48. forduló, 50. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 18. 12h:07'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,-50] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborhoz szürke köpenyes öregember közelít. Közelebb érve meghajol és bemutatkozik: Nevem Netraol és a Mágusok Nagytanácsának tagja vagyok. A Nagytanács tetteid alapján érdemesnek talált arra, hogy bevezessen a Mágia tudományának rejtelmeibe. Engem jelöltek ki, hogy az első pár alapvarázslatra megtanítsalak. Először azonban meg kell fogadnod, hogy hű leszel jellemedhez és óvatosan bánsz avval a határtalan hatalommal, amit a mágia nyújt számodra. Buzgón bólogatsz, ez a hatalom mindent megér. Ezután sokáig gyakoroltok Netraollal. A varázslás elméletében és gyakorlatában is nagy tapasztalatot szerzel, eddig nem is sejtett dimenziók nyílnak meg előtted. Ez az a hatalom amihez semmi nem fogható, érzed igazi mágus leszel. Körülpillantasz, hogy közöld döntésedet Netraollal, de sehol sem találod. Csak szerény kis táborhelyedet látod úgy ahogy tegnap este hagytad. A Nap éppen felbukik a keleti horizonton. Nem lehet igaz - az egész csak álom volt! Kétségbeesetten próbálod álmodból felidézni a legprimitívebb varázslatok szavait, de hiába. Reménykedve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 273 1 6 t. energia kisütése: 273 1 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 116 45 1 t. energia kisütése: 116 45 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 45 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz beléd rúg patájával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belenyomja szarvát a jobb kezedbe a szürke rinocérosz. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belenyomja szarvát a bal kezedbe a szürke rinocérosz. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz beléd rúg patájával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 131.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 64 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 131.]

fas 24 152 felt. ásás 24 pontért 152
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[89,-50] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Joy Galhad hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [88,-49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy pattanóböde. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [87,-50] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt mágus volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 15 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[86,-49] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éhes vagy. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [85,-49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
(Feltételes támadás:) Egy tintacsiga! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy autentikus vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [84,-49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nektoraf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy sírlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy mutáns pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronzkarddal végigmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 83.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[83,-49] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a süvítő rája testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy láplidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Éhes vagy.

(Továbbmész...) [82,-50] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tormikus egér. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy dűnekukac. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a dűnekukac nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a dűnekukac jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,-51] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 59.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[80,-52] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. A feléd közeledő óriás skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás skorpió jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az óriás skorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az óriás skorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy sírlidérc volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűnekukac lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 51 1 elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrpáncélt. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 21.]

f 15 152 kísérletezel a 15. tárggyal a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vas fejpántot. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 15 keresed a 15. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy démontetűt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 10.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÉNÍTÓ SEBZÉS (555. TUDATI KÉPESSÉG)
Nos, tehát ez a pillanat is elérkezett. Gratulálok! Elérted a kétkezes harc mesterfokát, azt a tudásszintet, amit már nem nagyon lehet tovább fokozni. Már nem csak hogy nem akadályoz téged a balkézben forgatott fegyvered, de egyenesen olyan kunsztokat is be tudsz vele mutatni, amire egy pajzsot használó harcos sosem lenne képes. A jobb kézzel megnyitott védelmen át, a ballal bevitt találat egyfajta kegyelemdöfésként azonnal véget vet az áldozat szenvedéseinek. Mindehhez persze nem elegendő a véget nem érő gyakorlás. A tudattársaktól származó emberfeletti koncentrációra és összpontosításra is szükséged van. A bénító sebzés létrehozása igazából már művészet. A gyilkolás, az ölés művészete. Talán vannak fanyalgók, akik elhúzzák a szájukat, ezt a megállapítást látva, mondván, a gyilkolásban semmi művészi nincs. Nekik azt javaslom, csodálják meg két pengetáncos párviadalát, amint tökéletes, mesteri és egyben halálos táncukat járják egymás körül, mérnöki pontossággal és precizitással, egymás árnyékaként mozdulva... és menten meg fog változni a véleményük. [Ha a jobb és balkézzel is támadsz a közelharcban, és mindkettővel legalább egy-egy sikeres találatot beviszel, akkor a balkezes támadás bevitele után fegyverszakértelem/5% eséllyel megbéníthatod az ellenfeledet! Ha a jobb és balkézben különböző típusú fegyvert forgatsz, a kettő közül magasabb szintű fegyverszakértelemből számítjuk ezt az esélyt, amit lefelé kerekítünk, és ami semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A bénító sebzés csak szörnyek ellen működik, és hatására a szörny az adott körben már sem varázsolni, sem speciális képességeit használni nem lesz képes. A képesség aktiválásához nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus és permanens, ráadásul a Bénító Csapás megnevezésű harcművész képességgel együtt is működik, attól függetlenül. Harcművészek esetében tehát mindkét hatás kiváltására van némi esély.]

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony.

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

ÁLCÁZÁS (13. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ezt a képességet a táborozásnál használhatod jól. Táborozáskor egy kisebb bokorrá, fává alakulsz, így gyakorlatilag láthatatlanná válsz mindenki számára - a két forduló között nem fog megtalálni senki. (Még tárgyakat átadni sem tudnak neked.) Ehhez az AV 13 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Nem kell feltétlenül az utolsó parancsnak lennie, a végrehajtás úgyis csak táborozáskor történik. Ha álcázva vagy, a két kör között egy nagyon picivel több életerőt fogsz visszanyerni. Nem használható egyszerre a Teljes Transzformáció képességgel.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 12 Szint: 14 Merészség: 2/1 Magasság: 183 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 174/162 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 151/14 Pénz: 512 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 23/4
Eddig összesen 382 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 518 TP-t kaptál. Jelenleg 50 405 TP-d van. A következő szinthez még 24 595 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 18/99 (+28%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 12/74 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/60 (+133%) 2. nyomkövetés: 13/9 (+34%) 3. csapdakészítés: 4/95 (+10%)
4. csapdaészlelés: 1/58 5. gyógyítás: 14/70 6. titkosírás: 1/64
7. felderítés: 1/78 8. teológia: 3/70 (+3%) 9. taumaturgia: 7/61 (+6%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 2/96 (+20%) 12. zárnyitás: 7/108
13. vadászat: 2/37 (+34%) 14. bányászat: 10/4 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 88 (limit: 1070), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8835.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 8 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 470 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) $1 bőrsisak ($57)
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) $1 csontkés ($11) 1 csontpálca (#329)
1 * csontszablya (#64) 1 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
$1 rézgolyó ($343) 22 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 ¤ deus ex machina (#1)
2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 5]
5 éjurna (#2368) [bennük 14 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 36]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 26 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 acélpengőke ($231) 1 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396)
$3 aurach fog ($657) 1 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253)
3 csuklyavirág (#133) $1 dorony tüdő ($212) 3 + dözmöng szív (#122)
1 fémrúd (#104) 7 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371)
2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
1 liumbe hajtás (#655) 47 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
$3 nektoraf faggyú ($667) 10 óndarab (#85) 16 pirkit (#153)
13 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
2 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14) 1 szulfin (#676)
4 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 6 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
$1 varkaudar csont ($1113) 5 + vasérc (#152)

Összsúly: 54.72 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 2 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bomló esszencia (#2367) 1 bőrpáncél (#51) 4 madártoll (#112)
1 rinóbőr (#651) 7 spiritusz (#170) 5 tinta (#101)
7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
-53
-52
-51
-50
-49
-48
(80,-52) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), dűnekukac (#357)
(81,-51) Chara-din monolitja (#534)
(82,-50) tormikus egér (#218), élőholt mirg (#135), dűnekukac (#357)
(83,-49) Raia oltár, süvítő rája (#113)
(84,-49) nektoraf (#355), Leah oltár, 49. jellempróba, mutáns pók (#117)
(85,-49) tintacsiga (#74)
(86,-49) púpos burástya (#92), élőholt mirg (#135), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 35. jellempróba, oltár
(87,-50) mélységi grittang (#103), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(88,-49) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, pattanóböde (#145)
(89,-50) spagulárok (#82), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(90,-50) szürke rinocérosz (#346)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.08.18 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
2018.08.18 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
˙

Üzenet küldése a karakternek