242. forduló, 244. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 23. 9h:33'
EZ A 365. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
366. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SZÜRKE KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 dözmöng szivet (1499 arany kikiáltási áron), 20 dözmöng szivet (1498 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Epameinóndasz, amikor összefutottatok, adott neked egy ősmágus fülbevalóját (ld. enc.). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. Minden varázserőd visszatért. (+413 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 660. hetének nyerőszámai: 7, 15, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg harcos nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 615. tárggyal
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 356.]

le 511 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

a 511 3554 1 átadod az 511. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Eldereth kristályt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

a 642 3554 2 átadod a 642. tárgyat a 3554. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 áldott követ Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

kf 531 831 533 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 831. tárggyal az 533. tárgyat
A fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 346.]
A válladra helyezed a Batharak vállemezét. [0 pontot használtál fel, van még 346.]
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

a 449 3554 2 átadod a 449. tárgyat a 3554. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 kristályfolyadékot Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

aa 314 313 310 átadod a 314. tárgyat a 313. tárgyat a 310. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 roxati zárfalót Lord Vader részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 gyógykenőcsöt Lord Vader részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 galachmitot Lord Vader részére. [15 pontot használtál fel, van még 326.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(160,60) quwarg harcosok (#201)

[183,31] Épületek tűnnek fel.

Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 3 bőrsisakot 15 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 4 szvó-ektoplazmát 40 aranyért, 6 ubuk dobónyílat 30 aranyért, 11 ubuk tüskét 11 aranyért, 30 ugh mérget 60 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért.
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 311.]

ve 124 40 megveszed a 124. tárgyat 40
Vásároltál 40 rókafarkat. 240 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ve 42 2 megveszed a 42. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

kre 124 122 6 kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot)
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 dözmöng szivet. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 309.]

m 8 7 2 mozogsz északra, északnyugatra, keletre
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 98, gyógyulás: 16, összesen: -82 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[160,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [161,60] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nyu-shuriken. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy orgoró jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró ollóját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az orgoró bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy varkaudar lándzsa. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 239.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[160,59] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lord Kis Se lábát masszírozza. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy legyengült drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megbököd a drakolich nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 18 kerek kő. Elteszed őket. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [160,58] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy gumifát. Látsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vadász quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg bal oldalát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [160,57] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a dögkeselyű fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[161,57] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ipari Áram. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Gita D'Sycurral. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy tollaskígyó trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+9 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [162,57] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [163,57] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl, egy vas dobónyíl, egy orgyilkos tőr, egy mérg. ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 119.]

m 3 mozogsz délkeletre
[164,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Warrax hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 109.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy arató csattanat életének!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimvelmukk". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 89.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 79.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy stukilövedéket! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 865. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 24, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 59 pontod maradt, ebből a következő körre 59 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 443 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY)
Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 59 Menekülés: 35 % Életkor: 7/8 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 414/267 Jellem: jó (304) Tul. pont: 4
Szerencse: 38 (42) Varázspont: 897/454 Pénz: 3648 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 168/282 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 133
Eddig összesen 2117 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18029 TP-t kaptál. Jelenleg 1425486 TP-d van. A következő szinthez még 274514 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, purifikátor császár. A 237. fordulódban 20817 arany került a bankszámládra. 21337 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: * 29
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 66 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 17 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 54 (+10) 12. taumaturgia: 76 (+19)
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 10 15. harcművészetek: 1
16. zene: 3 17. szörnyismeret: 13 18. pszi: 29
19. zárnyitás: 2 20. vadászat: 2 21. bányászat: 22
22. úszás: 5 23. főzés: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 3 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 Eldereth kristály (#511) 3 fekete gyöngy (#99) 3 galachmit (#310)
2 gromak bőr (#268) 1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 kristályfolyadék (#449) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 óndarab (#85)
1 roxati zárfaló (#314) 1 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8)
6 ubuk dobónyíl (#138) 11 ubuk tüske (#131) 26 ugh méreg (#166)
1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 6 dözmöng szív (#122) 18 kerek kő (#19)
1 kőszem (#304) 7 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mutáns csont (#331) 34 rókafarok (#124) 5 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 1 varkaudar lándzsa (#224) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,57) áeratikus hasnyák (#243), patak, dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(160,58) patak, gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, vadász quwarg (#241)
(160,59) quwarg királynők (#153), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), drakolich (#760)
(160,60) quwarg harcosok (#201), szopógödör (#177), élőholt quwarg (#202)
(161,57) a 86. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Gita D'Sycur (4721. kalandozó)
(161,60) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(162,57) bávatag golombár (#165), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(163,57) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263)
(164,58) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek