45. forduló, 47. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 17. 9h:07'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,-58] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Az arénában bámészkodva találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Rögtön összeismerkedtek, ő Hedvig a bátor. Elenios elsőáldozója. Egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy nekrofun medált, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy óriás csontváz trófea, egy autentikus vámpír trófea és egy élőholt mágus trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Fúvócsővel lő Rád ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk tüske. Pár lövedéke átjárja a bal lábadat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal végigvagdosod Hedvig a bátor fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod Hedvig a bátor nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Hedvig a bátor többször kegyetlenül megüti a testedet. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Hedvig a bátor többször eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Főhajtással köszönitek meg egymásnak a párviadalt. {Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}

Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod az arénát.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy útonálló nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

dd 119 56 eldobod a 119. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 púderkövet. Elhajítasz 1 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 173.]

vik 1 merészség kalandozókra: 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb kalandozók elől is elbújsz. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 138.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 103.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[75,-59] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 54 életpontot! A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [76,-59] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy dombi yeti. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis bibircsók-óriás trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dombi yeti trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy sírlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,-58] Továbbra is dombság. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach jobb hátsó lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy halálbokort. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 63.]

m 1 mozogsz északkeletre
[78,-59] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy malmot. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy acéldarázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az acéldarázs farkát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 55.]

vi 3 10 30 viselkedésed: 3 10 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. A sarokban gabonaőrlő masinák zörögnek, a beltérben mindenfelé száll a száraz por. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Megérzi rajtad, hogy szándékaid nem tisztességesek, jellemed sötét, mint az éjszaka. Milyen igaza van! Elő sem kell állnod a követelésekkel, a molnár már pakolja is eléd a javait.
- Vigye amim van, uram. Csak engem ne bántson - mondja, és csak pakol és pakol. Aztán hirtelen abbahagyja. - Ennyim van, benne van mindenem!
Kevésnek találod. De csak nem állsz le egy molnárral vitatkozni. Egyszerűen leütöd a fickót, mire ő elterül, mint egy liszteszsák. Nem is mozdul többé. Téged ne akarjon átrázni. Azért a cuccost nem hagyod itt, még felpakolod, mielőtt távozol: 2 nektoraf faggyút (ld. enc.), 1 csontkést (ld. enc.), 2 acélpengőkét, 1 fűszerkeveréket (ld. enc.), 1 rézgolyót (ld. enc.), 1 mákrózsa virágot [mákrózsa virág ->eldobod]. (+1 gonoszság.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 50.]

vi 3 3 30 viselkedésed: 3 3 30
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[79,-58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a törpemammut ormányát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a törpemammut testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 53 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,-57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontlepke.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [81,-56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[82,-56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nehwon, a Gyors előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tüzet őrző vándor felpattan a közeledtedre. Gyanakodva jegyzi meg, hogy ha csak a holmijához közelítesz, móresre fog tanítani. Nincs kedved harcolni, de jól megjegyezted a képét: egyszer majd visszatérsz elagyabugyálni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,-57] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzkarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Bronzkarddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Shanon Dhar Wermon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy nektoraf. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 20 életpontot vesztettél. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 15 keresed a 15. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy démontetűt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-13 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod, felderítésed és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed magasabb lenne (a taumaturgiádtól függő mértékben). (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged jobb lesz a varázslat időtartama alatt (a taumaturgiádtól függő mértékben, de max. 10-zel). 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 3/1 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 166/42 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 137/53 Pénz: 496 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/1
Eddig összesen 345 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 120 TP-t kaptál. Jelenleg 40 226 TP-d van. A következő szinthez még 7 774 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 18/29 (+22%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 12/6 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
83,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 83

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/60 (+100%) 2. nyomkövetés: 12/39 (+31%) 3. csapdakészítés: 4/65 (+10%)
4. csapdaészlelés: 1/53 5. gyógyítás: 13/64 6. titkosírás: 1/64
7. felderítés: 1/78 8. teológia: 3/36 9. taumaturgia: 7/43 (+5%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 2/56 (+20%) 12. zárnyitás: 7/72
13. vadászat: 1/103 14. bányászat: 9/52 (+46%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 82 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8335.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 8 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 41 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11) 1 csontpálca (#329)
1 * csontszablya (#64) 1 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 rézgolyó (#343) 1 ubuk dobónyíl (#138) 15 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötője (#373) 5 * ezüst gyűrű (#180)
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 + nap szimbólum (#141)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 ¤ deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 gyógykenőcs (#313) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 1 tudás gyöngye (#522) 1 + tüskecsapda (#242)
2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
5 éjurna (#2368) [bennük 8 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 42]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 acélpengőke ($231) 1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48)
$3 aurach fog ($657) 3 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133)
3 + dözmöng szív (#122) 1 fémrúd (#104) 4 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
38 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 3 nektoraf faggyú (#667)
9 óndarab (#85) 14 pirkit (#153) 13 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 2 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14)
1 szulfin (#676) 3 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
3 + vasérc (#152)

Összsúly: 44.49 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
147 arany (#50) 1 mákrózsa virág (#56) 1 púderkő (#119)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bomló esszencia (#2367)
1 csontkés (#11) 1 fűszerkeverék (#1170) 3 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 rézgolyó (#343)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
-60
-59
-58
-57
-56
-55
(74,-58) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)
(75,-59) bibircsók-óriás (#120), Elenios oltár, ház (#400), világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(76,-59) vaskohó (#155), Elenios oltár, 33. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(77,-58) északi aurach (#350), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 35. jellempróba
(78,-59) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, acéldarázs (#140)
(79,-58) törpemammut (#115), 24. jellempróba, Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(80,-57) 31. jellempróba, Raia oltár, manifesztátor (#124), csontlepke (#746)
(81,-56) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(82,-56) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tűzrakó hely (#1169), Leah oltár, 49. jellempróba
(83,-57) manaelementál (#290), Dornodon rúnaköve, 43. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), nektoraf (#355)

Üzenet küldése a karakternek