116. forduló, 118. beállítás forduló, Hasszán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 18. 12h:02'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3379
SZÁMLA : XXXX

HASSZÁN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Implanttal. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy ragyogóan fehér, aranyszínű napkorongokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó mindent átható jóság és szinte vakító fénnyel izzó mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Raia ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. KP: kf 815 0 0 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

ek 273 1 6 t. energia kisütése: 273 1 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 193.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kt 2368 6 elkészíted a 2368. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 éjurnát. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 123.]

ek 503 72 57 t. energia kisütése: 503 72 57
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

132 133 134
44
45
46

[72,57] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[72,58] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 csontpálcát 30 aranyért, 30 drótszőrt 60 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 7 lajhár csontot 21 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 7 ubuk tüskét 7 aranyért, 16 varányszemet 16 aranyért, 12 vízionár szemet 36 aranyért, 4 xirnox szivet 40 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 108.]

bb 367 128 135 beraksz a bankba a 367. tárgyat (128 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Trákin csákányát. Beraksz a bank széfjébe 45 sallank karmot. Beraksz a bank széfjébe 4 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ve 104 megveszed a 104. tárgyat
Vásároltál 1 fémrudat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,45] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,46] A hegyvidéket síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztető valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (707. épület.)
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

be 707 bemész a 707. épületbe
Mikor közelebb óvakodsz, már látod, hogy amit az imént még egy hatalmas rovarfejnek néztél, az valójában egy épület, bár a külső falát tényleg fényesre csiszolt, olajjal tartósított, üres quwarg-héjak alkotják! Az ajtóként funkcionáló, harapásra nyitott szájszerv felett egy jól kivehető embléma virít: Egy eltaposott quwarg! Fogalmad sincs, hogy hány szint bújhat meg a húsz méter magas toronyban, és vajon milyen mélyen nyúlhat le a föld alá, de a nagy sürgés-forgásból mindenesetre úgy látszik, érdemes lenne neked is benézned.
Mikor végre a bejárathoz vezető kaptató tetején állsz, és belebámulsz az előtérbe, a szemed lassan hozzászokik a félhomályhoz. Odabent egy hatalmas terem rejtőzik, a középpontjában pedig egy emelvényt pillantasz meg. Egy óriási kristály! Valami fura szerkezet tartja, amin színes fények villódznak. Amikor a csarnoknak is beillő helyiség ügyeletes vigyázója felfigyel tanácstalanságodra, közelebb jön, és szívélyesen beljebb invitál.
- Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogyan voltak képesek azok az ostoba quwargok az invázió rövidke ideje alatt olyan szervezetten harcolni, és oly sok kárt okozni. Nos mi, a Vasalt Bunkók, rájöttünk a titkukra! Sok-sok ősquwargot, és kisebb quwarg istenséget kellett kivallatnunk, mire eljutottunk a bestiák létsíkjára, de végül sikerrel jártunk. Keserves harcok árán törtünk utat az ősquwarg-kristályhoz aztán, mire sikerült ezt a parányi darabkát lehasítanunk, és ellopnunk belőle. Ebbe a varázseszközbe gyűjtötték a quwarg mentalisták, parafenomének és agyfürkészek a tőlünk ellesett tudást, hogy aztán azt a saját javukra fordítsák. Ebben a kristályban a világmindenség összes szörnyének leírása benne rejlik! Bizony.
- És mit kellene tennem, hogy részesülhessek ebből a tudásból? - kérded bizonytalanul.
- Minden egyes információ 10 aranyba kerül, a fenntartási költségek miatt, hisz tudod... és el kell mondjam, hogy sajnos a kristály tudásának letapogatására csak a Vezérünk képes, az egész KT együttes koncentrációját felhasználva. Ráadásul az adatok kódolva vannak, így csak akkor kaphatsz leírást a szörnyről, ha azt a vezérünk is ismeri. [Add ki a BE <épület száma> <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 5 TVP-ért, és megkapod az 1. és 2. szörny enciklopédiáját. A harmadik paraméter megadása nem kötelező. Ha a megadott szörnyről nem rendelkeznénk ismeretekkel, természetesen nem kell fizetned. Egy fordulóban max. ötször használhatod az épületet, mert az ősquwarg-kristály ezután kimerül, már nem lesz képes több csodára.] [5 pontot használtál fel, van még 93.]

be 707 7084 760 bemész a 707. épületbe
Betotyogsz a Bunkó Akadémia épületébe. A teremfelügyelő udvariasan üdvözöl, és mutatja, hogy épp senkire nem kell várnod, máris feltöltheted magad ismeretekkel. Leperkálod a 20 aranyat. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy drakolich. (ld. enc.) A másik szörnyet, amit a kristály mutat, ezelőtt is ismerted. [5 pontot használtál fel, van még 88.]

ba 7084 9089 nem támadod a 7084. szörnyet a 9089. kalandozót
BA 7084 parancs tárolva. BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

ftv 47 760 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 760. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

t 9095 1 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 6 7 mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra
[135,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nano Pallanthoff egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy érző szívű dromedár közeledik. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Wassermann Bobó előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bunthar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a bunthar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Mallon botjával megcsapod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 59, gyógyulás: 7, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy noth szellem. (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Poomr Ko trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő noth szellem trófeát. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 7 angyalok gyűrűjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 734 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 10, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94100.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 69 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy érző szívű dromedár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[134,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Wassermann Bobó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz lord.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mallon botjával megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Magad mögé lököd a pitiáner noth szellem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szubreális vámpír trófeát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 736 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 10, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94300.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [135,45] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vörös rakolits közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits farkát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 40, gyógyulás: 1, összesen: -39 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 74 életpontot! Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mallon botjával megütöd a drakolich testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a drakolich farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 738 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 10, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94500.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nano Pallanthoff formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 15 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 15 tükröt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: le 815 0 0 leveszed/lerakod a 815. tárgyat
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 5. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

Sorvadsz (-1 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 17, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz.

