355. forduló, 357. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 21. 10h:05'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [162,37] koordinátán.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 489.]

* 1. KP: vv 127 26 72 elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483.]

* 2. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 483.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 483.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 481.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 4. KP: v 1 10 40 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 6. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

* 7. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 468.]

* 8. KP: ek 362 0 0 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 458.]

* 9. KP: vv 165 64 4 elmormolod a 165. varázslatot a 64. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
EK 362 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +5 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 446.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 396.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 396.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szuperpszi kif.. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 381.]
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 381.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[162,38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét főgnóm! {max. életpontja: 79-88.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal karját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 szvó-ektoplazmát [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. {max. életpontja: 500.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 148, gyógyulás: 30, összesen: -118 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [162,39] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {max. életpontja: 184-199.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a roguena malacfejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy animált hókutya áll veled szemben. {támadása: 86.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya nyakát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az animált hókutya mozgékony fejét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod az animált hókutya testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Varkaudar szablyával épp hogy megvágod az animált hókutya bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az animált hókutya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 246, gyógyulás: 131, összesen: -115 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy drakolich. {max. életpontja: 212-224.}

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal első lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 117, gyógyulás: 18, összesen: -99 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 4 mihlanil dobótőrt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 717 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72528.
Találsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 331.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakklimmtripsók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy bávatag golombár legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár bal lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (37 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 87, gyógyulás: 7, összesen: -80 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy gromak páncélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 301.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[162,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített yuong tűzsárkány. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [161,41] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet! {támadása: 11.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. Csápjaival a mosolygó rettenet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók! {egyik sebzési módja: 1x 3d7+8.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal alaposan megvágod a mutáns pók jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. {max. életpontja: 291-330.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt fejét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 154, gyógyulás: 31, összesen: -123 ÉP}


(Továbbmész...) [160,40] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Ek'Hor. (ld. enc.) {támadása: 44.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor bal oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. 66 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ek'Hor bal oldalát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvagdalod az Ek'Hor jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az Ek'Hor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az Ek'Hor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ekharion dárda (ld. enc.). 2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 120, gyógyulás: 12, összesen: -108 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem. (ld. enc.) {támadása: 68.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem jobb karját. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a quwarg szellem bal karját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg szellem fejét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 170, gyógyulás: 7, összesen: -163 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [110 pontot használtál fel, van még 191.]

kt 403 5 elkészíted a 403. tárgyat (5 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 fokhagymát lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 181.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[159,40] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qusaimódó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 801-900.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 83, gyógyulás: 174, összesen: +91 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 293-322.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-34 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 147, gyógyulás: 30, összesen: -117 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bolyongó lidérc. (ld. enc.) {támadása: 45.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [159,39] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kaqxar lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy barátság szent tüzét. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [46 pontot használtál fel, van még 135.]

jlk 2441 jelszó kimondása 2441
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 537 tapasztalati pontot kaptál.

28 30
25 34 36 37
24 23 27 31
35
26 29 32 39
22 21 33 38
20 1 41
12 11 40
2
13 42
54 44
8 10
43
19 14 9 3 57 45
46
52 53 47
18 15 6 4 55
50
16
17 7 5 56 51 49 48
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 82. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[158,40] Dombos terepre érkeztél.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontgólem. {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 30 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem bal lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a csontgólem fejét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 261, gyógyulás: 53, összesen: -208 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Látsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy kazmárt. Találsz egy borkonyó cserjét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 312 5 elkészíted a 312. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 3 borkonyó bibe készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 78.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

ef 10 527 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A szervezetedet méreg pusztítja (-18 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 18.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 497 pontot. A következő körben tehát 497 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG)
Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas!

TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY)
Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak.

