20. forduló, 22. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 21. 9h:06'
EZ A 1182. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
1183. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

kt 5 elkészíted az 5. tárgyat
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 156.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 136.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. (Megjegyzés: Ha nem sikerül egy új tárgyat feltalálni, akkor az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy az a tárgy nem jó semmire. Lehet, hogy egy olyan tárgyat lehet belőle készíteni, aminek még nem szerezted meg minden alkotórészét. Sok olyan tárgy van, amely több új tárgynak is komponense. Ha egy városban találsz egy bölcset, az megmondja, hogy a Nálad levő tárgyakból mit lehet készíteni, de ezért szép summát kér.) [10 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 25 elkészíted a 25. tárgyat
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

go 9 gonoszkodsz: 9
Rögtön eszedbe jut Calligula arénája! Sajnos nincs nálad semmi, amit tökaratónak használhatnál. Marad a futball-edzés! Több teljes erejű rúgás után sem akar a foci elszállni. A labda már a jajgatást is abbahagyta, a lábad is nagyon piros lett valamilyen folyadéktól, ezért a játék unalmassá válik. Továbbmész. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 111.]

ff 5 64 12 felt. fegyverváltás: 5 64 12
Felt. fegyverváltás: << bunkó << csontszablya << csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ffk 160 160
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[33,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop jobb hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [33,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő húsevő magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tigroszlán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tigroszlán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 81.]

fv 14 15 16 felveszed a 14. tárgyat (15 darabot) 16
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 15 sünmedve tüskét. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 77.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szöges bunkót. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

m 4 mozogsz délre
[32,5] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy trappoló dinymák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 47.]

be 10 bemész a 10. titkos labirintusba
A dombokat rengeteg rom tarkítja: nehezen ugyan, de sikerül a térkép alapján a herceg által jelöltet megtalálni. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. A pincében, a kinti forrósággal ellentétben, kellemes hűvös van. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű árnymanó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy acéldarázs trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Enyveskezű Leonor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Az ajtó mögött egy kisebb, cellaszerű helyiség nyílik. Első pillantásra látszik, hogy ez a hely nem annyira elhagyatott, mint amilyennek az egész pince látszik. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Baar-ork az. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a Baar-ork bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Baar-ork bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, tudod, hogy jó helyen jársz. Ezt már csak az orrfacsaró orkbűz is igazolja. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a Tugt-ork jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a Tugt-ork fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tugt-ork minden csapását hárítanod. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 zöld üveget (ld. enc.). A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 díszes rézpajzs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Az út egy kisebb szobában végződik. A helyiség szemmel láthatóan lakott. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Baar-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a Baar-ork bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kut 5 kutatsz 4 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 6 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY)
Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 21. fordulód.

Erő: 12 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 13 Életpont: 106/53 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 86 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 263 TP-t kaptál. Jelenleg 2 775 TP-d van. A következő szinthez még 1 225 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, kőevő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: bunkó (#5) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
32,22 mezőn táborozol, a 10. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 7 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bőrpáncél (#51) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 csontkés (#11)
4 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12) 4 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 fáklya (#36) 4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 + vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41) 3 királygyík bőr (#44)
1 magszim bél (#103) 2 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
15 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
21 tigroszlán fog (#63) 2 tükör (#43) 8 varányszem (#30)

Összsúly: 44.02 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36) 1 kavadu lebeny (#24)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bőrpáncél (#51) 1 bunkó (#5)
1 csontkés (#11) 3 csontszablya (#64) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 kavadu iszák (#25) 4 kerek kő (#19) 15 sünmedve tüske (#14)
6 tigroszlán fog (#63) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

31 32 33 34
0
1
2
3
4
5
6
(32,4) tigroszlán (#43), gumifa (#38), 27. jellempróba, Sheran oltár
(32,5) a 10. labirintus bejárata, vaskohó (#155), 22. jellempróba, olvasztókemence (#86), trappoló dinymák (#118), spagulár (#82), Enyveskezű Leonor (4649. kalandozó), Baar-ork (#44), Tugt-ork (#46)
(33,2) 11. jellempróba, woor-antilop (#31)
(33,3) húsevő magszim (#67)

Üzenet küldése a karakternek