113. forduló, 115. forduló, Dharlon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 5. 9h:05'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3120
SZÁMLA : XXXX

DHARLON KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,49] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[65,50] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,51] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a piromenyét nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy woor-antilop. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a woor-antilop testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 256.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip puha testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip puha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 242.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[66,52] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy alattomos manó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alattomos manó verdeső szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az alattomos manó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alattomos manó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alattomos manó bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve.

(Továbbmész...) [68,54] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy fabontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a fabontó szójer nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
Összeakadsz Novalis Denahival. Elenios tanítványa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy északi aurach trófea, egy proteinfecske trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy széncinege piheg a vállán. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[27 pontot használtál fel, van még 215.]

kt 138 6 elkészíted a 138. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 ubuk dobónyílat. [60 pontot használtál fel, van még 155.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[69,55] A terep továbbra is ritka erdő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [70,56] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy kék orchideacserjét.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,57] A terep továbbra is ritka erdő.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [27 pontot használtál fel, van még 128.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[71,58] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy karmazsin huhogó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,59] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 antilopbőrt 3 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 80.]

ea 64 2 eladod a 64. tárgyat 2
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ea 100 5 eladod a 100. tárgyat 5
Eladtál 5 aranyló ugarhéjat. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ea 169 3 eladod a 169. tárgyat 3
Eladtál 3 uzbány csőrt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 6 188 45 eladod a 6. tárgyat a 188. tárgyat a 45. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 7 mérg. ubuk dobónyilat. 49 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad kis bőrpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 714 57 237 eladod a 714. tárgyat az 57. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 3 tankány karmot. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

ee 242 15 172 eladod a 242. tárgyat a 15. tárgyat a 172. tárgyat
Eladtál 5 tüskecsapdát. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 3 téfea-agyat. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 80.]

ve 176 3 megveszed a 176. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ve 152 1 megveszed a 152. tárgyat 1
Vásároltál 1 vasércet. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: alakváltás 13
Átváltozol egy gyönyörű nekrofun bonsaivá! [3 pontot használtál fel, van még 74.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sóhajtó dorony. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dharlon, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Sheran tanítványa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 184 cm
IQ: 22 Támadás: 16 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 253/190 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 124/86 Pénz: 230 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/8
Eddig összesen 460 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1256 TP-t kaptál. Jelenleg 85348 TP-d van. A következő szinthez még 34652 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, ulkor jéglény, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 19 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 10 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (70%) << rövid kard (#171) (60%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 24
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 8 11. taumaturgia: 1 12. versengés: 3
13. zene: 8 (+1) 14. szörnyismeret: 6 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 13 17. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), proteinfecskét (#139) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bibircsók-óriás (#120) (csak egyszer), korinthai amőba (#420) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Don Kermorwan (#3838), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10679. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

Összsúly: 53.35 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aranyló ugarhéj (#100) 1 bőrsisak (#57) 2 csontszablya (#64)
1 evaporőr háj (#105) 1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45)
6 madártoll (#112) 7 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rőtmanó kacagány (#714) 6 sünmedve tüske (#14) 3 tankány karom (#237)
3 téfea-agy (#172) 4 tüskecsapda (#242) 6 ubuk tüske (#131)
3 uzbány csőr (#169) 1 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
212 arany (#50) 3 fabontó (#106) 1 huhogó bibe (#332)
4 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 6 ubuk dobónyíl (#138)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(65,51) mély kút (#93), 42. jellempróba, piromenyét (#99), woor-antilop (#31), topránypolip (#86)
(66,52) alpesi tehén (#91), Leah oltár
(67,53) alattomos manó (#756), Fairlight rúnaköve
(68,54) fabontó szójer (#71), Novalis Denahi (2850. kalandozó)
(70,56) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(71,57) Chara-din monolitja (#534)
(71,58) Dornodon rúnaköve, karmazsin huhogó (#185)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, manaelementál (#290), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek