551) őselemek köpenye (#560) főnixtoll (#563) fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578)
gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) Ovgun nyaklánca (#615) Fókuszpenge (#639) Fortuna szentélye (#645)
Huddens kesztyűje (#649) rinóbőr (#651) Morgan kristálya (#659) elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667)
rubin fülbevaló (#673) szulfagor agyar (#677) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686)
ryuku karvédő (#687) ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689) ryuku kesztyű (#690) ryuku nadrág (#691)
ryuku csizma (#692) ryuku köpeny (#693) ryuku szablya (#695) Ezüstmágus kürt (#697) etra hályog (#712)
$rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) háború gyűrűje (#722) rémbőr tarkóvédő (#737) vortex talizmán (#812)
halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820)
ogre öv (#834) nitmák penge (#837) örökkéval. rubinja (#900) csillagbozótos (#928) csillagbot (#929)
pézsmatök (#933) pézsmatökmag (#934) raaba-fa (#935) raaba-gumó (#936) Ma'yia furulyája (#949)
párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) féregbél (#1071) párducszem (#1073) hósárkánybőr csizma (#1088)
ulkor kötény (#1089) cetbőr válltömés (#1091) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
párducbőr pénztárca (#1118) varkaudar pálinka (#1137) Khór maszkja (#1138) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140)
hűségérme (#1141) ryuku kalózkendő (#1157) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171)
malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228)
bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) destabilizátor (#1275) ryuku hüvelykgyűrű (#1321) ryuku függő (#1322) hoarián saru (#1346)
csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) Shengoroth karma (#1520) varkaudar szimbólum (#1528) ryuku futárcsizma (#1530)
térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540) saválló fülbevaló (#1552) ekharion dárda (#1557) mentát korona (#1559)
bozontfonat (#1563) Dühöngő nadrágja (#1565) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) $vérvörös rózsa (#1622)
krónika (#1725)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek