187. forduló, 189. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:25'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,82] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az umor-pióca (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vadászkést (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 116 60 58 t. energia kisütése: 116 60 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

h 1167 használod az 1167. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (egy recept számát)! [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ba 104 nem támadod a 104. szörnyet
BA 104 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 990 104 támadod a jó jelleműeket a 104. szörnyet
FT 990 parancs törölve. FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ftv 110 418 38 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 418. szörnyet a 38. varázslatot
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ftv 110 221 38 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 221. szörnyet a 38. varázslatot
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

fkt 410 3 felt. készítesz a 410. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 kígyóbőr övet. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [105 pontot használtál fel, van még 216.]

fkt 1264 3 felt. készítesz az 1264. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[100,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork bérgyilász nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért.
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [16 pontot használtál fel, van még 200.]

ea 87 1 eladod a 87. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ea 171 1 eladod a 171. tárgyat 1
Eladtál 1 rövid kardot. 23 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ea 111 2 eladod a 111. tárgyat 2
Eladtál 2 hosszú íjat. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 1170 10 megveszed az 1170. tárgyat 10
Vásároltál 10 fűszerkeveréket. 200 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Látsz egy templomot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy Orkhan Thai támad rád. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az Orkhan Thai bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 285, gyógyulás: 26, összesen: -259 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Tharr misszionáriusa. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy féregíz nyakpántot, egy gyakorlónadrágot, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy lordok övét, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy Numerinor karkötőjét, egy olimpiai rézmedált, egy q. taposó medált, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bumshir óriásmacska trófea, egy Morghatal A'ton trófea és egy tleikan főbíra trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Odin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,77] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [95 pontot használtál fel, van még 105.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[101,76] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,75] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vortexmágus testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Varkaudar szablyával megvágod a vortexmágus bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vortexmágus bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [99,74] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a pókvadász jobb hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bandita bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bandita testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a bandita jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [49 pontot használtál fel, van még 56.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[98,73] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [98,72] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült kardfogú fülemüle. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délre. [16 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 351 765 778 keresed a 351. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

szk 765 778 351 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 14, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

ORKHAN THAI (238. SZÖRNY)
Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 29 (38) Szint: 22 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 324/306 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 528/157 Pénz: 2530 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 48/42 Pszi pont: 195/450 EFejl: 4
Eddig összesen 1881 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 220 TP-t kaptál. Jelenleg 983 454 TP-d van. A következő szinthez még 16 546 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 9284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/73 szúrófegyverek: 14/88 (+11%) vágófegyverek: 27/61 (+9%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 26/20 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (200%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (8 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
98,72 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/5 2. nyomkövetés: 51/16 (+25%) 3. mászás: 6/18
4. csapdakészítés: 17/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/8 6. gyógyítás: 21/60
7. titkosírás: 7/60 8. felderítés: 19/70 (+37%) 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 16/13 (+17%) 11. taumaturgia: 21/10 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 12/86 (+18%) 14. zene: 7/11 15. szörnyismeret: 26/84 (+22%)
16. pszi: 31/12 (+2%) 17. zárnyitás: 18/58 18. vadászat: 8/7
19. bányászat: 23/7 (+12%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 12/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417)
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
kisebb tűzlehelet (#110) >> szutykos remák (#191) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) $3 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
6 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 7 mérgezett vasnyíl (#187)
5 rézgolyó (#343) 13 * tüske (#22) 6 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
3 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 3 kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
$1 * fekete bőrcsizma ($247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 58 csepp tinta (#101), fér még: 22]
8 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38]
7 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 84]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
24 sullár hólyag (#168) [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 442]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
16 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 192]
6 vizestömlő (#3) [bennük 104 korty víz (#27), fér még: 16]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576)
10 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313)
10 kaja (#2) 2 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243)
17 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 14 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 varkaudar látógömb (#1107) 2 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
56 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 6 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
7 dözmöng szív (#122) 40 drótszőr (#37) 9 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 2 fekete gyöngy (#99)
$6 főnixtoll ($563) $4 fülemüle agyar ($267) 1 galachmit (#310)
$1 gromak bőr ($268) 6 gyíkfű (#201) 25 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 4 kék orchidea (#68) 5 kvazár (#244)
161 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383)
14 mutáns csont (#331) 30 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269) 2 ramit kő (#226)
22 + remák szív (#264) 13 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
4 surranó kígyó bőr (#47) 4 Thargodan esszencia (#328) 1 vadász tatu bőr (#15)
$1 + vapár ág ($110) 10 vasérc (#152)

Összsúly: 110.57 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 elit csatavért ($295) $2 nagy vaspajzs ($161) 84 sallank karom (#128)
1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305) 32 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
53 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csuklyavirág (#133)
1 ezüst karkötő (#158) 2 gyöngymangó (#135) 2 hosszú íj (#111)
2 kaja (#2) 11 kazmár gyökér (#205) 2 rézsisak (#72)
1 rövid kard (#171) 25 spiritusz (#170) 12 surranó kígyó bőr (#47)
2 tüske (#22) 4 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 fülemüle agyar (#267) 10 fűszerkeverék (#1170) 3 kígyóbőr öv (#410)
1 magszim bél (#103) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228)
1 teremtés zsákja (#818) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(98,72) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)
(98,73) kardfogú fülemüle (#146), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)
(99,74) Dornodon rúnaköve, pókvadászok (#59), bandita (#758)
(100,75) vadász tatuk (#10), Tharr oltár, 42. jellempróba, vortexmágus (#418)
(100,78) tüskés harci gromak (#156), Leah oltár, Orkhan Thai (#238), Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 42. jellempróba, Odin (1248. kalandozó)
(100,79) az 51. labirintus bejárata, Fairlight oltár, orgyilkos (#131)
(100,80) ork bérgyilász (#781), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131)
(101,76) vérfürdető magszim (#148), Fairlight rúnaköve, Sheran oltár
(101,77) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, 255. jellempróba, 50. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek