202. forduló, 204. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 26. 15h:02'
EZ A 525. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
526. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,57] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy manifesztátor nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 308.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 7 6 12 t. energia kisütése: 7 6 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 csapdaészlelés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 303.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Csak télen terem, mert a meleget nem szereti
Gyökerei felül vannak, ezért kénytelen lefelé nőni.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a massza farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal eltalálod a massza testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mandibulapengét. 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 28, gyógyulás: 23, összesen: -5 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy hosszú íj, 9 ubuk tüske és egy rézpáncél. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [80 pontot használtál fel, van még 223.]

l 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

l 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[45,58] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy nektoraf. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 89 életpontot vesztettél. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 97, gyógyulás: 25, összesen: -72 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [45,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét délre fekszik. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy korinthai amőba. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 199.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 169.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 139.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 134.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

hu 161 hulladék: 161
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[44,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,61] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy technokolin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod a technokolin bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a technokolin testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl, egy fekete bőrcsizma és 5 nyílvessző. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét. {támadása: 7.}

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Messze hajítod a vacak kis varkaudar behemót trófeát, és kinyersz egy alkalmas szutykos remák trófeát. 1 274 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [45,62] Lakott területre érkeztél. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal végigmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 2 acélpengőkét 6 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a törpe nő letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 106 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed Melinka táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 63 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
Összefutsz Goombarral. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Jól megnézed, bár ő nem lát téged.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [91 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 1 7 mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra
[46,62] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 2 fekete bőrcsizmát 32 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 nagy vaspajzsot 36 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 31 aranyért, 1 vasvértet 82 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Egy Muezli aranykezét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy útonálló trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Persze nem lát téged.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [47,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,60] Még mindig bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 124 74 99 keresed a 124. szörnyet a 74. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 234 10 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját töm magába a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 339 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 22 (26) Életpont: 306/251 Jellem: gonosz (292) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 317/71 Pénz: 573 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/1 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1351 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 010 TP-t kaptál. Jelenleg 403 084 TP-d van. A következő szinthez még 46 916 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, szutykos remák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/5 (+1%) vágófegyverek: 23/14 (+3%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 20/78 (+3%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/94 (+300%) 2. nyomkövetés: 54/78 (+32%) 3. lopás: 8/25 (+300%)
4. mászás: 11/81 5. csapdakészítés: 19/28 (+6%) 6. csapdaészlelés: 31/34 (+1511%)
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 7/60 (+35%) 9. felderítés: 12/62 (+324%)
10. szörnyidomítás: 5/62 11. teológia: 21/24 (+19%) 12. taumaturgia: 16/48 (+18%)
13. versengés: 5/76 14. zene: 10/99 (+2%) 15. szörnyismeret: 25/24 (+20%)
16. pszi: 1/94 (+5%) 17. zárnyitás: 6/46 (+300%) 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 20/57 20. főzés: 5/95 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (2,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
pszi-ernyő (#64) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1156 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 91.68 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 1 bakkura csizma (#96) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
3 tinta (#101) 1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
245 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 hosszú íj (#111)
10 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 1 mandibulapenge (#125)
5 nyílvessző (#108) 4 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
9 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
56
57
58
59
60
61
62
63
(44,60) gyilkos tetű (#116)
(44,61) technokolin (#50), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109)
(45,57) massza (#217)
(45,58) Sheran oltár, nektoraf (#355)
(45,59) Leah oltár, művészi porolit (#720), alpesi tehén (#91)
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), útonálló (#130), egy törpe nő, Melinka (6111. kalandozó)
(46,60) Fairlight oltár
(46,62) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)
(47,61) Raia oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton nem működött a Verem er‹sítése, csak akkor, ha volt bekapcsolva DVK. Ezt a hibát javítottuk, és a mostani VV eseményben nyugaton a verem els‹ 20 szintjén nem lesz er‹sítés.
* - Ezentúl a Víz síkról a Verembe látogatók a verembeli harcok során a teljes támadásszámot megkapják a távolsági fegverükkel.
* - Pontosítottuk a k‹liliom használatának kiírását, ha nincs annyi sejtfiatalítód, amint amennyit a H paramétereként megadtál.

Üzenet küldése a karakternek