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.

SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

KARAKTERLAP

Hasszán, egy kopasz, félszemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 263 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 472 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 20/28 év
Egészség: 22 Életpont: 268/190 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 352/58 Pénz: 2076 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 40/4 Pszi pont: 113/151 EFejl: 12
Eddig összesen 1499 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 847 TP-t kaptál. Jelenleg 609 869 TP-d van. A következő szinthez még 190 131 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, szubreális vámpír. A 113. fordulódban 3065 arany került a bankszámládra. 3065 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/18 vágófegyverek: 19/2 ütőfegyverek: 27/27 (+15%)
dobófegyverek: 24/91 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -13.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (14 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
135,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
Kedvenc táborhely: 72,57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 80 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/17 (+60%) 2. nyomkövetés: 28/19 (+40%) 3. mászás: 1/77
4. csapdakészítés: 17/45 (+26%) 5. csapdaészlelés: 1/84 6. gyógyítás: 6/90
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 4/77 9. szörnyidomítás: 3/85
10. teológia: 21/60 (+6%) 11. taumaturgia: 20/39 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/59
13. versengés: 9/3 14. zene: 1/71 15. szörnyismeret: 19/29
16. pszi: 19/32 (+5%) 17. zárnyitás: 2/65 18. vadászat: 4/70
19. vitalitás: 1/23 (+123%) 20. bányászat: 16/32 (+12%) 21. főzés: 8/3
22. csapatmunka: 1/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
elfogod uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
csontváz lord (#177), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), hegymélyi lidérc (#7084), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
mentális pajzs (#72) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) fürgülés (#92) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 33, 34, 35, 36, 53, 72, 73, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 47.
Kész: 1, 9.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * Mallon botja (#1526)
24 szögletes kő (#17)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363)
Dobófegyverek
3 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 4 + tolmokov-koktél (#351)
10 ubuk dobónyíl (#138) 12 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
6 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
2 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253) 1 rothasztó talizmán (#815)
2 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 Eldaran karkötője (#373) 1 * réz papi karkötő (#307) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
7 angyalok gyűrűje (#529) $1 * regeneráló gyűrű ($254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
6 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 10]
26 éjurna (#2368) [bennük 6 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 254]
5 fűszertartó (#210) [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 87 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 120]
5 vizestömlő (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 57]
6 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 110]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 6 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 Az idő kulcsa (#2349) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
1 cirkuszi pergamen (#1233) 8 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
1 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576) 8 gernim balzsam (#1894)
6 gyógykenőcs (#313) 26 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615)
3 Korrum pálcája (#1545) 1 ¤ manakristály (#500) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671)
25 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sejtfiatalító (#1408)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 3 tapasztalatkő (#975)
1 teremtés zsákja (#818) 3 tudás gyöngye (#522) 3 varázskő (#305)
4 + zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 amniosz (#203) 3 bunthar bőr (#733) 13 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122) 4 elkarog szőr (#665)
3 evaporőr háj (#105) 14 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310)
$1 gromak bőr ($268) 11 gyíkfű (#201) 6 halálvirág (#2371)
12 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68) 204 madártoll (#112)
16 mákrózsa virág (#56) 15 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116)
28 pirkit (#153) 13 quwarg tojás (#360) $1 rakolits por ($669)
2 remák szív (#264) 6 rókafarok (#124) 2 sámán erszény (#650)
1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29)
2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) $1 szvó-ektoplazma ($151)
1 Tiume batyuja (#660) 15 tükör (#43) 1 varkaudar tekercs (#653)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 109.99 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 bányászcsákány (#434) 10 evaporőr háj (#105)
9 grifftojás (#179) 13 gyöngymangó (#135) 3 purifikátor háj (#269)
3 sáfránypor (#211) 45 sallank karom (#128) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 Trákin csákánya (#367) 5 varkaudar csont (#1113) 12 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 csontpálca (#329) 30 drótszőr (#37)
6 éjkő (#2369) 2 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 1 kaja (#2) 1 királyi korona (#338)
7 lajhár csont (#236) 1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mocsári penke (#148) 45 sallank karom (#128) 3 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 Trákin csákánya (#367) 7 ubuk tüske (#131)
16 varányszem (#30) 19 víz (#27) 12 vízionár szem (#102)
4 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
468 arany (#50) 7 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranyló ugarhéj (#100)
6 bomló esszencia (#2367) 3 bunthar bőr (#733) 6 éjurna (#2368)
1 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
1 gyíkfű (#201) 1 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68)
15 mákrózsa virág (#56) 1 sáska amulett (#668) 15 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136
43
44
45
46
47
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érző szívű dromedár (#753)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Elenios oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(134,45) művészi porolit (#720), bunthar (#396), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), szubreális vámpír (#223)
(134,46) erszényes elkarog (#354), Bunkó Akadémia (#707), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba
(135,45) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), érző szívű dromedár (#753), bunthar (#396), vörös rakolits (#356), élőholt quwarg (#202), drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek