200. forduló, 202. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 21. 12h:29'
EZ A 524. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
525. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,62] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

kno 6 2 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 296.]

ek 7 6 10 t. energia kisütése: 7 6 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 csapdaészlelés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

fl 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol a törpe nő tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 103 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [5 pontot használtál fel, van még 291.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 271.]

fl 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol az alakváltó férfi tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 65 294 160 hulladék: 65 294 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 2 mozogsz keletre
[46,62] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 4 szöges páncélt 96 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Egy Muezli aranykezét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy útonálló trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [12 pontot használtál fel, van még 254.]

ea 181 1 eladod a 181. tárgyat 1
Eladtál 1 vasalt bunkót. 55 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[47,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy húsevő magszim közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [46,60] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [45,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét délre fekszik. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy korinthai amőba lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 6 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az evaporőr testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az evaporőr csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 218.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 188.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 158.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 143.]

l 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

l 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[44,60] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrlajhár. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szőrlajhár testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a szőrlajhár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,61] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy alattomos manó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alattomos manó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod az alattomos manó nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az alattomos manó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 21, gyógyulás: 15, összesen: -6 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 bronzhegyű nyíl, egy bronzpenge, 6 mérg. ubuk tüske és egy ubuk tüske. Egy varkaudar jön feléd.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar támad rád.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal felnyársalod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 24, gyógyulás: 25, összesen: +1 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [45,62] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 1 lajhár csontot 3 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért.
Összefutsz Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Összefutsz Goombarral. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [81 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[46,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következő kincseket találtad: egy bakkura csizma és egy fekete bőrcsizma. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasvért, egy rézsisak, egy ubuk dobónyíl, egy bronzhegyű nyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Authoricus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy épület van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [57 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 124 22 99 keresed a 124. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 22 (26) Életpont: 306/355 Jellem: gonosz (288) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 317/49 Pénz: 328 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/4 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1329 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 368 TP-t kaptál. Jelenleg 395 484 TP-d van. A következő szinthez még 54 516 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, varkaudar behemót.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/4 vágófegyverek: 23/9 (+2%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 20/69 (+6%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,61 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/94 2. nyomkövetés: 54/23 (+34%) 3. lopás: 8/25 (+13%)
4. mászás: 11/81 5. csapdakészítés: 19/17 (+5%) 6. csapdaészlelés: 29/23 (+1208%)
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 6/81 9. felderítés: 12/7 (+48%)
10. szörnyidomítás: 5/62 11. teológia: 20/93 (+26%) 12. taumaturgia: 16/25 (+16%)
13. versengés: 5/76 14. zene: 10/95 (+5%) 15. szörnyismeret: 24/84
16. pszi: 1/84 (+5%) 17. zárnyitás: 6/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 20/57 20. főzés: 5/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (3,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
pszi-ernyő (#64) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1253 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 98.78 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 szöges páncél (#65)
3 tinta (#101) 1 varkaudar páncél (#294) 1 vasalt bunkó (#181)
1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
196 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzpenge (#126) 1 fekete bőrcsizma (#247) 2 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rézsisak (#72)
1 tüskecsapda (#242) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 ubuk tüske (#131)
4 varkaudar csont (#1113) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
58
59
60
61
62
63
(44,60) szőrlajhár (#141)
(44,61) alattomos manó (#756), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109)
(45,59) Leah oltár, művészi porolit (#720), evaporőr (#69)
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), egy törpe nő, egy alakváltó férfi, szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173)
(46,60) félelem-járó (#56), Fairlight oltár
(46,61) Elenios oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720)
(46,62) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)
(47,61) Raia oltár, húsevő magszim (#67)

Üzenet küldése a karakternek