145. forduló, 147. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 20. 9h:14'
EZ A 507. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
508. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,-37] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: v 59 0 0 elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 6 3411 t. energia kisütése: 6 3411
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 73 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 276.]

a 45 3906 2 átadod a 45. tárgyat a 3906. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 2 kis bőrpajzsot Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

a 159 3906 1 átadod a 159. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaspajzsot Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

dd 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[129,-36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a piromenyét testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 16, gyógyulás: 7, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,-37] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1680 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kissé megkarcolgatod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a ryuku légiós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Hulk Hogannal. Leah ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy bronzsisakot, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Mentális auráját felismered, ő is gonosz.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 227.]

ep 256 120 építed a 256. tárgyat 120 pontért
Folytatod a külső falak építését. Nagy köveket pakolsz egymásra, jó vastag falat építesz. Jól megizzadsz a munkában. 120 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 107.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[130,-38] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 7 mérg. ubuk tüskét. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,-39] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku futárbérenc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku futárbérenc bal lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,-40] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy kérődző etra. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [104 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 16 keresed a 16. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy homokvarányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 1 509 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [3 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a garokk. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 287 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 15 (16) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 261/53 Jellem: gonosz (134) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 192/2 Pénz: 15 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/12
Eddig összesen 881 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 723 TP-t kaptál. Jelenleg 174 646 TP-d van. A következő szinthez még 5 354 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 16/29 (+12%)
ütőfegyverek: 15/73 lőfegyverek: 17/46 dobófegyverek: 8/8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
130,18 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/73 (+11%) 2. nyomkövetés: 40/64 (+28%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 10/12 (+6%) 5. csapdakészítés: 16/2 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/95
7. gyógyítás: 19/32 (+33%) 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 5/87
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 11/83 (+2%) 12. taumaturgia: 8/80 (+8%)
13. versengés: 3/78 (+9%) 14. zene: 5/83 (+3%) 15. szörnyismeret: 16/23
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 18/88 18. bányászat: 15/37

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 79.78 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bot (#4) 7 kaja (#2)
2 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaspajzs (#159)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 mérg. ubuk tüske (#137) 2 pirkit (#153) 38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131
-41
-40
-39
-38
-37
-36
-35
(129,-36) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 30. jellempróba, piromenyétek (#99)
(130,-40) kérődző etra (#368)
(130,-39) ryuku futárbérenc (#765), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, vortexmágus (#418)
(130,-38) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,-37) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, ryuku légiós (#361), Hulk Hogan (3264. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek