225. forduló, 227. forduló, Syrus Bo Hong összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 12. 9h:22'
EZ A 431. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
432. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX

SYRUS BO HONG KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,20] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 sárga erőövet (80 arany kikiáltási áron), 1 ezüst papi karkötőt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 426.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 2560 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 416.]

m 7 2 4 mozogsz északnyugatra, keletre, délre
[98,19] Továbbmész a város utcáján.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Némelyek azt állítják, hogy az olimpián új veszedelemről adnak majd hírt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.).

(Továbbmész...) [99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Csatakiáltást hallatsz: "Éljen a Pöröly Rend!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.

(Továbbmész...) [99,20] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pusztulj!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy erődítményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. 2993 Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 386.]

vi 10 10 35 viselkedésed: 10 10 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

fv 510 1 76 felveszed az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 ostromlétrát. [4 pontot használtál fel, van még 382.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-30 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-20 életerő.) Rendületlenül haladsz felfelé. Fenyegetően feléd magasodik egy mestervarázsló!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 31 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Elüvöltöd magad: "Nem fog fájni!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mestervarázsló testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mestervarázsló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 100, gyógyulás: 26, összesen: -74 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-12 életerő.) Visszavonulót fújsz. [20 pontot használtál fel, van még 362.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-31 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-15 életerő.) Rendületlenül haladsz felfelé. Fenyegetően feléd magasodik egy páncélos lovag!

Hatalmasat kiáltasz: "Ez egy jó nap a halálra!" 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a páncélos lovag testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a páncélos lovag testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sajnos nem sikerült a páncélos lovag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával végigvágod a páncélos lovag jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a páncélos lovag bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült a páncélos lovag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 46, gyógyulás: 39, összesen: -7 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-10 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 342.]
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+81 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 302.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-36 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-24 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy bérmágus!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Elkiáltod magad: "A PÖRÖLY nevében!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bérmágus testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a bérmágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bérmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-1 életerő.) Sebeidet tapogatva, visszavonulsz. [20 pontot használtál fel, van még 282.]
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+85 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 242.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-24 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-31 életerő.) Rendületlenül haladsz felfelé. Fenyegetően feléd magasodik egy elit gárdista!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az elit gárdista páncélozott testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elit gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 60, gyógyulás: 23, összesen: -37 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-7 életerő.) Visszavonulót fújsz. [20 pontot használtál fel, van még 222.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+85 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 182.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-33 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-25 életerő.) Félelmet nem ismerve mászol tovább. Mindjárt odafent vagy! Üvöltve próbál letaszajtani egy elit gárdista!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Elüvöltöd magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az elit gárdista jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal súrolod az elit gárdista jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 74, gyógyulás: 25, összesen: -49 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-9 életerő.) Visszavonulót fújsz. [20 pontot használtál fel, van még 162.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+85 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+73 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 82.]

d 510 1 76 eldobod az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Gondosan elrejtesz 1 ostromlétrát. [6 pontot használtál fel, van még 76.]

vi 3 6 35 viselkedésed: 3 6 35
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4284 753 1067 leírod a 4284. kalandozónak a 753. szörnyet az 1067. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy érző szívű dromedár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jegesmedve bundát. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4284 768 1068 leírod a 4284. kalandozónak a 768. szörnyet az 1068. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ekharion bébi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 4284 778 291 leírod a 4284. kalandozónak a 778. szörnyet a 291. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku csapásvezető. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 66.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a ryuku ostromteknős. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 66 pontod maradt, ebből a következő körre 66 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 433 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Syrus Bo Hong, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 21 Merészség: 3/3 Magasság: 148 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 Életpont: 360/360 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 341/47 Pénz: 192 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 EFejl: 7
Eddig összesen 1227 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7385 TP-t kaptál. Jelenleg 659904 TP-d van. A következő szinthez még 140096 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/16 szúrófegyverek: 12/73 (+12%) vágófegyverek: 25/16 (+7%)
lőfegyverek: 8/38 dobófegyverek: 18/24

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/50 2. nyomkövetés: 41/10 3. lopás: 1/22
4. mászás: 10/40 5. csapdakészítés: 14/45 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/95
7. gyógyítás: 66/98 (+100%) 8. titkosírás: 6/37 9. felderítés: 10/94
10. szörnyidomítás: 1/149 11. teológia: 27/85 (+15%) 12. taumaturgia: 26/87 (+12%)
13. versengés: 6/83 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 10/94
16. zárnyitás: 2/30 17. vadászat: 16/31 18. bányászat: 10/88
19. ordítás: 24/61 (+7%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

Összsúly: 81.43 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 fáklya (#36) 1 vasérc (#152)
176 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433)
(99,19) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(99,20) útonálló (#130), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), mestervarázsló (#267), páncélos lovag (#264), bérmágus (#263), elit gárdista (#266)

Üzenet küldése a karakternek