217. forduló, 219. forduló, Chuang Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 26. 15h:04'
EZ A 701. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
702. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3324
SZÁMLA : XXXX

CHUANG LEE KALANDJAI


71 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
A táborozás 4. napján találkozol ShinLon. Raia ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy Jerome köpenyét visel. Ruházatát egy ragyás burástya trófea, egy karmos tankány trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy vadász tatu viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. Régóta gondolkozol azon, hogy jó lenne néha gyakorlásképpen harcolni, mint régen a kolostorokban. Most úgy látszik, összejön egy kis barátságos bunyó. Igen! Láthatóan vigyáztok nagyon egymásra, nehogy sérülést okozzatok. Az edzés végeztével felfrissülve, testben-lélekben megerősödve elbúcsúzol fajtársadtól. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy kétfejű troll trófea és egy ekharion bébi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tc Mayer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 7. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy lánghordozó gyűrűt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dulmina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 11. napon összeakadsz Darl Sadornarral. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy sárga erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tűzoszlopon átrepülő ALAKVÁLTÓ. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki kaját. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 10 kaját. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 32. napon összeakadsz egy rövid aranyhajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre sárga. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy örökkéval.gyémántját visel. Felszerelését egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lieen Su . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 37. napon ismét találkozol Lieen Su val . Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 58. napon összeakadsz egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mr. ?. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 58. napon újból összefutsz Mr. ?-lel. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 60. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy sarki óriásteknős trófea, egy lábascet trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szigorú. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Mindketten levetitek páncéljaitokat, pajzsotokat leteszitek, és puszta ököllel küzdeni kezdtek. Szinte érezhető, ahogy vibrál körülöttetek a KÍ. A meccs végeztével mindketten jobban érzitek magatokat és megígéritek egymásnak, hogy lesz folytatás.
A 64. napon egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a gnóm boltos (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) nap szimbólumot (ld. enc.). Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!... Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 532.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 3. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 502.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

fkt 114 20 felt. készítesz a 114. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 497.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 487.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,86] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Csillag lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. (ld. enc.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Csontszablyával kicsit megvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csontszablyával épp hogy megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 471.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kőkést. [3 pontot használtál fel, van még 468.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[97,85] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a sült pockot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [97,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csontszablyával felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.


(Továbbmész...) [97,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Csontszablyával épp hogy eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Csontszablyával megcsapod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [61 pontot használtál fel, van még 407.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[98,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett élőholt quwarg lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csontszablyával épp hogy megvágod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) {GYD:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Csontszablyával kissé megkarcolod az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 68, gyógyulás: 11, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Elenios felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Carmen El Saphir. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Társad öles léptekkel közeledik feléd. Véred téged is arra késztet, hogy levesd páncélzatodat, és elfogadd a kihívást. A küzdelem végére jól leizzadtatok - nem ártana egy vízesés után nézni. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [99,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Csontszablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Csontszablyával megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Csontszablyával kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 11, gyógyulás: 68, összesen: +57 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [37 pontot használtál fel, van még 370.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 99 arany. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy woor-antilop. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shelina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy szürke rinocérosz trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy homokféreg! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [9 pontot használtál fel, van még 361.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 326.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összefutsz Szigorúval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy sarki óriásteknős trófea, egy lábascet trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod jóval mélyebb, mint a másiké. Barátságos párviadal veszi kezdetét, puszta kézzel, páncélok nélkül. Emlékeidben felrémlik egy kép; hiszen így gyakoroltak a szerzetesek is a kolostorokban, már jóval a Tűzvihar előtt is. Jól esett ez a kis küzdelem. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [9 pontot használtál fel, van még 267.]

ve 348 1 megveszed a 348. tárgyat 1
Vásároltál 1 shinai gömböt. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 304148 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,79] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Csontszablyával kissé megkarcolod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy , göndör hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy vérfürdető magszim trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Albört Einkő. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. Bőre teljesen fehér! Dornodon kisebb papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy gyöngysort, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Lord Kovács József trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hamariberkenye. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz Basszuskulccsal. Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ryuku karvédőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy karmos tankány trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[9 pontot használtál fel, van még 256.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
Nincs tudatpontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
[5 pontot használtál fel, van még 251.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 250.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 559 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.

KARAKTERLAP

Chuang Lee, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr kisebb papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 146 cm
IQ: 28 Támadás: 22 Agresszió: 4 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 24 Életpont: 310/344 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 186/114 Pénz: 530 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 8/0 EFejl: 6
Eddig összesen 1064 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2690 TP-t kaptál. Jelenleg 420952 TP-d van. A következő szinthez még 29048 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, áeratikus hasnyák, miksziszi húsgólem. A 218. fordulódban 99 arany került a bankszámládra. 99 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/72 (+1%) szúrófegyverek: 1/52 vágófegyverek: 13/29 (+25%)
ütőfegyverek: 1/91 lőfegyverek: 22/0 dobófegyverek: 11/0

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); tüske (#22) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/71 2. nyomkövetés: 56/82 (+20%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 6/30 (+4%) 5. csapdakészítés: 13/69 6. csapdaészlelés: 2/75
7. gyógyítás: 57/88 8. titkosírás: 2/93 9. felderítés: 8/75
10. szörnyidomítás: 5/39 11. teológia: 13/77 (+43%) 12. taumaturgia: 11/49 (+8%)
13. szerencsejáték: 2/0 14. versengés: 1/79 15. harcművészetek: 28/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 10/15 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 18/58 20. bányászat: 13/60 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), kobudera (#8), őrjáratozó katona (#274), áeratikus hasnyák (#243), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 18598. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1244.

Összsúly: 59.18 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sallank karom (#128) 1 vérvörös rózsa (#1622) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
530 arany (#50) 5 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 kőkés (#6) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 rézdarab (#70) 12 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(97,83) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(97,84) mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(97,85) Leah oltár, tűzrakó hely (#1169)
(98,82) élőholt quwarg (#202), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Carmen El Saphir (5909. kalandozó)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Shelina (5307. kalandozó), egy elf nő
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), manaelementál (#290)
(99,81) útonálló (#130), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Szigorú (3818. kalandozó)
(101,79) sóhajtó dorony (#112), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Albört Einkő (1991. kalandozó), Hamariberkenye (2430. kalandozó), Basszuskulcs (3253. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek