310. forduló, 312. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 25. 12h:23'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [373,63] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+3 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+341 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+208 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A plusz TU-kat 80 TVP-re váltod.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy taalru nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru bal vállát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga-féle szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga-féle szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru fejét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a taalru fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 812 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 42, gyógyulás: 18, összesen: -24 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 535.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: vv 188 182 28 elmormolod a 188. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-18 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 5. KP: kf 366 0 0 kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

* 6. KP: vv 156 120 12 elmormolod a 156. varázslatot a 120. varázslatot a 12. varázslatot
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 7. KP: vv 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 8. KP: bb 1205 1 0 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 9. KP: h 1101 0 0 használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

* 10. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy láth. észlelése varázs hatalmát. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 516.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

vps 205 VP spórolása: 205
Félreraktunk, letiltottunk neked 205 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 516.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Eljött a nagy pillanat! Kezedbe fogod a Végzet Kulcsát. Egy kékesen vibráló kapu kezd vibrálni előtted. Tétován megérinted, mire kirajzolódik előtted az első szint térképe. Ahhoz, hogy belépj, add ki ismét a H 2320 parancsot!

8 7 6 5 4 3 2 1
16 15 14 13 12 11 10 9
24 23 22 21 20 19 18 17
32 31 30 29 28 27 26 25
40 39 38 37 36 35 34 33
48 47 46 45 44 43 42 41
56 55 54 53 52 51 50 49
64
57 58 59 60 61 62 63

Ez a Végzet Vermének 1. szintje. [10 pontot használtál fel, van még 506.]

ek 7 12 35 t. energia kisütése: 7 12 35
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+35 szerencsejáték.) [-35 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 496.]

kb 211 10 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

vv 53 161 elmormolod az 53. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 492.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 053 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 491.]

kf 1645 kézbeveszed/felveszed az 1645. tárgyat
Leszeded hátasodról a trikornis nyerget, majd hátasodra teríted a díszes nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 486.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! [9 pontot használtál fel, van még 477.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 468.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! [9 pontot használtál fel, van még 459.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
A gejzír mellett ásol. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 450.]
A gejzír mellett ásol. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 441.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 432.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 423.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 414.]
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 405.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 396.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Az ásás eredménnyel járt! Találtál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 2 bronzhegyű nyíl. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] [9 pontot használtál fel, van még 387.]
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 378.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[372,62] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan mágus. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [371,62] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga-féle szablyát. Megmarkolva a Dhouga-féle szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga-féle szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 165, gyógyulás: 29, összesen: -136 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [370,61] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Találsz egy áldozati oltárt. (ld. enc.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sardullah Sharpa hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Thargodan mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[29 pontot használtál fel, van még 349.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[369,61] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga-féle szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga-féle szablyát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga-féle szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sziklaskorpió testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 793 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy taalru herceg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga-féle szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga-féle szablyával többször mélyen végigmetszed a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a taalru herceg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy pular kristály, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Messze hajítod a vacak kis Banyapók trófeát, és diadalmasan beszerzel egy taalru herceg trófeát. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 62, gyógyulás: 22, összesen: -40 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [369,60] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy taalru herceg lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz. 97 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga-féle szablyát. Megmarkolva a Dhouga-féle szablyát a másikra ugrasz. Dhouga-féle szablyával párszor kilyukasztod a taalru herceg bal karját. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a taalru herceg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 11 arany, egy pular kristály, 4 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 70, gyógyulás: 23, összesen: -47 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Főnix lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. [18 pontot használtál fel, van még 331.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! [9 pontot használtál fel, van még 322.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! [9 pontot használtál fel, van még 313.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 304.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 295.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 286.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 277.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
A gejzír mellett ásol. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 268.]
A gejzír mellett ásol. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 259.]
A gejzír mellett ásol. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 250.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 241.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 232.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 223.]

m 8 mozogsz északra
[369,59] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gejzírt. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anram Salle egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 214.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 205.]
A gejzír mellett ásol. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 196.]
A gejzír mellett ásol. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 187.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 178.]
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 169.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 160.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 6 arany. [9 pontot használtál fel, van még 151.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 142.]
A gejzír mellett ásol. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [9 pontot használtál fel, van még 133.]

hh 434 434 434 használod a 434. tárgyat a 434. tárgyat a 434. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 124.]
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Se kincs, se kriptabejárat. [9 pontot használtál fel, van még 115.]
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Nem találsz semmi fontosat. [9 pontot használtál fel, van még 106.]

vpf 205 VP elővétele: 205
Felszabadítottunk neked 205 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 111.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 121.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 126.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 131.]

v 198 364 64 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

368 369 370 371 372 373 374
58
59
60
61
62
63
64
(369,59) gejzír (#576), Raia oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), zafír sárkány (#329)
(369,60) taalru herceg (#307), gejzír (#576), Sheran oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(369,61) sziklaskorpiók (#339), Sheran oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, taalru herceg (#307)
(370,61) áldozati oltár (#586), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Thargodan mágus (#318)
(371,62) törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopszok (#338)
(372,62) Thargodan mágus (#318), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(373,63) taalru (#249)

[364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
[-100 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
63
64
65
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

[190,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Látsz egy bíborcserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-55 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 106.]

v 96 184 32 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

189 190 191
59
60
61
(190,60) 45. jellempróba, Leah oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

[184,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy a Lesz Vigasz néven ismert mulatóhely mellett sétálsz el, egy különösen dekoratív hölgyre leszel figyelmes, aki kedvesen rád mosolyog, majd feléd int, hogy lépj közelebb. Már szabadkoznál, hogy épp fontos küldetésben jársz, így sajnos most nem térhetsz be kártyázni, de a hölgy elmondja, hogy nem is ezért szólított meg, hanem mert az intézmény gazdája három belevaló kalandort keres alkalmi munkára, tehát ha van két társad, és szeretnétek egy kis pénzt keresni, gyertek vissza este, és beszéljétek meg vele a részleteket. (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 67 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din fanatikusa. Egy dalebg.kristályvértet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. irtó éremet, egy réztornyot, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy varkaudarölő éremet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy Káoszkígyót tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Strongbow. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: angyalok kesztyűje, Arsa potrohgyűrűje, bunthar zsák, csuklyavirág, esélynövelő, ezüstdarab, ezüsttőr, fekete gyöngy. Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 781 765 282 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 282. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

le 711 leveszed/lerakod a 711. tárgyat
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

tk 43 2385 81 többszemélyes kaland 43 2385 81
Ellenőrzöd, ki ért már ide: még senki. Most már csak várni kell! Amint Brynhildur ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 96.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
LE 366 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

ef 50 533 energia fejlesztése 50
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: kb 1205 1 0 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 7. BP: kf 1536 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Leszeded hátasodról a díszes nyerget, majd hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 36 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 36 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 7 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY)
Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak!

TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY)
A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levő taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyőzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak.

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 34 (54) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 48 (51) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 30 (36) Védekezés: 64 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 44/44 év
Egészség: 34 (39) Életpont: 504/433 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 27 (41) Varázspont: 1053/42 Pénz: 4427 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 90/38 Pszi pont: 366/810 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3900 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 885 TP-t kaptál. Jelenleg 4 062 411 TP-d van. A következő szinthez még 437 589 TP szükséges. Trófeáid: taalru herceg, magnetikus praglonc, kiütéses negátor. A 295. fordulódban 7071 arany került a bankszámládra. 7283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/40 ökölvívás: 31/0 szúrófegyverek: 23/29
vágófegyverek: 31/97 (+6%) ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 32/20 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Dhouga-féle szablya (#1426) (150%) << ököl (#28) (150%) << bányászcsákány (#434) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -19.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (20 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,32 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 190,60
Kedvenc táborhely: 160,66
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56, 88, 85, 82, 86, 90, 83, 92, 93, 91, 84, 87, 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 197 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/57 (+24%) 2. nyomkövetés: 88/64 (+30%) 3. mászás: 14/41
4. csapdakészítés: 30/79 (+7%) 5. csapdaészlelés: 15/11 6. gyógyítás: 31/5
7. titkosírás: 12/0 8. felderítés: 30/17 9. szörnyidomítás: 18/42
10. teológia: 39/74 (+26%) 11. taumaturgia: 45/75 (+33%) 12. szerencsejáték: 45/15 (+3900%)
13. versengés: 20/68 14. zene: 17/10 15. szörnyismeret: 54/52 (+37%)
16. pszi: 62/25 17. zárnyitás: 27/60 18. vadászat: 23/12
19. vitalitás: 1/49 20. bányászat: 31/86 (+9%) 21. úszás: 13/81
22. főzés: 22/32 (+11%) 23. csapatmunka: 7/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), elf tekercset (#683) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219)
mászol max. 1 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104), vörös rakolits (#356), liumbe (#349), massza (#217), trikornis herceg (#261), bávatag golombár (#165), degradátor (#210) (csak egyszer), xirnox (#122), miksziszi húsgólem (#126), zoloboo sámán (#230), Mnebolath (#237), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), Napsörény (#7004)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
semlegesek (#989), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), csápos otagi (#395), vércápa sámán (#281), quwarg parafenomén (#248), Kitaszított (#962), Raia szent lovagja (#239), Quwaxotix (#961), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28) nagyobb agypajzs (#120) erőpajzs I (#12)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) láth. észlelése (#78) óriáserő (#53)
varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212)
izomernyesztés (#33) >> kék rakolits (#754) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) agybénítás II (#246) >> quwarg parafenomén (#248)
agybénítás II (#246) >> nanda (#224) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> orbitális mackósajt (#229) direkt kontaktus I (#121) >> vérvágyó sólyom (#772)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Blounther apó (#972) varázsvédelem (#34) >> nanda (#224)
pszi-acéltorony (#98) >> bűbájlidérc (#761) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> Napsörény (#7004) elektromos pajzs (#51) >> Főmágus (#273)
varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778) varázsvédelem (#34) >> taalru (#249)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) védelem tűz ellen (#38) >> káoszteknőc (#235)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) varázsvédelem (#34) >> Dögvész (#7495)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 941 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 Dhouga-féle szablya (#1426) 1 * mágusölő (#422) 1 * rövid kard (#171)
1 ryuku szablya (#695) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
16 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 5 ezüsttollú nyíl (#363) 5 kerek kő (#19)
108 mérgezett vasnyíl (#187) 7 nyílvessző (#108) 47 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 malomkő (#1205) 4 tolmokov-koktél (#351) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * dentor vért (#573)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138) 1 királyi korona (#338)
1 optiri agysisak (#315) 1 * rubin koszorú (#1599)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 1 mithril kesztyű (#463)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * párducbőr övtáska (#1117) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
$1 * varkaudar csizma ($317) 2 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * roxati üvegszem (#443)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
1 csillogó nyakék (#1120) 1 csontamulett (#711) 9 gólem talizmán (#811)
5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1 * varkaudar fétis (#1826)
$1 * varkaudar szimbólum ($1528) 1 * virág szimbólum (#143) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645) 1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 135]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
22 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 105]
10 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 120]
12 kavadu iszák (#25) [bennük 82 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 38]
1 mágusszelence (#1076) [benne 5 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 5]
3 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 18]
6 sólyomcsőr (#1223) [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 67]
33 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 647]
2 szent kehely (#257) [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 261 csepp ugh méreg (#166), fér még: 135]
7 vizestömlő (#3) [bennük 81 korty víz (#27), fér még: 59]
15 zöld üveg (#82) [bennük 156 csepp ragasztó (#83), fér még: 144]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 alkímiázó üst (#341) 3 aranypikkely (#415)
1 aranytermő ládikó (#504) 5 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bányászlámpa (#1687) 1 bőrkantár (#1125) 1 bűvészpálca (#1639)
7 cirkuszi pergamen (#1233) 12 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
3 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 1 gyilkos méreg (#1265) 33 gyógykenőcs (#313)
1 hibátlan gyémánt (#680) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kisebb teleportkő (#1633)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
9 kristályfolyadék (#449) 3 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 lótuszfőzet (#448) 1 mágikus hátizsák (#735)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Niagren pálcája (#1101) 1 norgat kulcs (#471) 1 + nyílcsapda (#243)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 33 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 roxati zárfaló (#314) 18 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 1 teremtés zsákja (#818) 1 tl'urlang méreg (#946)
1 trikornis fókusz (#2169) 3 tubarkő (#700) 1 tudati fétis (#1151)
1 tűzfény (#686) 5 varázskő (#305) 1 viharmadár totem (#1260)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 adamantit (#627) 36 amniosz (#203) 4 arkog kő (#632)
2 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299) 29 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 1 csigakagyló (#1131) 3 csillezsályalevél (#1253)
4 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551) 2 dorony tüdő (#212)
13 dözmöng szív (#122) 59 drótszőr (#37) 25 Eldereth szilánk (#512)
1 era formázó minta (#418) 2 etra hályog (#712) 11 ezüstdarab (#326)
87 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 8 fokhagyma (#403)
$6 főnixtoll ($563) 2 fpi formázó minta (#419) 1 gór formázó minta (#444)
28 gyöngymangó (#135) 9 halcsont (#390) 1 hro formázó minta (#601)
1 jég dragnit (#1745) 2 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
3 kazmár gyökér (#205) 4 kék orchidea (#68) 23 kőszem (#304)
2 küklopsz szem (#643) 1 lidércesszencia (#1074) 7 liumbe hajtás (#655)
7 lótuszvirág (#447) 46 madártoll (#112) 40 mákrózsa virág (#56)
6 mihlanil (#539) 1 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa zafír (#381) 4 óndarab (#85) 5 ovimon-bogyó (#207)
9 polip szívóka (#391) $2 praglonc hártya ($215) 14 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 3 rakolits por (#669)
3 ramit kő (#226) 39 + remák szív (#264) 6 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 3 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 18 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
1 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702) 9 Thargodan esszencia (#328)
8 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 7 varányszem (#30)
18 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 220.37 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (17 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20)
1 csatabárd (#555) 10 extra takarmány (#1360) 1 féregbél (#1071)
50 ilkin érc (#232) 41 karbin plazma (#199) 3 kis ónixkulcs (#1110)
2 manakristály (#500) 1 Morgan kristálya (#659) 29 mutáns csont (#331)
2 nehezék (#258) 1 próbakő (#1664) 5 pszi kő (#248)
50 pular kristály (#239) 29 purifikátor háj (#269) 50 ramit kő (#226)
105 sáfránypor (#211) 3 tudás gyöngye (#522)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
250 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
967 kaja (#2) 251 mákrózsa virág (#56) 131 gyöngymangó (#135)
262 vasérc (#152) 814 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
263 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) 90 rézdarab (#70)
4 kötél (#92) 80 sallank karom (#128) 50 csuklyavirág (#133)
64 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 58 kvazár (#244)
265 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) 28 vas dobónyíl (#189)
2 csatabárd (#555) 212 nyílvessző (#108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) 2 alligátorbőr (#661) 5 sötét ital (#284)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 csuklyavirág (#133) 1 gyöngymangó (#135)
2 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
261 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 5 gyenge méreg (#26)
1 gyógykenőcs (#313) 5 kerek kő (#19) 1 küklopsz szem (#643)
10 mákrózsa virág (#56) 3 mihlanil (#539) 2 pular kristály (#239)
4 sáfránypor (#211) 1 sólyomcsőr (#1223) 3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

183 184 185
31
32
33
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, Strongbow (3355. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek