550. forduló, 557. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 15. 20h:08'
EZ A 1285. JÁTÉKHETED, 551. FORDULÓD
1286. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [245,80] koordinátán.
A K.T. tagjai közül eddig 6 szavazott a vezető leváltására, közülük 6 Crazt javasolta új vezetőnek. A leváltáshoz még 17 szavazatra van szükség. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. Az aranytermő erszény 110 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+515 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+151 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy bo'adhun éjhozó nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 743.]

* 1. KP: vv 443 224 127 elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 741.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 741.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 739.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 739.]

* 3. KP: vv 220 19 58 elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 734.]

* 4. KP: vv 13 26 11 elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Fürgén varázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 728.]

* 5. KP: vv 71 120 157 elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 722.]

* 6. KP: v 169 12 0 elmormolod a 169. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 717.]

* 7. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+92 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szellemdarázs.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (7 támadással 730 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a szellemdarázs testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szellemdarázs farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +51 életerő. 9 445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 230, gyógyulás: 55, összesen: -175 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 687.]

* 8. KP: v 15 429 2 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kaktuszbogyó. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 677.]

* 9. KP: vv 227 188 123 elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 123. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 677.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 673.]

* 10. KP: vv 377 0 0 elmormolod a 377. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 671.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 641.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 611.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 581.]

h 937 használod a 937. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag raaba-főzetet. A hatás rögtön érezhető! ( védő aura vesz körbe, ellenfeleid kevesebbet fognak sebezni.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

kno 16 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az aranyfecske bal szárnyát. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével súrolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +51 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 571.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 263 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 551.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 521.]

be 1177 bemész az 1177. épületbe
A szentély közepéig sétálsz. Istened figyeli minden mozdulatodat - támad a hirtelen érzésed. Mindened beleadod az ezt követő imába, és az meghallgattatik ezen a szent helyen. (+512 életerő.) (+2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Elégedetten távozol. [30 pontot használtál fel, van még 491.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[221,118] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anram Salle vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő kettéroppantó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó jobb lábát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kettéroppantó irtózatos combját. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a kettéroppantó fejét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírölővel meghorzsolod a kettéroppantó fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a kettéroppantó égigérő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gyémánt fétisrúd. 12 278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2114, sebződés: 104, gyógyulás: 33, összesen: -71 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
[6 pontot használtál fel, van még 485.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+92 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy bo'adhun lidérc.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc nyakát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-71 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 194 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2230, sebződés: 182, gyógyulás: 24, összesen: -158 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 455.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+2283 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 455.]

be 109 bemész a 109. titkos labirintusba
Eszedbe jutnak a sámánúr szavai, és követed utasításait: a fényes napkorongba nézel, hármat pislogsz, majd pördülsz egyet a tengelyed körül. Lenyűgöző palota terem előtted, fénylik az egész, mintha csak egy jelenés volna. Amint szemed hozzászokik a szokatlan látványhoz, a tárva-nyitva álló hatalmas mithrilkapuhoz sietsz. Odabent sötét van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Álmélkodva indulsz el befelé. Egy hatalmas előcsarnokba érkezel, melynek padlózatát színes márvány kövek alkotják. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

lm 4 8 7 mozogsz 4 8 7
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.]
A folyosó derékszögben elkanyarodik. Az utadat irányító vörös szőnyeg végéhez értél. [3. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.]
Elszántan haladsz előre. A falakon mindenütt tövig leégett fáklyákat fedezel fel. [5. PONT.]
Klausztrofób érzések lesznek rajtad úrrá, ahogy tovább lépdelsz a hosszú folyosón. [6. PONT.]
Folyosók kereszteződésébe érkezel. Minden irányból idegesítő zajok érkeznek éles füledhez. [7. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A kihalt folyosó egy nagyobb szobában végződik. Különös látványt nyújtanak a márványlapokból kirakott falak. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Folyosók kereszteződésébe érkezel. Minden irányból idegesítő zajok érkeznek éles füledhez. [7. PONT.]
[90 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 22 3 8 mozogsz 22 3 8
Klausztrofób érzések lesznek rajtad úrrá, ahogy tovább lépdelsz a hosszú folyosón. [6. PONT.]
Elszántan haladsz előre. A falakon mindenütt tövig leégett fáklyákat fedezel fel. [5. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Pár lépést kell csupán tenned, hogy megpillantsd a térképen is kiszúrt lépcsőfeljárót. Felosonsz rajta. Egy kisebb szobába jutsz a fenti emeleten. [22. PONT -> 2. SZINT 1. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy nagyobb csarnok bontakozik ki szemeid előtt. Vívóterem lehetett, ahol a régmúltban sámánúr testőrei gyakorlatoztak. Elmosolyodsz a falra szerelt hatalmas céltábla láttán. [2. SZINT 9. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT]
Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy raktárszobára bukkansz. A falak mellett kétoldalt faládák állnak. Egy kukkantás beléjük: üresek. [2. SZINT 4. PONT] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Belépsz a hátsó szobába. Teljesen üres. [2. SZINT 3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzrája. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a tűzrája testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a tűzrája szürke hátát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tűzrája testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megkarcolod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +51 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 179 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1957, sebződés: 525, gyógyulás: 118, összesen: -407 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hajító csillagot. IQ-d TF-elődött. Egy raktárszobára bukkansz. A falak mellett kétoldalt faládák állnak. Egy kukkantás beléjük: üresek. [2. SZINT 4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy újabb szoba. A lábad előtt, a nyirkos talajon a fény elől menekülő csúszómászó bogarakat pillantasz meg. [2. SZINT 6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[124 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 13 14 19 mozogsz 13 14 19
Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy újabb hatalmas terem. A gazdagon díszített falak egy várószoba benyomását keltik, amit a sámánúr vendégei számára alakítottak ki. [2. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Tanácsterem. A falakon körben kitömött állatok trófeái állnak. Elámulsz azon, milyen fenevadakkal elbírtak ezek a bo'adhun vadászok. [2. SZINT 12. PONT]
Bekukkantasz a hátsó szobába. A csupasz falak komor látványt nyújtanak. [2. SZINT 13. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Tanácsterem. A falakon körben kitömött állatok trófeái állnak. Elámulsz azon, milyen fenevadakkal elbírtak ezek a bo'adhun vadászok. [2. SZINT 12. PONT]
Egy újabb hatalmas terem. A gazdagon díszített falak egy várószoba benyomását keltik, amit a sámánúr vendégei számára alakítottak ki. [2. SZINT 11. PONT]
A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT]
Két folyosó kereszteződése, négy irány. [2. SZINT 16. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Könyvtárszoba. A falak mellett körben polcok állnak, rajtuk elsárgult kötetek. Kíváncsian leemelsz egyet közülük, de az porrá omlik a kezedben. [2. SZINT 15. PONT]
Egy belső szobába jutsz. Valószínűleg titkos helyiség volt, de a könyvespolc mögé rejtett bejáratot úgy felejtették az épület lakói. Amúgy üresnek tűnik. [2. SZINT 14. PONT] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Könyvtárszoba. A falak mellett körben polcok állnak, rajtuk elsárgult kötetek. Kíváncsian leemelsz egyet közülük, de az porrá omlik a kezedben. [2. SZINT 15. PONT]
Két folyosó kereszteződése, négy irány. [2. SZINT 16. PONT]
Elágazás. [2. SZINT 21. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagyobb szoba bontakozik ki előtted. A régi stílusú szekrények néhány rozsdás szerszámot tartalmaznak. Semmi használhatót nem találsz. [2. SZINT 20. PONT]
Egy alacsony boltíves folyosón keresztül egy hátsó szobába jutsz. A földön egy-két halott díszes ruhába öltöztetett csontváza fekszik. Elfintorodsz tőlük. [2. SZINT 19. PONT] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
[160 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 24 2 12 mozogsz 24 2 12
Egy nagyobb szoba bontakozik ki előtted. A régi stílusú szekrények néhány rozsdás szerszámot tartalmaznak. Semmi használhatót nem találsz. [2. SZINT 20. PONT]
Elágazás. [2. SZINT 21. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Világos falú szobába jutsz. Itt-ott vér száradt a padlóra, és a kicsit arrébb fekvő csontvázakra pillantva megérted miért: valamikor nagy csata dúlt itt. [2. SZINT 22. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy újabb terem! Miközben óvakodsz előre, egy csontvázba botlasz. Kicsavarod a kezéből a görcsösen szorongatott rozsdás fegyvert, megvizsgálod, majd a sarokba hajítod. [2. SZINT 23. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
Némi tétovázás után megtalálod a 24. szobába vezető utat a beomlott falon keresztül. Valamikor titkos szoba lehetett, ahonnan kis réseken keresztül zavartalanul figyelemmel lehetett kísérni a 23. szobában történteket. Esetleg orgyilkosság elkövetésére is remek helynek mutatkozott. [2. SZINT 24. PONT] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy újabb terem! Miközben óvakodsz előre, egy csontvázba botlasz. Kicsavarod a kezéből a görcsösen szorongatott rozsdás fegyvert, megvizsgálod, majd a sarokba hajítod. [2. SZINT 23. PONT]
Világos falú szobába jutsz. Itt-ott vér száradt a padlóra, és a kicsit arrébb fekvő csontvázakra pillantva megérted miért: valamikor nagy csata dúlt itt. [2. SZINT 22. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [70 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 15 19 21 mozogsz 15 19 21
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 23 1 10 mozogsz 23 1 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 10 1 mozogsz 10 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: ek 503 245 80 t. energia kisütése: 503 245 80
A képességet nem használhatod labirintusban, vagy épületben. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: v 21 20 0 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: v 15 43 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: v 15 69 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: gy 30 0 0 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 10. BP: szk 503 468 465 keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 16, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a dalos szilmill. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a hordóagyú mameluk. Egy kaját bezabál a roguena. 2 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 692 pontot. A következő körben tehát 692 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 551. fordulód.

Erő: 81 (109) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 82 (110) Támadás: 104 (108) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 82 (111) Védekezés: 144 (153) Menekülés: 30 % Életkor: 170/257 év
Egészség: 72 (111) Életpont: 1538/1540 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 76 (104) Varázspont: 3262/2543 Pénz: 5346 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 45/42 Pszi pont: 446/174 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 16
Eddig összesen 5733 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 096 TP-t kaptál. Jelenleg 19 663 916 TP-d van. A következő szinthez még 336 084 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kreiton jótündér, quwarg széltáncos. A 535. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/90 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 42/63 (+4%)
vágófegyverek: 37/46 (+1%) ütőfegyverek: 20/60 lőfegyverek: 34/72 (+1%)
dobófegyverek: 32/63 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
221,118 mezőn táborozol, a 109. labirintusban, 2. szinten, 22. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Kedvenc táborhely: 245,80
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/27 2. nyomkövetés: 139/97 (+6%) 3. mászás: 31/31
4. csapdakészítés: 43/57 (+10%) 5. csapdaészlelés: 27/86 (+12%) 6. gyógyítás: 102/67
7. titkosírás: 22/30 8. felderítés: 30/4 9. szörnyidomítás: 26/16
10. teológia: 108/64 (+38%) 11. taumaturgia: 103/44 (+6%) 12. szerencsejáték: 23/26
13. versengés: 24/87 14. zene: 255/76 (+75%) 15. szörnyismeret: 66/79 (+22%)
16. pszi: *38/100 (+94%) 17. zárnyitás: 15/42 (+2%) 18. vadászat: 71/6
19. vitalitás: 11/23 20. bányászat: 40/86 21. úszás: 24/87

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 117
1. sebzés bónusz: 2 6. regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), bo'adhun nyílpuskát (#930) (max. 1 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 180 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (7,0) harci induló (#443)
erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) hatalomvarázs (#220) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120) tűzmágia (#157)
esszenciavédelem 2 (#188) az elme hatalma (#123) papi aura (#377) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307) direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395) direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789) természet haragja (#141) >> bo'adhun éjhozó (#468)
bo'adhun csapás (#266) >> tűzrája (#531)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> bo'adhun éjhozó (#468) varázsvédelem II (#108) >> jók (#990)
varázsvédelem II (#108) >> semlegesek (#989) varázsvédelem II (#108) >> gonoszok (#988)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
életpajzs (#142) >> halált okozó lények (#9098) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108, 109.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496.
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 256.52 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillagbot (#929) 1 gyöngymangó (#135) 23 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 pézsmatökmag (#934) 1 raaba-főzet (#937)
1 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
208 arany (#50) 1 árnyékkulcs (#566) 1 fokhagyma (#403)
1 gyémánt fétisrúd (#758) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 manifeszt.nyúlvány (#214)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

220 221 222
117
118
119
(221,118) a 109. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), kettéroppantó (#471), bo'adhun lidérc (#467), tűzrája (#531)

Üzenet küldése a karakternek