20. forduló, 38. forduló, Véres Lucy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 10. 9h:30'
EZ A 846. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
847. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3444
SZÁMLA : XXXX

VÉRES LUCY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,75] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Koppány Aga átadott neked a 6. napon 4 MXTU-t. Koppány Aga átadott neked a 6. napon 30 TU-t.
Thunder Power, amikor összefutottatok, adott neked 10 tükröt és 6 sáfrányport. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 906. hetének nyerőszámai: 20, 14, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: viselkedésed: 10 7 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Minden más jelleműt megtámadsz, és az azonos jelleműek közül is csak a fajtádbéliekkel barátkozol. Barátsági szinted mostantól 7. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy kaleidoszkóp elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1137 4 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) Bár innál még, csontrészeg vagy, már talán az sem menne, hogy még egy varkaudar pálinkát elővegyél a hátizsákodból. Inkább nem próbálkozol ilyesmivel. [3 pontot használtál fel, van még 149.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 19 363 felt. lőfegyver haszn. 19 a 363. tárggyal
Ok, FLH 19 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 147.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 137.]

ek 7 12 33 t. energia kisütése: 7 12 33
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+33 taumaturgia.) [-33 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 137.]

ftv 101 181 felt. tám/véd. varázslat a 101. varázslatot a 181. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 5 arany! (+4 szerencse.) [2 pontot használtál fel, van még 130.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 125.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gnóm szolgáló van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a gnóm szolgáló fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel megcsapod a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A gnóm szolgáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 151, gyógyulás: 4, összesen: -147 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +62 életerő.) A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 4 4 1 mozogsz 4 4 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

flh 19 363 felt. lőfegyver haszn. 19 a 363. tárggyal
FLH 19 363 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

be 603 bemész a 603. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[140,74] Kisebb hegyek emelkednek itt. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét.

(Továbbmész...) [140,73] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork sámán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény. 497 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Mosolyogva kidobod a nevetséges Zinthurg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg királynő trófeát. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 37, gyógyulás: 12, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [140,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 201 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.


Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nantosvelta. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[30 pontot használtál fel, van még 70.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[139,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Álomvirág táborát. Egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy kék orchideát tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [139,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [140,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb középső lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 294 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sakamoto Takumi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs bal szárnyát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 16, gyógyulás: 9, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [50 pontot használtál fel, van még 20.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[140,70] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Találsz néhány eldobott tárgyat: 1 bunkó, 4 szögletes kő. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [139,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 3, 27.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY)
Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted.
A kaleidoszkóp nem átadható tárgy.

ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

KARAKTERLAP

Véres Lucy, egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű troll nő vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 30. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 14 Merészség: 10/5 Magasság: 236 cm
IQ: 19 (34) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 367 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 210/171 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 216/29 Pénz: 9510 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 143 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4872 TP-t kaptál. Jelenleg 68446 TP-d van. A következő szinthez még 6554 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő. A 7. fordulódban 6985 arany került a bankszámládra. 7229 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 13/27 (+23%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 2/0 lőfegyverek: 13/2 (+24%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/50 2. nyomkövetés: 8/16 (+25%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/80 5. csapdakészítés: 5/36 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/55
7. gyógyítás: 1/52 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 2/38 (+26%)
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/54 12. taumaturgia: 44/27 (+1602%)
13. versengés: 2/28 14. harcművészetek: 11/20 15. zene: 1/92
16. szörnyismeret: 2/42 17. pszi: 1/0 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 4/7 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 2/75
22. úszás: 1/0 (+100%) 23. főzés: 4/45 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 500 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), szintszívó (#96), Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vércápa (#193) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
tüskés harci gromak (#156), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> elit palotaőr (#133) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> elit palotaőr (#133)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
a trollok védelme (339)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
baráti mágia (378)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 drótszőr (#37)
2 gyógykenőcs (#313) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rókafarok (#124)
2 varkaudar pálinka (#1137) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 bunkó (#5) 1 darázsszárny (#652)
1 főnixtoll (#563) 1 sámán erszény (#650) 4 szögletes kő (#17)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(139,70) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(139,71) manaelementál (#290), mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, 29. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Álomvirág (4540. kalandozó)
(140,69) gyilkos tetvek (#116), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), khór darázs (#348)
(140,70) ősi csatamező (#263), 34. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393)
(140,72) 33. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), Nantosvelta (3070. kalandozó)
(140,73) oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), 26. jellempróba, ork sámán (#345), quwarg királynő (#153)
(140,74) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86)
(140,75) fényűző villa (#603), a 68. labirintus bejárata, gnóm szolgáló (#181)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Viharhomokból egy homokviharban max. 20 gyűjthető a korábbi 10 helyett.
* Bekerültek a játékba a 6. szintű képességfás KT képességek. Részleteket ld. a beholder honlapon a KT képességfa menüpont alatt.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Véres Lucy 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171)
sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196)
étkezési homár (#197) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206)
diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220) pszi elementál (#221)
aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226)
kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231)
ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236)
Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241)
qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246)
kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251)
lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256)
Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) holle anyó (#259) kőtipró (#260) trikornis herceg (#261)
zsoldoskatona (#262) bérmágus (#263) páncélos lovag (#264) harci mágus (#265) elit gárdista (#266)
mestervarázsló (#267) zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271)
pszi elementál lord (#272) Főmágus (#273) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) tűzelementál (#276)
jégelementál (#277) viharóriás (#278) halálelementál (#279) Védőnővér (#280) vércápa sámán (#281)
ősdentor (#282) aranyfecske (#283) molgan (#284) kronokukac (#285) kronotapír (#286)
kronoelementál (#287) ezerszemű bestia (#288) titánkolosszus (#289) manaelementál (#290) Ekhnagorhu (#291)
ragadozó (#292) káoszbajnok (#293) ében hadúr (#294) ében halálhajcsár (#295) Sötétség Hercege (#296)
Thargodan csontváz (#297) Maffiózó (#298) quwarg felderítő (#299) ősquwarg (#300) quwarg szabotőr (#301)
quwarg ősmágus (#302) óriáspók (#303) aranygriff (#304) Banyapók (#305) méregelementál (#306)
taalru herceg (#307) uchako (#308) mópat gigász (#309) Thargodan zsoldos (#310) Thargodan légiós (#311)
talriai behemót (#312) ősöreg góliát (#313) sötét ölész (#314) lidérckirály (#316) mópat fatty (#317)
Thargodan mágus (#318) zafír drakón (#320) smaragd drakón (#321) márvány drakón (#322) Notermanthi báró (#323)
viharóriás sámán (#324) Ovgun (#325) smaragd sárkány (#326) ében sárkány (#327) márvány sárkány (#328)
zafír sárkány (#329) Ylgoroth (#332) albinó küklopsz (#338) sziklaskorpió (#339) sárkányfajzat (#340)
árnylord (#342) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) dombi óriásyeti (#367) kérődző etra (#368) Hrumagurk (#370)
élőholt hadúr (#371) átokosztó (#372) mutáns patkány (#373) oglyth (#374) bérgyilkos (#375)
gorath lárva (#376) Thargodan berzerker (#377) Tharr avatárja (#385) Fairlight avatárja (#386) bolyongó lidérc (#388)
zombi mágus (#389) lélekorzó (#390) halottidéző (#391) csontgólem (#392) purifikátor császár (#393)
ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) bunthar (#396) hegyi óriás (#397) mutáns bunthar (#398)
lidércóriás (#401) Nateilena úrnő (#404) vízbeölt ryuku (#409) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) kísértetvarázsló (#424) mennydörgő titán (#444)
hájas okerón (#462) ro'galhal kísértet (#463) hótarantula (#464) varkaudar remete (#465) bo'adhun lidérc (#467)
bo'adhun éjhozó (#468) pikkelyes ptog (#470) káoszszellem (#472) rubin góliát (#473) algaleioda (#474)
hamuelementál (#475) leviathán lárva (#476) kutyafejű medve (#477) dübörgő bahrot (#479) trakatoid (#480)
tüskés totemblarg (#482) rikácsoló kolibri (#483) katamán ordas (#484) harcos hárpia (#485) tarajos áspis (#486)
elmeszonda (#487) ében tigris (#488) fekélyes hernyó (#489) csupaszbőrű maclogh (#490) nitmák lord (#498)
ro'galhal gyóntató (#524) Harmarghal (#525) zztrissh harcos (#526) zztrissh veterán (#527) Strissha (#528)
albinó féreg (#529) káoszpók (#530) tűzrája (#531) Tokan (#532) sötét kaszás (#591)
tollaskígyó (#635) agyfröccsentő (#666) troll bányász (#679) varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687)
varkaudar iszákos (#688) nőstény varkaudar (#689) varkaudar vajákos (#690) varkaudar katona (#691) vark. kardtáncos (#693)
csataremák (#694) szikrázó manahal (#705) magger (#747) vezérfarkas (#748) mammutóriás (#749)
adamantit gólem (#750) kék rakolits (#754) alattomos manó (#756) drakolich (#760) bűbájlidérc (#761)
kentaurusz (#762) darázsfelhő (#763) Bufa hírnöke (#764) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766)
kamionoszaurusz (#767) mantikór (#769) umbatari bromag (#770) ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779)
ork bérgyilász (#781) vámpírféreg (#782) méregféreg (#784) kiütéses negátor (#785) elemi rin (#786)
mösze uralkodó (#789) skarlátdémon (#790) fattylord (#791) szánalmas pondró (#792) Jerome (#956)
Quwaxotix (#961) Quwargamanga (#963) Arsa (#964) Blounther apó (#972) Shear'niz'il (#7005)
Friedurgonoma (#7009)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258)
$szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263)
remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273)
szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278)
Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283)
sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288)
sárkányölő kard (#289) energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) drako pikkelyvért (#293)
varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297) arx formázó minta (#298)
bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304)
varázskő (#305) adamantit kesztyű (#306) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314)
optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) ködkard (#319)
kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329)
mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) hadilobogó (#340)
alkímiázó üst (#341) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343) kincs (#344) viharfelhő (#345)
rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350)
tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354) szockó hólyag (#355)
Tguarkhan-csapda (#356) Baghar korbácsa (#357) vámpírkard (#358) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360)
káosz szimbólum (#361) árnyékköpeny (#362) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) tyrkiai mászógép (#365)
szerencsetalizmán (#366) Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369) vascarai csizma (#370)
Raia papi palástja (#371) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fekete csuha (#375)
fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379) moa obszidián (#380)
moa zafír (#381) moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385)
moa katalizátor (#386) ónix piramis (#387) natali kő (#388) szigony (#389) halcsont (#390)
polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) kőtorony (#394) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400)
kristálypalota (#401) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410)
királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412) moa stuki (#413) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415)
teknőcteknő (#416) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420)
tyrex bunkó (#421) mágusölő (#422) szívkereső (#423) csontpozdorja (#424) pengepajzs (#425)
Raia pallosa (#426) őstroll agyaló (#427) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430)
gránátcsapda (#431) Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) láthatatlan köpeny (#441)
Muezli aranykeze (#442) roxati üvegszem (#443) gór formázó minta (#444) kvazár kesztyű (#445) fekete lótusz (#446)
lótuszvirág (#447) lótuszfőzet (#448) kristályfolyadék (#449) feketekard nyaklánc (#450) zangrozi csizma (#451)
térkapu (#452) mágusköpeny (#453) krapixlon fürdőruha (#454) kampós acélszigony (#455) arany pikkelyvért (#456)
Rhatt páncélja (#458) Tharr pajzsa (#459) mithril pajzs (#460) szellempajzs (#461) Urgod kesztyűje (#462)
mithril kesztyű (#463) nehéz harci kesztyű (#464) mithril sisak (#465) Morgan sipkája (#466) gyémántsisak (#467)
Dantor amulettje (#468) Dantor vértje (#469) kholden kulcs (#470) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472)
fiatalság itala (#473) Tilnetor kardja (#474) törpe bakancs (#475) Fairlight botja (#476) zafír fülbevaló (#477)
drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) obszidián tüske (#481) raptor szablya (#482) egykezes súlyzó (#483)
barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488) obszidián erőd (#491)
sárkánytanya (#492) rejtett kolostor (#493) Arénagödör (#497) manakristály (#500) kdole (#501)
kihívás tornya (#502) Morgan pálcája (#503) aranytermő ládikó (#504) totemoszlop (#505) Morgan szilánkja (#508)
ostromlétra (#510) Eldereth szilánk (#512) zafír medallion (#514) Rughar gyűrűje (#518) tükörpáncél (#519)
Tharr kalapácsa (#520) mágusbot (#521) tudás gyöngye (#522) Mjölborg kalapácsa (#523) drakolder kulcs (#524)
moa töltő (#525) gránátlövedék (#526) Luthius karkötője (#527) angyalok gyűrűje (#529) lidérckorona (#531)
tűzúr csizmája (#533) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) Zu'lit tarsolya (#537) Bufa páncélja (#538)
mihlanil (#539) eknozol (#540) mágikus pulzáns (#542) Thargodan korona (#543) kisebb zan (#544)
gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547) mérg. nyílp.lövedék (#548) troll dorong (#550) dentor bőr (#551)
troll klopfoló (#552) árnyéktőr (#557) Fairlight öve (#559) őselemek köpenye (#560) bűvös shuriken (#562)
főnixtoll (#563) dalebg.kristályvért (#564) amul kulcs (#565) árnyékkulcs (#566) Tudás Könyve (#567)
biami kvazárlándzsa (#568) Martian tekercse (#569) dentor vért (#573) koponyalékelő (#574) mithril kard (#575)
fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) mópat tetem (#584)
áldozati oltár (#586) Thargodan tábor (#588) ében sziklatorony (#589) dentor szüttyő (#590) toxyl (#591)
toxyl üvegcse (#592) jégkristály (#593) lávató (#595) mihlanil nyíl (#597) mérg. mihlanil nyíl (#598)
mihlanil dobótőr (#599) hro formázó minta (#601) vortex amulettje (#607) pszi katalizátor (#610) viharamulett (#611)
viharóriás barlang (#612) Ovgun nyaklánca (#615) sárkányfog (#617) pszi kristály (#618) lélekesszencia (#619)
sárkánybarlang (#620) bíborcserje (#622) tűzbimbó (#623) Démonölő (#625) törpe őskő (#633)
univerzum nektárja (#634) Káoszkígyó (#638) Fókuszpenge (#639) bronz taider (#641) áldott kő (#642)
küklopsz szem (#643) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) elkarog szőr (#665)
sáska amulett (#668) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) rubin fülbevaló (#673)
hibátlan gyémánt (#680) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
tűzfény (#686) ryuku karvédő (#687) ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689) ryuku kesztyű (#690)
ryuku nadrág (#691) ryuku csizma (#692) ryuku köpeny (#693) Ezüstmágus kürt (#697) teknősesszencia (#702)
ritualista amulett (#708) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) Zinthurg pallos (#716) művészi porolit (#720)
Zombilapító (#721) háború gyűrűje (#722) császári kesztyű (#723) gyémánt védőgyűrű (#726) gyémánt karperec (#728)
topáz erényöv (#731) bunthar bőr (#733) bunthar zsák (#734) Zarknod szeme (#740) Natharion amulett (#742)
bo'adhun gyűrű (#743) gyémánt fétisrúd (#758) mihlanil érme (#764) aranyfétis (#766) gólem talizmán (#811)
vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) hatalom fülbevalója (#817)
teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820) dlathog kőzet (#829) Batharak vállemeze (#831) cápabőr csizma (#832)
ogre öv (#834) Emma köténye (#835) hókereszt (#843) teriadan karkötő (#844) ősi rúnatorony (#852)
kreiton fókusz (#853) nitmák kard (#856) ünnepi övsál (#874) kyorgölő penge (#875) Krossan párnája (#876)
halgar kulcs (#877) hernyópete (#878) kitintüske (#879) Tokan esszenciája (#880) kyorgölő buzogány (#881)
regeneráló öv (#882) ősi esszencia (#883) káoszkulcs (#884) agvari manafókusz (#890) rogalhal csuklópánt (#891)
örökkéval. rubinja (#900) Kabol irhája (#903) Kabol gyűrűje (#904) skorpiókarom (#911) kyorg hosszúpenge (#917)
nothar cserje (#922) nothar bogyó (#923) kreommat-liliom (#924) kreommat szirom (#925) csillagbozótos (#928)
csillagbot (#929) bo'adhun nyílpuska (#930) csillaglövedék (#931) cápazsír (#932) pézsmatök (#933)
pézsmatökmag (#934) raaba-fa (#935) raaba-gumó (#936) hajító csillag (#939) keselyűmirigy (#941)
Daramoula pálcája (#950) Salamon esszenciája (#952) Xanathal karkötője (#956) drakolder csatamező (#966) drakolder gyűrű (#969)
daleb.kristálykulcs (#980) lidércesszencia (#1074) hókutya nyakörv (#1077) mammutbőr (#1078) jégisten amulett (#1087)
csodák kútja (#1096) Baghar fétise (#1098) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110)
varkaudar che-kard (#1112) varkaudar csont (#1113) che-vállszalag (#1114) párducbőr pénztárca (#1118) csillogó nyakék (#1120)
bőrkantár (#1125) moa varázsdoboz (#1133) varkaudar korbács (#1134) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139)
hűségérme (#1141) torz fülkarika (#1148) isteni fétis (#1150) tudati fétis (#1151) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) oldalzsák (#1172) Dornodon szentélye (#1174) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) sólyomcsőr (#1223) íjászkence (#1225)
ork csodaszer (#1228) mösze hátpáncél (#1229) möszehát pajzs (#1231) holdbőr (#1236) fejsze (#1240)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) kaleidoszkóp (#1269) Kaldor varázspora (#1272) sode (#1374)
kote (#1375) esélynövelő (#1409) kyorg övcsat (#1456) katonai kötszer (#1508) őskristály-szilánk (#1525)
Jerome köpenye (#1527) varkaudar szimbólum (#1528) térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540) Arsa potrohgyűrűje (#1541)
Blounther gyűrűje (#1548) balkezes gyűrű (#1549) Métely páncélja (#1562) monstrum vállvédő (#1577) grifftoll kesztyű (#1578)
griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) vérvörös rózsa (#1622)
kisebb teleportkő (#1633) ork kunyhó (#1683) ork sör (#1701) krónika (#1725) kétfejű csatabárd (#1754)
manakút (#1774) kvatáns pajzs (#1829) névjegykártya (#1846) tépett lobogó (#1864) berzerker rablánc (#1865)

Receptek

főtt étel (#1) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FNO  képesség  [hányszor]             -  fejl. pont felhasználása
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek