48. forduló, 50. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 10. 9h:04'
EZ A 1189. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
1190. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,55] koordinátán.

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[69,54] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,53] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [67,52] Fák, mindenütt csak fák.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Sheran követője. Egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy Jerome trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 161.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[66,51] Fák, mindenütt csak fák. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [65,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Találsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 123 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz Elvisellel. Leah híve. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy koponya szimbólumot, egy szöges páncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy xirnox trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 137.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 97.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 57.]

ep 146 40 építed a 146. tárgyat 40 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 17.]

ep 146 3 építed a 146. tárgyat 3 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 2 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 14.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thorfel , egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah híve vagy. Ez a 49. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 12 Merészség: 4/2 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 160/117 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 94 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 280 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 193 TP-t kaptál. Jelenleg 27 317 TP-d van. A következő szinthez még 5 683 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, törpemammut, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 11
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
65,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 71

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 5 12. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352), nukleáris cickány (#155), rőtmanó berzerker (#369), manaelementál (#290)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 28.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * kis vaspajzs (#159) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
1 * sárga erőöv (#276) 1 szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 fúvócső (#20) 3 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 15 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * aranygyűrű (#193) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 3 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
2 gernim balzsam (#1894) 4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 5 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 80]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 dözmöng szív (#122) 7 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179)
6 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kék orchidea (#68)
1 lajhár csont (#236) 2 lapockacsont (#33) 34 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 3 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 21 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 4 sünmedve tüske (#14) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152)

Összsúly: 62.33 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 2 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

64 65 66 67 68 69 70 71
50
51
52
53
54
55
56
(65,51) ork sámán (#345), mély kút (#93), 41. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, Elvisel (3778. kalandozó)
(66,51) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), pókvadászok (#59)
(67,52) halálmadár (#351), egy alakváltó nő
(68,53) halálmadár (#351), csontváz (#48), Fairlight rúnaköve
(69,54) pókvadász (#59), sírlidérc (#172), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

Üzenet küldése a karakternek