YUONG TŰZSÁRKÁNY (864. SZÖRNY)
A yuong tűzsárkányok rettegettek és hatalmasak. Szerencsére, csak a különösen forró helyeken érzik magukat, ezért többnyire csak a birodalom legforróbb, sivatagos részein akadhatsz össze velük. Szeretnek a homokban sütkérezni, kedvenc csemegéjük a tangi óriásféreg, amely szakadatlanul túrja a földet. A ryuku birodalom feljegyzéseiben nem szerepel olyan hős vagy kalandor, akinek sikerült volna yuong tűzsárkányt legyőznie.

EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 356. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 40 (45) Menekülés: 40 % Életkor: 165/171 év
Egészség: 35 (39) Életpont: 434/275 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 873/240 Pénz: 8838 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 60/34 Pszi pont: 204/32 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 8
Eddig összesen 3837 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 798 TP-t kaptál. Jelenleg 2 637 974 TP-d van. A következő szinthez még 362 026 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, Notermanthi, ében halálhajcsár. A 311. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5900 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/30 ökölvívás: 2/18 szúrófegyverek: 23/75
vágófegyverek: 35/28 (+4%) ütőfegyverek: 21/49 (+46%) lőfegyverek: 25/36 (+7%)
dobófegyverek: 14/17 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << varkaudar szablya (#516) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
158,40 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 162
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 58, 82

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/69 (+44%) 2. nyomkövetés: 95/36 (+16%) 3. lopás: 6/21
4. mászás: 16/26 (+6%) 5. csapdakészítés: 26/68 6. csapdaészlelés: 32/65 (+4%)
7. gyógyítás: 34/56 8. titkosírás: 24/57 (+22%) 9. felderítés: 22/54 (+21%)
10. szörnyidomítás: 10/68 11. teológia: 43/77 (+10%) 12. taumaturgia: 35/86 (+210%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 14/25 15. zene: 23/93 (+9%)
16. szörnyismeret: 52/4 (+20%) 17. pszi: 26/2 (+84%) 18. zárnyitás: 5/66
19. vadászat: 25/92 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 32/69 (+11%)
22. úszás: 10/12 23. főzés: 16/15 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (8,40) halálkapu (#126) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 81, 82, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 718 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72643.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 467 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 10 Huddens elixírje (#830)
32 isteni könnycsepp (#260) $39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731)
145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 23 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
$985 csontkulcs ($74) 2104 csuklyavirág (#133) $550 dözmöng szív ($122)
870 ezüstdarab (#326) 6 fejsze (#1240) 18 féregbél (#1071)
1905 gyógykenőcs (#313) 991 gyöngymangó (#135) 7 halálfej szimbólum (#1417)
184 Huddens elixírje (#830) 986 isteni könnycsepp (#260) 192 jégpasztilla (#1566)
32 jégszilánk (#1128) 668 kábító nyilacska (#1590) 2620 kaja (#2)
8 káoszkulcs (#884) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
96 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1195 pirkit (#153)
500 purifikátor háj (#269) $9859 quwarg tojás ($360) $467 rókafarok ($124)
856 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 30 sötét ital (#284)
$496 szent jogar ($150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) 1580 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézdarab (#70) 1 tükör (#43)
6 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 3 bomló esszencia (#2367) 3 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 3 ekharion dárda (#1557)
2 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403) 3 kaja (#2)
4 mihlanil dobótőr (#599) 1 ormánygőte csont (#21) 1 tyrex csont (#280)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

157 158 159 160 161 162 163
36
37
38
39
40
41
42
(158,40) csontgólem (#392), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), érclelőhely
(159,39) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484)
(159,40) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231), zombi mester (#251)
(160,40) Ek'Hor (#977), quwarg szellem (#676), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), oltár, érclelőhely
(161,41) mély szakadék (#154), Dornodon oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(162,38) márványtorony (#175), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), sötét gnóm (#132), tyrannoszaurusz rex (#160)
(162,39) roguena (#779), animált hókutya (#651), drakolich (#760), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(162,40) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 29. jellempróba, oltár, érclelőhely, yuong tűzsárkány (#864)

Üzenet küldése a karakternek