254. forduló, 275. forduló, Yore Ark'shan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 28. 12h:35'
EZ A 603. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
604. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3591
SZÁMLA : XXXX

YORE ARK'SHAN KALANDJAI


212 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Ekhar Dorsonnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy fagymágus trófea és egy lábascet trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Etorlán. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont).
A 4. napon összeakadsz Ki-Nyú Vacc-cal. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy halálhozó karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz Etorlánnal. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasállata egy quwarg harcos! Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 6 fokhagymát.
A 17. napon találkozol Mac The Fallennel. Raia felszentelt papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 21. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy zombi mester trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alaron. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
A 25. napon találkozol Alaronval. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 35. napon összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Tárgyai között kitűnik egy dorony duda, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy karmos tankány. Összeismerkedtek. Az ő neve Gilgarat. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 37. napon egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
A 42. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve magiometer. (ld. enc.) Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+210 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sullár nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 602.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 592.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 577.]

ek 273 8 2 t. energia kisütése: 273 8 2
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, plusz 2 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, plusz 2 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [+8% teo] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

ft 154 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 542.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 512.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 482.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
[132,36] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gábor a Kalandozó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,36] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb vállát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc fejét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 bronzhegyű nyíl és egy orgyilkos tőr. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Iron Cross lábát masszírozza. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy barátság szent tüzét. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 24, gyógyulás: 16, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
Összefutsz egy kopasz, félszemű, körszakállas mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy mestervarázsló trófea és egy pókkirálynő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Exterminusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Oedy el Keewyvel. Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,36] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [76 pontot használtál fel, van még 406.]

v 15 403 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fokhagyma. [-42 varázspont.] [+8% teo] [30 pontot használtál fel, van még 376.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] A befejezéshez még 3147 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy pókvadászt. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 3, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGIOMETER (314. TUDATI KÉPESSÉG)
Sosem lehet biztos, hogy megérkezik céljához, aki a Mágia útján indul el. Ez az út nem széles és egyenes, hanem keskeny és kacskaringós, csak a legjobbak juthatnak végig rajta. S változatlanul azok sem. Az út mély nyomot hagy a varázsló testén és lelkén, a számtalan mellékösvény és zsákutca újabb és újabb sebekkel sötétíti el a varázsló auráját, a létezés összes síkján. A hatalom árát meg kell fizetni. De senki nem kívánhatja, hogy többet fizessünk érte, mint amennyit valójában ér. A Magiometer egy nevetségesen egyszerű módja annak, hogy a zsákutcákat elkerülhessük. Magát a mágikus teret meghajlítva létrehoztunk egy olyan lencsét, amellyel megvizsgálhatjuk az auránkat, és felmérhetjük az esetleges fejlődéseket, megtorpanásokat. Az ismeret persze nem mindig elegendő az előrehaladás biztosítására. Szükséges hozzá a belátás is, ami nélkül a tudás semmit sem ér. [Mostantól minden varázslatod után megtudod, pontosan hány százalékkal fejődött a taumaturgiád vagy teológiád. A képesség használata automatikus, nem igényel aktivizálást, vagy fenntartási költséget.]

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

Yore Ark'shan, egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran kisebb papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 120 cm
IQ: 37 (41) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 93/93 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 297/273 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (30) Varázspont: 589/129 Pénz: 635 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 28/17 Pszi pont: 85/24 EFejl: 10
Eddig összesen 1197 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2847 TP-t kaptál. Jelenleg 593667 TP-d van. A következő szinthez még 6333 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, miksziszi húsgólem, lábascet. A 253. fordulódban 6482 arany került a bankszámládra. 6676 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/52 (+8%) szúrófegyverek: 24/85 vágófegyverek: 6/47
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 24/97 (+4%) dobófegyverek: 8/60

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -8.); tüske (#22) (9 -15.); nyílpuska lövedék (#547) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/93 2. nyomkövetés: 58/77 (+15%) 3. lopás: 8/2
4. mászás: 3/62 5. csapdakészítés: 17/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/94
7. gyógyítás: 66/89 8. titkosírás: 2/65 9. felderítés: 15/42 (+11%)
10. szörnyidomítás: 10/37 11. teológia: 34/63 (+20%) 12. taumaturgia: 33/62 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/76 14. versengés: 5/6 15. harcművészetek: 15/20
16. zene: 1/41 17. szörnyismeret: 30/28 (+20%) 18. pszi: 8/94 (+17%)
19. vadászat: 31/18 20. bányászat: 26/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 60% életerő alatt 21 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kőszáli disznó (#34) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nők (#999), trikornis (#104), nómenklatúra (#158), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) hadiszerencse I (#13)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Hűs Hajnali Harmat (#3940) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) jégcsóva (#41) >> sírlidérc (#172)
villámcsapás (#50) >> bibircsók-óriás (#120) energiatüskék (#29) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 13 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 elkarog szőr (#665) 6 fokhagyma (#403)
7 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,36) sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290), erszényes elkarog (#354), Exterminusz (1064. kalandozó), Oedy el Keewy (1186. kalandozó)
(132,36) friss csatamező (#262), Raia oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393), manaelementál (#290)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 49 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.
* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.
* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.
* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek