Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 18. 12h:02' EZ A 176. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD 177. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3379 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 5. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 273 1 6 | t. energia kisütése: 273 1 6 |
fkt | felt. készítesz |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 2368 6 | elkészíted a 2368. tárgyat (6 darabot) |
ek 503 72 57 | t. energia kisütése: 503 72 57 |
132 | 133 | 134 | |
44 | |
|
|
45 | |
|
|
46 | |
|
|
[72,57] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bb 367 128 135 | beraksz a bankba a 367. tárgyat (128 darabot) |
ve 104 | megveszed a 104. tárgyat |
m 6 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [134,46] A hegyvidéket síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
be 707 | bemész a 707. épületbe |
be 707 7084 760 | bemész a 707. épületbe |
ba 7084 9089 | nem támadod a 7084. szörnyet a 9089. kalandozót |
ftv 47 760 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 760. szörnyet |
t 9095 1 | támadod a 9095. kalandozót |
m 1 6 7 | mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [134,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Wassermann Bobó előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bunthar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a bunthar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Mallon botjával megcsapod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 59, gyógyulás: 7, összesen: -52 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Poomr Ko trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő noth szellem trófeát. 1 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mallon botjával megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Magad mögé lököd a pitiáner noth szellem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szubreális vámpír trófeát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [135,45] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vörös rakolits közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits farkát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 40, gyógyulás: 1, összesen: -39 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich jobb első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mallon botjával megütöd a drakolich testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a drakolich farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 5. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
BUNTHAR (396. SZÖRNY) A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY) Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. |
SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY) Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia. |
Erő: | 24 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 263 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 472 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/28 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 268/190 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 19 (27) | Varázspont: | 352/58 | Pénz: | 2076 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 40/4 | Pszi pont: | 113/151 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/18 | vágófegyverek: | 19/2 | ütőfegyverek: | 27/27 (+15%) |
dobófegyverek: | 24/91 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -13.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (14 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
135,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135 |
Kedvenc táborhely: 72,57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 80 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/17 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 28/19 (+40%) | 3. mászás: | 1/77 |
4. csapdakészítés: | 17/45 (+26%) | 5. csapdaészlelés: | 1/84 | 6. gyógyítás: | 6/90 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 4/77 | 9. szörnyidomítás: | 3/85 |
10. teológia: | 21/60 (+6%) | 11. taumaturgia: | 20/39 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 1/59 |
13. versengés: | 9/3 | 14. zene: | 1/71 | 15. szörnyismeret: | 19/29 |
16. pszi: | 19/32 (+5%) | 17. zárnyitás: | 2/65 | 18. vadászat: | 4/70 |
19. vitalitás: | 1/23 (+123%) | 20. bányászat: | 16/32 (+12%) | 21. főzés: | 8/3 |
22. csapatmunka: | 1/80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
elfogod uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
csontváz lord (#177), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), hegymélyi lidérc (#7084), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
mentális pajzs (#72) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fürgülés (#92) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 33, 34, 35, 36, 53, 72, 73, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 47. |
Kész: 1, 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | Mallon botja (#1526) | |
24 | szögletes kő (#17) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 4 | + | tolmokov-koktél (#351) | ||
10 | ubuk dobónyíl (#138) | 12 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
6 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
Övek | ||||||||
2 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |
2 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) | $1 | * | umbatari karkötő ($278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
7 | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | * | regeneráló gyűrű ($254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | + | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 10] | |||||
26 | éjurna (#2368) | [bennük 6 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 254] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 87 csepp spiritusz (#170), fér még: 53] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 120] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 57] | ||||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 110] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | Az idő kulcsa (#2349) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bőrkantár (#1125) | ||
1 | cirkuszi pergamen (#1233) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
1 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 8 | gernim balzsam (#1894) | |||
6 | gyógykenőcs (#313) | 26 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | |||
3 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | ¤ | manakristály (#500) | 2 | mászókampó (#165) | ||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
25 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | sejtfiatalító (#1408) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 3 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 3 | varázskő (#305) | |||
4 | + | zárnyitó készlet (#39) | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 3 | bunthar bőr (#733) | 13 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | 4 | elkarog szőr (#665) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 14 | ezüstdarab (#326) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | galachmit (#310) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 11 | gyíkfű (#201) | 6 | halálvirág (#2371) | |||
12 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | 204 | madártoll (#112) | |||
16 | mákrózsa virág (#56) | 15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
28 | pirkit (#153) | 13 | quwarg tojás (#360) | $1 | rakolits por ($669) | |||
2 | remák szív (#264) | 6 | rókafarok (#124) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
2 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfin (#676) | $1 | szvó-ektoplazma ($151) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 15 | tükör (#43) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 109.99 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | bányászcsákány (#434) | 10 | evaporőr háj (#105) | 9 | grifftojás (#179) | 13 | gyöngymangó (#135) | 3 | purifikátor háj (#269) | 3 | sáfránypor (#211) | 45 | sallank karom (#128) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 5 | varkaudar csont (#1113) | 12 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | csontpálca (#329) | 30 | drótszőr (#37) | |||
6 | éjkő (#2369) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | |||
7 | lajhár csont (#236) | 1 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 45 | sallank karom (#128) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
16 | varányszem (#30) | 19 | víz (#27) | 12 | vízionár szem (#102) | |||
4 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
468 | arany (#50) | 7 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
6 | bomló esszencia (#2367) | 3 | bunthar bőr (#733) | 6 | éjurna (#2368) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 5 | ezüstdarab (#326) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | sáska amulett (#668) | 15 | tükör (#43) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
43 | |
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|